Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peti931 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19239

Én vettem egy HD márkájú univerzális 2 ablakos szettet múlt héten, a futár tegnap hivott hogy holnapra fog ideérni a csomag. Szerintem meg is próbálom beszerelni majd. És ha megvagyok vele beszámolok az eredményről. Ha kell videót is tudok majd késziteni. Egyébként vaterán vettem 14990 + szállitási költség volt az ára. Miskolcig összesen 15980-ba került ha jól emlékszek.

Üdv., Peti.

Előzmény: Skodabuher (19237)
arthur877 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19238

Adják a fedélhez alapból, vagy kiveszed a régiből...

Előzmény: faterkicsi (19236)
Skodabuher Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19237

Feliciákba tényleg csak egy vagyonért lehet ablak emelő szerkezetet kapni? Elektromost. Tud valaki olcsóbban mint 24 000 Ft?

Vagy esetleg van-e tapasztalat más típussal kapcsolatban ami megfelel itt is? Suzuikié pl.?

faterkicsi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19236

Olyan "O" gyűrűt honnan tudok beszerezni?

Előzmény: arthur877 (19235)
arthur877 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19235

A termosztátház fedelében van egy "O" gyűrű gumiból, annak kell ott lennie csak, illetve ha az egész házat cserélted, akkor egy papír/klingelit tömítés van a hengerfej és a termosztátház között.

Előzmény: faterkicsi (19234)
faterkicsi Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19234

Na végre beszereztem a termosztátot. De még mindig nem tudom, hogy kell e hozzá valami tömítőgyűrű, vagy bármi más, mert még a boltos sem tudott segíteni. A zéger gyűrűt is az skf-ből kell beszereznem.

Szóval kell még hozzá valami, még mielőtt mégegyszer szétszedném?

Előzmény: stemplis (19207)
arthur877 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 19233

Csiszold meg rendesen, utána egy ilyesmivel fújd le kétszer

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=821187

majd a töltött festékkel is vagy kétszer.

Nem fogja oldani a benzin, a spray flakonba csak igen jó minőségű festéket kevernek.

Lehet a festékkeverő-töltő boltban is kapni lakk spray-t, hiszen a metálhoz ugyis kell.

Előzmény: Viktorboy (19223)
vtomiv Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19232

Ismeri valaki a Tizeshonvéd u. 2-12. ház "aljában" dolgozó autószerelő emberkét? Ő jól dolgozik? 

doczi.gabor Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19231

Ez csak természetes :))

 

Nem azért írtam, hogy rosszabb autó lenne a Fabia, mint a Felicia - hiszen a modernebb mindig jobb. Viszont az elmúlt évek tapasztalatai, amiket a saját bőrömön tapasztalok - ezt támasztják alá.

Ezek típushibák, ha ki vannak javítva akkor remek társ lehet a Fabia. Még ha az elektromos ablakemelő mechanikája el is törik néha :)))

Előzmény: Adm (19225)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19230

2002-ben öszze rongyoltam a feliciám egy elém forduló 190-es merci miatt.

nekem frontból gyűrődött neki a bal oldali c oszlop és a kerék+kerékjárati ív területe.

a merci c oszlopa 20cm-el tolódott el a beseje felé.

nálam a váltónak a tartója elrepedt, de a motor nem ment el.

 

Karosszériás cimborám javította meg a Vicha-lehrnél. azóta több mint 150.000km lett vele megtéve és se a gumik sem egyéb más nem kopik minden normális az autón.

ill. egyedül a motorháztető "A" oszlopi sarkait nem tudtuk a gyári szintbe húzni. így az1cm-el van a eredeti álapot alatt.

én csak ajánlani tudom mindenkinek Huszár Janit Miskolcról.

 

Előzmény: ms1964 (19214)
vwopel Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19229

Ahogy elnézem a hsz-eket, éhes disznó makkal álmodik:PPP

Előzmény: bab1 (19203)
gdzsozy Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19228

kell egy?

nekem spec..van egy hasznáűlaton kívüli cwikkaui duplakörlámpás 601-em

szappantartó kék.

 

igaz nem garázsban áll de hó nem érte mert a 2 fenyőfa annyira takarja.

 

:)

 

jó ótó... én már mentem vele pár kilométert..és néha nem is fogyaszt sokat...

bár egyszer 16m-en fogyasztott 2litert.

Előzmény: Adm (19225)
haszi87 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19227

A mienk 1,2-es 40 KW os jószág! Szerencsére anyámék teljesen alapot vettek, tehát még szervo sincs benne! :) De mi egyáltalán nem mondhatunk róla rosszat! Nagyon jó kis kocsi, és megy mint állat! Jobban megy mint az én Feliciám az biztos!

De amúgy én az enyémet jobban szeretem! Lágyabb a lengéscsillapítása, és szerintem a Felim jobban fekszi az utat éles kanyarokban jobban tapad!

Ettől függetlenül mindekttőt szeretjük! ;)

 

Apropó! Valaki találkozott már folytással a Feliciájában? Nekem 1,3-as 40 Kw-os a gép, egyszerűen nem megy 130 fölé, pedig akkor is csak 3500-on pörög, de nem tudom feljebb tornászni! Találkozott már valaki ilyennel? 

 

Előzmény: doczi.gabor (19224)
balasig Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19226

Annyira csak nem rossz az! Én is Fabiát vettem volna, ha lett volna annyim. Csak modernebb, mint a Feli és ennek is volt ideje kiforrni 2001 óta. Nem véletlen lett olyan népszerű az eladási listákon. Érdemes megvenni főleg ha a kiszemelt példánynak nincsenek nagyobb bajai és nem kell túl sokat ráfizetned. Ki kell próbálni! :D

Adm Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19225

Ennyi erővel közlekedjünk trabanttal, nem? :)

 

Előzmény: doczi.gabor (19224)
doczi.gabor Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19224

Ugyan a Fabia masszívabb autó, mint a Felicia - sokal több nyűg is van vele. Nem attól kell félni, hogy elkezd bárhol is rohadni, hanem attól, hogy az elektronika a legváratlanabb pillanatban megadja magát. Ennek legnagyobb előfordulási esélye az egynégyeseknél van ugyanis a kábelezések annyira pocsék minőségű szigetelésel vannak legyártva, hogy a szálak eloxidálódnak a szigetelés belsejében. Ez általában a megszűnő kormányszervó vagy a ki-kivillanó olajnyomás, esetenként a nem mutató kilométeróra szokta jelezni. Rossz esetben ki kell cserélni a fél motorház kábelezést.

A szervópumpa is meg szokta magát adni, a zárak pedig a hátsó ajtókban úgy halnak meg, hogy se kívülrő, sem pedig belülről nem nyithatóak. Az ajtó belseje fémlemezzel van lezárva, ami jó esetben csavarozva van, rosszabb esetben rá van szegecselve. A hátsó ajtók konstrukciós hiba miatt be is ázhatnak, aminek következtében medence alakul ki az első ülések alatt.

A spriccoló csövek pedig kemény műanyagból készültek, amelyek szeretnek szétpattanni a hidegtől - telenyomva vízzel a csomagteret.

Ha pedig van egy kis baleset a kocsi elejével, amitől nem is törik össze csak max a két első lámpa, meg a hűtőmaszk - az érzékeny légzsákvezérlő képes kinyitni minden légzsákot, így a belső kár meghaladhatja a kocsi értékét...

Röviden ennyi jutott eszembe :)

Viktorboy Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19223

Sziasztok!

 

Adott a Feli ami nálunk most második szaladgálós autó , sima nem metál színű. A sárvédőívről lepattogzott a festés a fémig. Fényezőhöz nem vinném mert a sok egyéb hibája van körbe, akár az egészet lehetne fújni.

 

A sárvédőt én lefújnám töltött autófesték spray-vel, alá valami alapozó hogy ne rohadjon túl hamar.

 

Valaki intézett már ilyen "állagmegóvó" fújást?

 

Ha jól tudom ezek az egykomponensű festékek, kevésbé ellenállóak. Ha ráfolyik benzin akkor valószínűleg az oldja, ha jól gondolom. Esetleg érdemes volna lelakkozni is? Egyáltalán spray-ben van színtelen lakk?

 

Üdv Viktor

vwopel Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19222

""Az 1.2-öt nem kel eröltetni,""

Nem, de az 1,2-t ? :P

Előzmény: Adm (19219)
drtuka Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19221

szerintem vedd meg, ha jó állapotban van(nem volt törve!!!).

elméletileg a Fabiák már kezelt karosszériásak e miatt a rozsdával nem kell foglalkozni.

Motor egyben Felicia(MPI), tehát nagy baj nem lehet vele.

Belső már nagyon VW-s, tehát hosszú utra nagyon jók az ülések.

Alap a légzsák, szervo kombo(ha jól tudom).

 

Szervízügyileg drágább mint a Feli, de gondolom nem kiránulni fogsz járni 1000km-t. :-)

 

Ez a én véleményem, bár a Felit én jobban szeretem. :-)

Előzmény: nudrob (19199)
Szkotti1 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19220

Sziasztok,

 

keresek bontott, sérülésmentes első lökhárítót '99-es "krómpofás" Felihez.

Az autó Color line-kék, nem volna baj, ha lenne ilyen színű, de nem kizáró ok az sem, ha másmilyen.

Ha valakinek van, vagy tud ilyenről, elsősorban Dunántúl vagy Budapest irányából, az jelezzen, légyszi! Kösszép.

Adm Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19219

Az 1.2-öt nem kel eröltetni, hajlamos benne átugrani a vezérműlánc, konstrukciós hiba.

Előzmény: ms1964 (19214)
Adm Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19218

Van benne, de jóvel kevesebb mint egy Fabiában.

Előzmény: Bullcsepel (19217)
Bullcsepel Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19217

Feliciában is vannak ütközéselnyelő idomok,emiatt nem kell aggódni. Azért rohad a hátsó ív (tipikus),mert nem rendes kört ír le az ív,így könnyen megáll a sár a peremén,itt rontotta el a VW,na meg ott,hogy nem tettek bele dobbetétet hátra. Nekünk a Feliben van első dobbetét,filléres tétel volt,és gyári (újonnan vettük a kocsit),egyébként sokat számít.

A Felicia gyártásának idején itthon nem volt elvárás a légzsák,valljuk be,így is a kisebb kerettel rendelkezők vették,és örültek,hogy nem a Swift jutott nekik.

Érdemes megnézni a mobile.de-t,ott alap a két légzsák,és az oldallégzsákok is átlagosnak mondhatóak.

 

Előzmény: ms1964 (19214)
stemplis Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19216

Jaaa, tényleg! Köszi! Már javítom is ki :D

Előzmény: nagydajab (19208)
Andras 777 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19215

Üdvözlök Mindenkit!

Kérdésem lenne:

Nincs e Valakinek egy eladó ép Felicia szélvédője Budapesten?Az enyém totál tropa,és megy a kocsi vizsgára.

Előre is köszöntem!

Andras 

ms1964 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19214

Kollégám balesetet szenvedett egy Fabiával. Egy szemben szabálytalanul előző miatt elrántotta a kormányt, és kisodródott, megpördült, körbetörte a Fabia kombit. Szinte nem maradt ép elem az autón, talán csak a tető. Szépen kirajzolódtak az ütközést elnyelő csövek, szerkezeti elemek az autón, körbe-körbe. Nem vagyok biztois benne, hogy a Feliben is ilyen szintű a védelem. (Nekem még légzsákom sincs, egy darab sem.) Karcolások nélkül szálltak ki az autóból, ami egyébként gazdasági totálkáros lett, a javítás többe került volna, mint amennyit ért volna.

A rozsda tekintetében is, mintha jobb lenne a Fabia. Felit már alig lehet látni ép kasztnival (hátsó ajtó, kerékhjárati ívek, stb.), Fabiát viszont nem láttam még rozsdásat. Gyárilag bennük van a kerékjárati dob, az sokat számíthat.

A motorok esetében nem tudom melyik a jobb választás. Fabia létezik VW 1.2 (3 hengeres kivitelben,) de ebből is van 2 féle kivitel. A régebbi 1.4  motorok meg szerintem a Feli továbbfejlesztett verziója.

Előzmény: nudrob (19199)
svgyula Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19213

Szia! Alapból így működik :http://www.hidrohybrid.hu/hogyanmukodik.htm

Még mielőtt azon gondolkozol hogy hatásfok, meg energia megmaradás, ennek nagyn köze nincs hozzá csak égésjavító hatása van.

A link csak tájékoztató azért tettem be mert itt a nagyja le van írva egyébként rengeteg helyne megtalálható ilyen és hasonló leírása ennek a rendszernek.

Előzmény: gdzsozy (19191)
hubo44 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 19212

Serintem ňugotan čereld le. Minden tipušnak meg vanak a šajat bogarai.

Előzmény: nudrob (19199)
Adm Creative Commons License 2011.08.21 0 0 19211

Azért a Fabia kényelmileg és biztonság szempontjából is eléggé más világ. Ha jó állapotú a Fabia, akkor lépd meg nyugodtan.

Előzmény: gdzsozy (19200)
OT2176 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 19210

na belefogtunk  egy érdekes munkába  1.6 felica motror mpi-s immos  abs- kormányszervo-légzsák és központi zár átépítése favoritba. Unaloműzésként kis karosszériázással   a fokozott hangulat miatt  pedig 1,6 motor vezérlése átugorva 8 szelep és egy dugattyú csere.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!