nem szeretnék kötekedni de ami a te kocsidban van az légmennyiség mérő!!
mert a légtömegmérő az sokkal kisebb nincs benne lapát hanem egy "fütőszál" van benne amit a beáramló levegő hűt és nem csak a mennyiséget de a minőséget is méri ezáltal.
ezért hivják légtömeg mérőnek.
Most jut eszembe, nekem van egy komplett létömegmérőm, ami eredetileg benne volt a kocsiban. Bosch szervízben cserélték, ott azt mondta rá a hapsi, hogy nekem azért nem volt jó, mert az 1.8-as motorra való, ezért nem ad valami jelet ami az én vezérlésemnek kell. Ha érdekel, el tudjuk boltolni.
Jó reggelt!
Hááát, nekem C20NE van, és van rajta légtömegmérő, mitöbb, még cserélni is kellett, mivel egy "hozzáertő" szervíz belebabrált, és elizélték. Ha jól értettem, ez valahogy úgy működik, hogy a nagy dobozka belsejében van egy tárcsa, amin van egy lapát, amit eltol a beszívott levegő, ez alapján a tetején levő kis dobozka kiszámolja, hogy mennyi levegőt kap a motor, és ennek alapján kapja a benzint.
Egyébként mi a baja a tiednek?
Mint utólag kiderült (persze mindig későn okos az ember), szigorúan tilos szétszedni, mert soha az életben nem lesz olyan mint előtte volt.
LP
mint irtam pontosan én sem tudom csak amit a könyvből olvastam.a kpcsolási rajz is kettő egyseégről beszél az egyik bent van jobb oldalon a láb mellett a másik meg a légmennyiség mérőn. a légtömegmérő az más az csak a motronikon van a 16 szelepes motornál.
a motroniknál ezt már egyben oldották meg.
udv
más
nézzd meg a használtautó.hu-n az asconákat utána tudsz árat pontosabban kalkulálni.
Jó reggelt!
Azért a 300-at nem hiszem, de a próféta szóljon belőled. :)
Hétvégén megy a kocsi lakatoshoz, van egy elég durva rohadás rajta, azt megcsináltatom, utána meghírdetem. Ha tudtok esetleg valakit, akit érdekelne, akkor szóljatok. :) 5 évre visszamenőleg majdnem minden alkatrész számla megvan, ami cserélve volt (sajnos hosszú a lista).
LP
jól irta a kolléga az LE-JETRONIK az a befecskendező berendezés neve (fajtája)
amit az 1.8 -as motorokhoz használtak. persze az erősebbekhez.
88-után L3-jetronik a neve.
igen azt irja a könyv "az elektronikus vezérlőkészülék a motorházban van és a légmennyiségmérő házban van elhelyezve"
a 02.0-ás motoroknál már motroniknak hivják és van belőle M 4.1 ; M 1.5 ; M 2.5 -ös attol függően mikori évjárat meg 8 vagy 16 szelepes a motorbe rakték be.
szerintem a 87-es asconát el lehet adni 300- ezerért is.
de ha nem érdekel mennyiért kelt el majd irdd meg légyszi!!
Mivel alacsony az alapjáratom,(én meg azt se tudom mi micsoda, nem hogy küttymütty????) most a hideg reggeleken mig nem melegítem egy kicsit,lefulladna!
A lábam meg csak 42-es.Fék,gáz nem megy egyszerre.
Más! gyussszi!
Fogom kérni a brossurát (Ascona C 1.8E is legyen benne) egy kicsit később (okt. elején), most a gyerek Kadettjét kell kifízetnem, esetleg kipofozom és eladom!
"Szóval szerintem inkább add be 1 kereskedésbe, vagy számittasd be, vagy hirdetsd, vagy bármi, csak ne bontsd szét. :)Szóval szerintem inkább add be 1 kereskedésbe, vagy számittasd be, vagy hirdetsd, vagy bármi, csak ne bontsd szét. :)"(SzTpeti)