Lengőkar szettből a KEIKO (elméletileg japánnak mondják) vagy a MAISTER (ezt pedig németnek) milyen minőség? Érdemes megvenni? Van valakinek tapasztalata ezekkel kapcsolatban? Vett már ilyet valaki?
Beszélgettem a szerelővel, ő jóval drágábban ajánlott szettet, de a végén csak kifutott a száján, hogy a legtöbb gyártó mind-mind Kínában gyártatja a cuccait, lehet az Ruvill, Delphi, Lemförder.
Szóval milyen minőséget képvisel a fenti két gyártmány?
Az 5.5-ös a tartó csavarokhoz kellett. A T15-ös torx imbuszt az istenért sem tudtam beledugni a csavat fejébe. Egyszerűen nem lehet beletalálni. Ráadásul ahogy jönne kifelé a csavar bele ütközik agy műagyag falba.
Na, mára nagy nehézségek árán végre sikerült kibűvészkednem a külső/belső állító motort. Be kellett szereznem torx csavarhúzót, torx imbusz kulcsot meg egy 5.5mm-es csillagkulcsot. Nem volt egyszerű. Jó pár kőrt futottam értük.
A kiszerelésről meg ne is beszéljünk. 2-3 napja fejen állva tornázok a kesztyűtartó alatt. :)
Hogy vissza hogyan megy majd, na az még a jövő titka.
Amiért itt vagyok megint, az az, hogy szétszedtem a kis dobozkát, kiszedtem belőle a fogaskerekeket meg a motort. Kipucoltam az egészet, jól bezsíroztam és próbaként rádugtam a csatlakozót, majd lefuttattam a climatronik diagnosztikáját. És lám csodát minden működik megfelelően. Hibakódot sem adott vissza.
Na de most legyek okos. Vissza ügyeskedjem a helyére vagy nem? Érdemes vele próbálkozni vagy ha már kibányásztam, akkor vegyek inkább egy újat? Mondjuk ha nem kínaiak lennének az utángyártottak, akkor nem gondolkoznék rajta. Elképzelhető, hogy ez a javulás egy kis zsírozástól meg pucolástól tartósan megoldotta a problémát? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Semmi-semmi, csak gyötör az irigység... mostanában én is egyre erősebben gondolkozom egy négykarikásban és hát, tudod szeretem a nagy és erős dízeleket!
Harmadik szezonomat motorozom, közel 10 ekm van már bennünk a Deauvillel, de nem találkoztam agressziv autóssal, csak egyszer volt egy autó, aki direkt kikanyarodott elém amikor a védett úton jöttem és leszorított a járdaszegélyhez.
Ritkán veszekszem az utakon, de mivel akkor pont a gyerek is a motoron ült, érzékenyebben reagáltam és a felhúzott ablakon át leordítottam a fejét. Ahogy néztem meg is rettent, de nem sajnáltam.
szóval én jónak látom a közlekedési morált, tényleg pozitiv élmény minden kilométer a motoron.
Azért a tréninget nagyon fontosnak tartom és örülök, hogy sikerült ennyit megszerveznem/finanszíroznom.
Egyébként nagyon szuper járgány. Még van benne anyag.
Aki pedig azt mondja, hogy a 4x4-et csak két napig használja az ember, amikor szánkózni megy, akkor elárulom, hogy téved. Mondjuk kis motornál lehet, hogy tényleg úgy van, de 500Nm-t normálisan átvinni az útra egy kerékkel nagyon gáz. Már a Superb is ráncigálta a kormányt, és gázadásra mindenféle pilácsok gyulladtak ki, na itt ilyen nincs. Menet van.