Skodám nekem is volt.105 MRS.Mindig RoSsz. :-))Első kocsim volt,de nem volt rossz,a maga nemében és árában.Amíg fel nem újittattam,addíg szinte keverékkel ment.De szerettem.Nem kellett vigyázni rá,fém lökhárító volt rajta,ráadásul az alkatrész fillérekbe került hozzá. Egy RS-t elfogadnák most is.Octavia-ból.
Nem. Kétütemű. Csak NDK-ban tanultam, és ott a szervizekben voltak rallye alkatrészek. Beadtam a Trabit a szervizbe, és 1.200 márkáért raktak bele egy ötös váltót, meg megbütyülték a motor 45 lovasra. Állat volt nagyon :-)))
Lehet,nem vagyok benne biztos.Egyébként a Trabit nagyon csíptem anno,annak a kocsinak lelke volt.Az indítás, a váltás, és a leállítás is kész procedúra volt.Az egy külön életérzés volt.Ne meg a hangja....ribimm-bimm-bimm-bimm
Milyen kocsid van?Léghűtés alapján lehet:Trabi,Warta,Barkas,kispolszki és Porsche. :-)))Oké van léghűtéses,de a folyadékhűtés az elterjedt.A személy és teherautók 95 százalékában ez a megoldás van,ezért kérdeztem a 4ütemű kerti gépekkel kapcsolatban.
Ki mondta,hogy nem jó?Az enyém is léghűtéses.Meg a traktorom is.Meg a nagy csőrös Tátrák meg még nagy teljesítményű traktorokban is van egypár léghűtéses.
Nocsak,nocsak Gypsy!Stihl csupa nagybetűvel?Ez nem rád vall.amelyik hacker Gypsy nickjét feltörte és most helyette írogat,azonnal hagyja abba! :-)))Gypsy soha nem írná a Stihl-t csupa nagybetűvel.Kicsivel is csak akkor,ha igen muszáj!
Lipi, neked vannak STIHL robbantott ábráid ? Meg kéne tudnom, hogy az FS 400, és az FS 550 gázbowdenje egyforma-e. Nem tudnál segíteni, ha szépen kérem ? :-)
Kertigépek pörögnek max. 3600-at, az autó meg mehet sokáig akár 4-5ezres fordulaton is. Az autó motorját léghűtéssel megoldani egyrészt hangos is lenne, ami nem komfortos, másrészt sok helyet is foglalna egy hatalmas ventillátort felrakni a motor tetejére, hűtőbordákat építeni a hengerekre. Egyszerűbb megoldás kitenni a hűtőt a kocsi orrára, ami egyébként szintén léghűtéses megoldás, ventillátoros rásegítéssel, ha kell, és a folyadékot keringetni, hűteni, és ezzel lehűteni az elzárt térben lévő motort. Szerintem, de nem tanultam vagy olvastam róla konkrétan. Ne vedd készpénznek!
De honnan az apja faszából tudja,hogy milyen zsírt használtam?Elvileg mindegyik fekete,nagyjából egyforma az összetétele is gondolom.Laborral analizáltatják?
A kertigépeknél 95%-ban léghűtéses négyütemű motorok vannak. Ezeknél a motoroknál az olajnak szinte csak másodrendű szempont a kenés, sokkal lényegesebb a hővezetés. Hűtőbordák vannak a hengeren, amit a lendkerék ventillátora hűt, ez igy van kitalálva, megterveze, nincs is ezzel semmi gond, bírják a gépek, nem kell megállni, pihentetni, hamarabb fárad el a felhasznaáló, mint a gép hűtése! :) Vagy fogy ki a benzin.
Most,hogy említed,most már mintha tényleg hallottam volna ilyet.Mondjuk amennyit én használom egy liter Stihl olaj kiszolgál a garancia idő végéig.Ha meg nem akkor jó,mert akkor nyáron sokat kell majd nyírni és jön a pénz.gondolom,akkor csak Stihl zsír jó a hajtóműbe is,nem?Azért is ugrik a gari,ha oda más kencét nyomok?
Egyszer a Saturnba vittük vissza az asszony hajvasalóját,mert a teflonréteg lekopott róla.Csaj kiveszi a dobozból,hanyagul rápillant(legnagyobb gondja egyébként a sminkje volt),"oké,cseréljétek ki bármire ennek az értékéig".Mi van?Semmi kötekedés,semmi "de",semmi elküldés bevizsgálásra?Meglepődtem.Simán cseréltük másikra.