Van egy 150 Scarabeom. Ette az olajat,plusz a légszűrőházba állt az olaj.
Szét lett döntve. Kapott új dugót mert az nagyon oda volt,de ha már új a dugó kapott egy hozzá való hengert,gyűrűt,csapszeget.
A hengerfej fel lett csiszolva,tökéletesen nyit,zár. Ki lett cserélve az autómata szivató mert a régi feladta.
Össze lett rakva és meg lett mérve a kompresszió és majdnem gyári érték.
Most jön a hiba. Hidegen az istenért nem akar indulni,csak ha huzogatják a gázt. Melegen pöcc-röff. A porlasztó 60x szét lett szedve,össze lett rakva. Elektromosan tökéletes. Gyújtás belőve.
Ja és hogy ki ne felejtsem szerelőnél van a motor,nem sufni tuningban.
Amig nincsen benne defektjavitospre szinte Semeddig. Erzem h baj van eleve hallani holl ereszt. Sot idegen test is a gumiban szokot lenni meg. Azt kihuzza az ember es annyi. Mehet bele a gumicsik es mar lehet is felfujni. Semmi ordongoseg nincsen benne.
En nyersgumicsikos javitott hasznalok. Olyat mind a gumidok mert azt nem kell utana mar foglalkozni. A defektspervel meg igen . Ki kell takaritani a taknyot a gumibol amit ott hagy es szokszor nem lehet es a gumis uj gumi vasarladat javasolja mert nem tudja h holl volt a lyuk es nem tudja javitani. Vagy ha igen anyazik. Ezert en nyersgumicsikokat hasznalok. Es van nalam patronos levego. Az egesz javitas 5 perc es utana rasem kell nezni.
Elmondom miert vesznek scarat. Egy ok miatt. Az ara miatt. Sokkal fiatalabb gepet lehet venni mind burgmanbol akar 5-6 evel is.Ja de van meg egy a scara javara nagyobb kerek ami konfortosabb mind a burgman.
Szeretnék nagyrobogót venni, viszont nem igazán tudok dönteni melyik legyen. A következőket néztem: Aprilia Scarabeo 500, Aprilia Atlantic 500, Suzuki Burgman 400.
Akinek innen 500-as Scarabeoja van az mi alapján válaszotta?
Igen tudom h arulnak. Az utangyartott nem jo mert gyenge sajnos. Mar mind erore gyenge. Ha jol emlekszem 80W a teljesitmenye meg a masiknak 150w. Ha az ember azt teszibe akkor eppen csak attudja forgatni a motort. Erosebbel meg jo pattogos. En ezert szoktam felujjitani oket. Pocsolni kell vele de meg igy is inkabb kifizetik a melodijat. Mert maga az alkatresz hozza amit atalakitok filleres tetel.
Ilyen alkatresz miga az inditomotor. Szeretelkopni benne a bromzkefe. Ugymond ujjat nem lehet bele venni max egy kocsiba valot lehet atalakitani h jo legyen bele. De marha maceras orakat lehet vele vacakolni. De utana jo ujra jo sokaig.
Nem vagyok ideges. De igy latatlanba nem lehet megmondani h melyik kell. Meg minek kell ra negy. Kicsit hihetetlen szamomra. Mivel harminc eves motiroknal volt harom gyuru. Meg a nyomorult simsonon is csak ketto van. Mostansag meg mar csak egy a komolyabb 2T nel. Neked meg 4db kell. Hm erdekes. Meg a shopok is csak parosaval aruljak. Szerelo letemre neha sok furcsasagot latok hallok. De mostansag ez volt a legfurcsabb h negy gyurus a 2T motor. Ugy latszik ez kamion motoros mert abban van negy. Egyebkent minel tobb gyuru van egy dugon annal tobb hibalehetoseg es nagyobb surlodas amibol nagyobb kopast eredmenyez. Semmi ertelme mert erosebb nem lesz.
Miert lenne abba 4db?! Mert az nagyon furcsa lenne. Egyebkent igy nem lehet megmondani van e kulombseg a ket gyuruszett kozt. De van nikaclos hengerhez es vashengereshes valo. Azok eltero gyuruk az osszeteteluk miatt.
A robogokon vakumos benzin csak moat nem igen tud folyni a benzin. Ha rossz lenne a tuszelep valahol nem mukodne. Pl nincsen alapjarat par masodperc utan. No de benzines legszoro altalaban rossz membran okor ami n zarjol es alegaram emiat megtud fordulni es az viszi a benzint a legszurobe. Altalabanazert. De igy nem mondhato meg pontosan.