Holnap fordul a futásmérő órám 50.000 Km-re. (Ma este 49.999 km van benne.) Májusban volt 10 éves a gép. Mennyit megy el a Feli?
Kinek hol áll az óra? Egyszer láttam egy hirdetést egy 20.000 km-t futott Feliről, 700 k-ért árulták, elkelt a válság közepén, vélhetően nem sokkal kevesebbért.
Ahogy tegnap ígértem jönnek a képek az ablakemelőről. Remélem segít majd az esetleges beszerelésben. Ha valami nem tiszta csak kérdezzetek, ha tudok válaszolok.
Köszi a válaszotokat. Egyébként lehet valami összefüggés avval, hogy néha rángat az autó? Ez leginkább alacsony fordulaton vagy egy nagyobb gázfröccs kezdetekor fordul elő,de ez csak pár hete kezdődött. A motorolaj fogyás viszont már 1,5 éve és folyamatosan nőtt,de mindenki mondta h ez természetes,mert öreg autó. De sejtettem, hogy nem az. Most töltöttünk bele valami motorregeneráló folyadékot, amit direkt ilyen dolgokhoz ajánlanak. A flakonból alig jött ki.
Első körben meg kellene nézni, hogy nem folyik-e valahol az olaj, a tömítésekre gondolok... De ekkora olajfogyasztásnál folyni kellene "orrán-száján".
Valószínűleg szelepszárszimmeringeket kell cserélni, és persze egy szelephézagállítást is csinálni. Ha utána is fogja enni, akkor az olajlehúzógyűrűk el vannak kopva (pl. ha többször meg lett főzve a motor) ez azt jelenti, hogy majd jobban meg kell bontani a motort...
Előtte nem ártana egy kompressziómérést csinálni.
Hidegindításnál látni, hogy milyen füst jön a kipufogón, ha kékes-fehéres, akkor eszi az olajat. Melegmotornál nem venni észre, mert a katalizátor elégeti.
ha 150km alatt ennyi elfogy(ez kb. 1l) az már látható kell hogy legyen a kipufogón(kékes füst-ez drágább móka) vagy a kocsi alatt(csepeg a tömítéseknél-ez olcsóbb baj).
nekem ezt kb 6000km alatt fogyasztja el, de nekem már sok tömítés kivan + a szelepszárszimeringek is gyáriak(!!!), így nem csoda.
Miért cseréled le? Rossz? A gyári ha működik jobb azért, nekem volt 99-es Felim gyári villanyablakkal, az le fel tudott automata módon is menni a kapcsoló rövid érintésére, meg volt benne becsípődésgátló, ha pl ottmaradt vakaki keze, rögtön megállt.
Üdv,Urak!Pick up-hoz középső,és hátsó kipufogódob kellene.A kérdés:megegyezik a kombiéval?Jó áron tud valaki?Esetleg Szlovákia?Érdemes kimenni ezért?Vagy fogjunk össze, valaki aki már volt kint,és páran akiknek kell ez-az?Szerintetek ez járható út?
Jó reggelt! A hall szenzort pontosan merre találom (1998 facelift mpi 1,3)? Tisztítottátok már házilag? Délután megnézném, mert ma reggel megint rángatóztunk kicsit, és azt olvastam, hogy hajlamos a korrózióra, és okozhatja a rángatózást, meg az alapjárati gondokat... Na meg szerzek egy szívósor tömítést is szerintem.
Lenne egy olyan problémám, hogy a Feliciánk eszi az olajat.'96-os 1,3-as 54ló. Pontosan nem tudom mennyit eszik,de úgy 100-150 km alatt a nívópálca felső jelölésétől egészen az alsó jelölésig lemegy a szintje. És az üzemanyag fogyasztása sem valami pénztárca barát,mert ugyan még nem mértük de saccra 8-9l-t is fogyaszt. Valaki tudna ezekre a problémákra valami megoldást esetleg?
Ha benézel a gyújtáskapcsolóhoz, akkor fogsz látni ott két fekete kábelt. Ezek kapcsolt áramok. Az egyiknek a végére rá lehet húzni egy réz kábelcsatlakozótés csak akkor fog menni az ablakemelő, ha rá van fordítva a kulcs.
jó lefotózok majd mindent pontosan. mindkét motor 2 vezetékes, szerintem nem tanitható, de lehet rosszul tudom. tartani kell a gombokat végig, mig lemegy, vagy feljön az ablak. magától megáll ha fel vagy lehúzom teljesen, hallani hogy kattan benne a relé. ha bármi kérdésed van még kérdezz nyugodtan és ha tudok válaszolok.
én arra lennék még kiváncsi amit már ez előbb is leirtam, hogy a gyujtáskapcsolón hová kell kötni a pozitivat, hogy csak akkor menjen ha ráadom a gyujtást. mert igy állandóan világitanak a gombok is. előre is köszönöm.
azért ez lényegesen olcsóbb megoldás. Viszont hány vezeték megy a motorjára? Gyárilag az enyémben 4.Tud teljesen fel-le és szakaszosan is. Megtanítható neki a végpont is. A HD-vel is megy ez?
Srácok, a fékpedál szorul a tengelyen. A főfékhenger ilyet nem csinál, szorulhat de a pedál attól még visszajönne. Szóval hajrá: arcal a műszerfal alá:P
Beszereltem az elektromos ablakemelőt. Itt egy rövid videó működés közben:
A videóban már csak a kész munka látszik, de akkor holnap lefényképezem az ajtókárpit alatti dolgokat is. Nem nehéz munka szerintem. Egyedül kb. 3 óra alatt végeztem vele.
Már csak egy dolgot nem tudok. A gyujtáskapcsolón melyik vezetékre kell kötni a pozitivat? mert most csak kipróbálásnak állandóra van kötve.