Keresés

Részletes keresés

Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8330
Indítási baszátor kézi készülék. Így jó ?
Előzmény: 4125 (8329)
4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8329

"Az a nyomógomb az indításhoz emelt fordulathoz meg árulkodó nagyon."

 

gázkar reteszelő! :-)

Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8328
Te is megfigyelted már, hogy öregebb autó, tök mindegy, hogy 8, vagy 21 éves, kb 120-130 ezer km. :-D Fene gondolta volna, hogy csak idős doktornők adják el a kocsijukat :-))))))))
Előzmény: Lipi07 (8326)
Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8327
Na kollégák ! Fenyeget a veszély, hogy JÖNNEK az FS 550 képek !!! Már csak 1-2 óra. :-))))))))))
Lipi07 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8326
Na igen, használtautó meg csak 150ezer km alatti van, garázsban tartott, nem dohányzó, idős hölgy tulajtól, második autóként használva, rendszeresen szervízelve, nagyon megkímélve :)
Előzmény: 4125 (8324)
Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8325

A fenébe, én meg a másik topicon leírom ugyanezt :-)))))))))

De szerintem dacára a sok rossznak, amit itt írogatunk, ha a kezébe veszi a kínait, rögtön rájön, hogy nem Stihl. Sorjás, szarul összerakott, egészen más műanyagból.Az a nyomógomb az indításhoz emelt fordulathoz meg árulkodó nagyon.

Előzmény: Lipi07 (8319)
4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8324

ha nem értesz a kétütemű gépekhez és a láncfűrészekhez akkor egyedül ne vegyél használt fűrészt!

 

ebben az országban elég sok fél tankkal lett kiprobálva, meg 1 órát üzemelt alkalmi vételes gép van :-)

 

egy kétszázezres gépet, már megéri jól hamisítani, tehát nagyon vigyázz!

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8323
Mit érdemes figyelni ha használt a fűrész??Mondjuk azt  mondták hogy kb fél tank benzinnel lett kipróbálva...
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8322
Hú de barom vagyok nem írtam melyiknek kell az ára: MS 440
4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8321

a kínai gépeken van gázkar reteszelő a magas fordulatú indításhoz, a stihleken tudtommal nincs ilyen.

 

 

Lipi07 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8320

De szinte minden műanyag alkatrészbe is bele van öntve a Stihl felirat. Vedd le pl. a lapot a gépről, a csillagkeréknél szokott lenni egy műanyag takarólemez, a csillagkerék körül. Ha abban benne van a Stihl felirat, akkor az tényleg Stihl.

 

Tavaly 49.900,- Ft volt a legkissebb gépük, de mivel ők a piacvezetők, ezért idén már 54.900, Ft, nem közösködnek senkivel, nekik kell lenniük a legdrágábbnak mindenképpen :)

Előzmény: Lipi07 (8319)
Lipi07 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8319

Az eredetit a Stihl boltokban árulják, a kínait meg piacokon, vatera-n :)

 

Az eredetin nem 5 ft-os matricán vigyorog a Stihl felirat, hanem bele van öntve a műanyag oldaldeknibe pl, régebbieknél egy fém lemez is fel van szegecselve a markolatnál. De ha megnézed a gyertyát, és valami Xing Xang gyertya van bene, gyorsan hajítsd el :)) Bosch gyertyával szerelik tán' gyárilag a piacvezetőt. Na meg a kínaik olyan típusjelzéseket használnak általában, ami nem is létezik.

Előzmény: Törölt nick (8317)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8318
Akcióba mennyi szokott lenni az ára???
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8317
 

Sziasztok!

Honnan lehet BIZTOSAN megkülönböztetni az eredeti és a másolt Stihl láncfűrészt egymástól???

Sűrgős lenne!

Előre is köszi:Laci

4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8316

az a vidia fog, én másról beszélek...

persze beszélhetek is neked, akinek mindene sufni tuningos :-)

 

szegény asszony, látja hogy bemész egy halom lim lom cuccal a sufniba, több napig nem jössz ki, az ételt is csak ajtó alatt meri medugni neked, és izgul hogy most éppen mit sikerül összefabrikálnod, meg persze hogy egyben maradj a nagy barkácsoás közben :-)

 

 

Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8315
Az én körfűrészem is (sufnituning ! ) :-)olyan bazi nagy lapkák vannak rajta, ha egy fát elvágok, arra pontosabb leírás, hogy porrá vált a közepe :-))))))))))
Előzmény: 4125 (8314)
4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8314

persze a rőtfejűnél és a többi láncfűrséznél ez nem gond, mert csinál magának helyet a lánc a fában :-)

 

4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8313

nem kell ahoz hűtővíz.

egyébként is dagad a fa a vágáskor, mivel a vágáskor elég ső hő keletkezik ez pedig a fában lévő nedvességet elpárologtatja, asztali körfűrszeken (nem a sufni tuningosokon) :-) ezért van egy fém ék a fűrészlap mögött és kicsit felette is, megakadályozza hogy összeszoruljon a fa.

Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8312
Nem a rőtfejű, hanem az én fejem dagad a víztől :-D
Előzmény: 4125 (8310)
Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8311
JÓVANNA ! Hülyén fogalmaztam. Nem a vezető dagad meg, hanem a fa :-)
Előzmény: 4125 (8310)
4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8310

na ha a négyütemű fűrészre rakna a dolmar vízhűtést talán még pintérjani is megvenné :-)

 

miért a rőtfejűnek badagada vezetője a víztől?

mert akkor essőben ne használd! :-)

Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8309
Azért lehet, hogy nem jól aludtam igazán, mert vízhűtéses négyütemű láncfűrészről álmodtam. Meg arról, hogy a Dolmar azért nem hozza ki a négyütemű fűrészét, mert vízhűtéses, de a kiömlő hűtőfolyadék ráömlik az éppen vágott fára, és bedagad a fűrészlap. :-D
Előzmény: 4125 (8308)
4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8308

pintérjani.

 

motorkerékpároknál sok léghűtéses négyütemű motor van-volt.

 

terepmotoroknál régen elég fontos elv volt, hogy ne legyen a gépen egy sérülékeny vízhűtő test, a blokkon a hűtőborda nem annyira sérülékeny, de az sem nagy gond ha letörik egy két borda, ez gyakran előfordul terepmotoroknál.

kedvencem a honda xr400 vagy az xr650 melyekkel rengeteg dakar versenyen vettek részt, nem rossz eredményeket elérve és a sivatagban simán előfordul +50fok is :-)

terepmotoroknál a yamaha és a ktm-nek is biztos létezik léghűtéses motorja. a ktm meg ugye szép narancs színű, tehát rossz nem lehet..... :-)

 

de más motoroknál is előszeretettel alkalmazzáka a léghűtést choppereknél, nakedbikoknál, sima mezei motoroknál :-)

 

rally autóknál a vízhűtő testet a kocsi hátuljára szerelik, szintén a sérülések elkerülése miatt, persze extra ventillátorokkal megspékelve :-)

 

katonai vagy egyéb járműveknél ahol a motor lövéseknek és robbanásoknak van kitéve a motor speciálisan úgy van készítve, hogy a vízhűtés megszűnése után is több száz kilómétert tudjon megtenni a jármű, persze ott számolnak is utána egy motor cserével, amit egyébként a legrosszabb terep viszonyok mellett is 2-3 óra alatt megcsinálnak akár egy harckocsinál is.

4125 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8307

bozótirtó és a csörös tátrák. :-)

 

jó kis gép az, látok néha itt ott egyet kettöt, vastelepeken darusat, kedvencem a nagy bronto kosaras, az egy brutál gép :-)

Előzmény: bozótirtó (8290)
Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8306
Nagyon ment. De nem csak a motor volt abban a nagy szám. Az egész autó. Olyan futóműve volt, mint a mesében. Azon röhögtem akkoriban, hogy még rajta volt a rajtszám, név, vércsoport. Na ezt meglátva mindenki versenyezni akart. Úgy, hogy eleve esélye sem volt, bármilyen is volt az autója :-))))))))))Az akkori utcai autókból bármelyiket lenyomta.
Előzmény: pintérjani (8302)
pintérjani Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8305
Na,mentem aludni.Jó éjszakát Gypsy!Jó munkát holnapra!
pintérjani Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8304
Nekem sajnos ilyen versenygépekhez nem volt szerencsém,csak a hagyomás változatokhoz.Te egyébként ilyen kocsibolond voltál?
Előzmény: Gypsy56 (8303)
Gypsy56 Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8303
Hát, ez viszont egy S100-as volt kinézetre. Benne meg egy 1200 ccm-es versenymotor hengerenkénti karburátorral.Sportfutómű, versenykipufogó, első hűtő, elektromos AC pumpa (6 db ).Egy Skodás rallye versenyző autója volt .Eladta, amikor vette a 130-ast. Az meg kinézetre a 120-as Skoda volt.
Előzmény: pintérjani (8301)
pintérjani Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8302
Gondolom ment veszettül.Az enyém mire elérte a 80 km/h-t már fékezni kellett. :-)
Előzmény: Gypsy56 (8300)
pintérjani Creative Commons License 2008.09.19 0 0 8301
Skodám nekem is volt.105 MRS.Mindig RoSsz. :-))Első kocsim volt,de nem volt rossz,a maga nemében és árában.Amíg fel nem újittattam,addíg szinte keverékkel ment.De szerettem.Nem kellett vigyázni rá,fém lökhárító volt rajta,ráadásul az alkatrész fillérekbe került hozzá.
Egy RS-t elfogadnák most is.Octavia-ból.
Előzmény: Gypsy56 (8300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!