szere ezt légyszi magyarázd el nekem hogy mért normális. Mert már én mindent olvastam és nem tudom mi is az igazság.. Szóval nekem már csak az ág nem húzza szegény leomat de 1 hónap után is pöcröf(ez a pöcröf szó szerint értendő). a motor nincs melegen tartva, csak fedett helyen. Ja nem kötekedni próbálok :D, csak érdekel hogy végül is mit kell tudniuk ezeknek a dögöknek :)
Üdv! Azért mert hajtokaros egy motor attól még nem nő meg az olajfogyasztás és nem kezdi el nyomni az olajat a légszüröbe.Sajnos sok sületlenség terjed a neten.A legtöbbet meg azok terjesztik akiknek fogalmuk nincsen mi miből következik és mi miért van és a sok hülye meg helyesel rá.A kartergáz az 2 dologtól van.A henger illetve gyűrű és a hengerfej hibája okozhatja.A hajtokar mind össze a dugót mozgatja és kész vége a feladatának.Alternáló mozgásból forgó mozgást csinál.Ha lóg a csapágy akor az igen nagy hangal csattogásal jár.Meg egy dolog amit irt.H a végén már napi szinten ette meg az olajat még sem sem javitotta meg inkább csak menet vele tovább.SZoval itt mindient leirt.idézen "Nem eszi az olajat? Mert egy nap alatt megette a haveromé. " NA INNEN LÁTSZIK SEMMIT NEM ÉRTENEK A DOLGOKHOZ. Hát ha barnás folyadék folyik az nem valami jó jel.Bizony valszeg neked is hengercseréd lesz hamarosan mert a gyűrűk és a henger kopot.Hány km van a motorodban? Üdv
Van egy 150-es Leonardom és a következő történik vele:
Olajteknőben olaj van, rendes, nem habos. Teljesítmény kicsit esett, mintha fulladna, és (itt a lényeg) a hajtás feletti fekete dobozból (légszűrő) csöpög valami habos olajos, olyan sárgásbarna szmötyi (mint amikor hengerfejes lett a skoda és felhabzott a víztől az olaj). Határozottan olajos tapintása van.
Mi lehet ez? Hogy kerül olajos trutyi a légszűrőbe? Mi lehet ez???
Válasz:
Ez elég nagy probléma, és a barátomnak is ugyanez volt a baja a 150-es Leonardo-jának. Mi sem jöttünk rá mi a probléma addig, ameddig el nem kezdett recsegni, ropogni egyik nap. És a motor nem ment tovább. Aztán kiderült hajtókarcsapágyas lett. Ezért megy vissza a kartelgáz+ olaj a légszűrődbe. Még megelőzhető a baj. hajtókarcsapágy cserével ami nem egyszerű. Nem eszi az olajat? Mert egy nap alatt megette a haveromé. És ez is indok volt hogy elkezdett csattogni a motorja. Szerintem ez a probléma.
A fentieket egy másik topic-ból vettem, az én motorom is hasonlókat produkál sajna, és most kíváncsi lennék a ti véleményetekre is a fentiekkel kapcsolatban, főleg a csöpögés és a hajtókarcsapágy összefüggésében! Mivel szerintem annak hangja kell hogy legyen, de csúnya vagy nem?
Kb 2 hete elindítottam a motort hidegindítóval. Meg rá két nap mentem vele és gond nélkül indult. De ma már megint nem kapja el a motor. Normális az, hogy két hét állás után nem indul? Majd holnap megint befújok egy kis hideegindítót neki
Egyenlőre nem küldesz pénzt.Ami nálad van gomba az ajándék.Jó hir fontosabb mind pár ezer ft.Majd meglátom mennyi 14 menető.Egy kis türelmet kérek és menni fog a csomag. Üdv
Üdv! Persze h ki tudjuk cserélni azt nem kell vissza küldeni és én küldöm a másikat neked.De lehet abból nem lesz uj csak bontott.Nekem 22 kivitel van a motoromba azért küldtem azt neked. Üdv!
Egy kis segítség kellene. Alapjáraton megy a kicsike, de ha gázt adok akkor fulladozik. Nem akarja elkapni. Egy kicsit elkapja és fullad. Ez mitől lehet? Új gyertya van benne. A gyújtás is jó. Legalábbis szikra van. Benzint is kap, illetve a kis tartályban van benzin. Valaki találkozott ilyen bibivel? Ha igen, akkor létszi írjon. De az is aki tudja a problémát vagy tippet.
Hallod Zoli, nálad mindenki! Kedves, aranyos ismerkedős beszélgetés, szia, hogy vagy, mióta motorozol, stb. Ahogy ismerlek, sokáig maradnál nyugodt és visszafogott :-))
Viccet félretéve jó lenne egyet összeröffenni, de sajnos erre az ország középső részén én jelenleg kevés esélyt látok, máshol még kevesebbet. EGY embert azonban felírhattok a listára!! Persze oda már az újabb kipuff rendszerrel megyek. Az már katalizátoros lesz, biza. Bízom a megbízottam beszerzői képességében.