Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 26918

Nekem is csak betét volt cserélve, nem láttam érzékelőt ezért kérdeztem.

Az a baja, hogy reggel és hosszabb állás után napközben is ellenőrizze a befecskendezést üzenettel indul, de stoppot nem ir.

Mondtam nem viz érzékelős...neki mást mondtak.

Tett már bele tisztítóadalékot, dermedésgátlót, ám ekkor is igy kezdi a napot. kb 30 e km van a gázolajszűrőben.

Előzmény: Trotter66 (26912)
helical1 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26917

igen megnéztem mindent mégegyszer vezérmütengelyek végén  az u alaku szerszám helyén fötengelynél tüske helyén és a vezérmütengyelyeken nincs okoskerék.lehetséges,hogy az egyik hidrotöke megadta magát és az a henger nem 100%.mértem kompresziot és az 1 hengerben 13,5 az öszes többiben 15.ja az 1 hengerben volt a kipufogoszelep cserélve

 

Előzmény: RenPaul (26915)
Biga Gábor Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26916

Sziasztok! Valaki tudna segiteni,volna egy kis problémám..

Van ery renault scenic 1,6 és reggel amikor beinditom ami elég nehézkes 3000 az alapjárat,ha vissza megy az autómata szívató hibátlanul jár!!

De elindulok megyek egy pár kilómétert és az alapjárat megint felmegy 2000-re.

Ha araszolok a városba akkor 1000 alatt marad az alapjárat...

RenPaul Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26915

SZia,

Ellenőrizd le újra, hogy a helyén van-e a vezérlés (motort felső holtpontba, vez.tengelyek végéről vedd ki a zárókupakokat).

Lehet, hogy helyére állítottátok, de ha az "okoskerék" közben nem volt reteszelve alaphelyzetben, akkor elfordulhatott, az eredmény az, hogy elfordul a kerékhez képest a vez.tengely olyankor, amikor nem kéne...

RP

Előzmény: helical1 (26896)
RenPaul Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26914

SZiasztok,

 

A Motrio alkatrészeket általában nem ugyanaz a beszállító gyártja, mint a "gyári" cuccokat, de pár kivételtől eltekintve (pl fékbetét) elég jó minőségűek, és nincs velük gond, az áruk meg néha elég ütős, féktárcsában abszolút ajánlható..

 

itt elég jól lehet keresgélni:

 

  www.motrio.net

 

oldal alján lehet magyar nyelvre is állítani..

 

Cikkszám alapján mailben tudok árat adni (azt a honlap nem ad, csak cikkszámot).

 

 

Előzmény: stevie-w (26910)
gypaci Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26913

Sziasztok!

 

Az akku viszonylag új, reggel szépen indít.

A generátor gyanús ,ha felpörgetem a motort rövid időre ingadozik a tompított fényereje, holnap megyek méretni.

A H7 izzóra egyébbként is sokan panaszkodnak , ha valaki tud egy bevált típust?!

Köszönettel Gypaci

Előzmény: Törölt nick (26905)
Trotter66 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26912

Hát most megfogtál.  De az egykilencesben szűrőbetétet kell csak cserélni, a fene se tudja, hogy jelez-e vagy sem.  Nekem idáig nem hisztizett, ha van is visszajelzője. Minden második szerviznél üzaszűrő is cserélve van.

 

Az egyötös dönci motorban van ilyen is és olyan is, ez a fórumozók postjaiból már kiderült.

Előzmény: Törölt nick (26906)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26911

Én is ezt irtam, azaz ugyanaz szerintem:) is

Valahol franciáknál olvastam róla, de már nem emlékszem hol:(

Előzmény: stevie-w (26910)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26910

a tiedre is jó már a márkaszervízben kapható - nem renault jeles, de gyári - Motrio alkatrész, szerintem megfelelő minőségű, ára is kedvező

 

 

Én úgy tudom, hogy a Motrio = gyári mínusz jelvény. Tehát teljesen ugyanaz. Ugyanakkor ezt még eddig nekem senki nem volt hajlandó írásba adni. Volt Motrio akksim, azon speciel megtaláltam az Exide beütést.

 

Neked van közelebbi infód?

 

Előzmény: Törölt nick (26909)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26909

ahogy nézem a tiedre is jó már a márkaszervízben kapható - nem renault jeles, de gyári - Motrio alkatrész, szerintem megfelelő minőségű, ára is kedvező

Előzmény: tomi271 (26908)
tomi271 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26908

SziasztoK!

A tegnapi olajcserén megnézettem a fékeket és bejött a megérzésem, mert elől betét+tárcsa, hátul csak betét csere szükséges. Van valami preferált/bevált márka ezekben az alkatrészekben?

 

Köszönöm

DAndras79 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26907

Ez jó hir, hogy maradsz a fórumon, és az is, hogy továbbra Scenic-ben gondolkodsz. Remélem mihamarabb sikerül a dolog. Vevőt sajna nem tudok ajánlani, pedig nagyon jó az ajánlat.

 

 

Előzmény: stevie-w (26900)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26906

Cartárs, létezik a kocsinkhoz vizjelzős szűrő?

Én úgy emlékszem nem, de van egy ismerős aki köti az ebet a karóhoz.:)

Előzmény: Trotter66 (26901)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26905

Szerintem is akku, ha nem volt még cserélve a gyári.

Gondolom nem ez az első elektromos hibajelenség ok nélkül, ahogy visszaolvastam volt pár.

Ha nem cserélsz régi akkut akkor a generátor is meghal hamarosan.

Amennyiben nem régi az akksid, de előtte is voltak gondok, akkor a generátor.

Végső esetben mindkettő rendbenléte esetén, kijelző:)

Előzmény: gypaci (26902)
GrG Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26904
Bocs akkor te profi cagy. Mennyire maceras egy izzo csere? GS3ban
Előzmény: gypaci (26902)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26903

Első olvasatra inkább akku, vagy generátor hibára tippelnék . Mert a sorozatos izzókiégésnek inkább töltőfeszültség nagymérvű ingadozás is lehet az oka.

Előzmény: gypaci (26902)
gypaci Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26902

Hello!

 

Sajnos holnap nekem is jelentkeznem kell Develooper-nál.

 A km óra néha 0-t mutat óra nullázódik rádió elmegy, ez tipikus meg fog halni a kijelző. Menet közben sípolás villogás STOP felirat  Parking Brake deffault, megállok semmi és az automata kézifék szépen működik. Ezenkívül hetente!!!! cserélem az első izzókat.

Ma még 2 izzó.Kész vagyok.

Előzmény: develooper (26893)
Trotter66 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26901

Nagyon remélem is, hogy maradsz a fórumon, ezúton is köszönet a közvetítésért, most már nyugodtabban hagyom bárhol a kocsit.

A kétliteres verzió jól hangzik, gondoom, hogy benzines automataváltóval.  Sajnos nekem csak gázszettel együtt jönne be a benzines motor, lévén nagyon sokat megyek.

 

Igaz is, van valakinek gázos tapasztalata a ScenicII 2 literes motorjával?  Kell-e bele felsőkenő mindenképpen?

 

Előzmény: stevie-w (26900)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26900

Szép autó. Remélem - ha elkel - azért Te még itt maradsz a fórumon!

 

 

Feltétlenül :-)

 

Ha a Scénicet viszik el, akkor is feltehetően Scénic lesz helyette, csak egy első generációs korai darab, azokat olyan 500-600 körül már lehet venni használható állapotban.

 

A végtörlesztés miatt a családon belül kellett egy kis pénzt kölcsönkérnünk, mostantól viszont minden hónapban megmarad az az egyre horrorisztikusabbá nőtt összeg, amit eddig törlesztésre költöttünk. Így várhatóan gyorsan helyrerázódunk (még egy ígéretes új projekt is kinéz nekem), és szerintem egy éven belül visszaülünk egy újabb Scénicbe.

 

De most már csak 2 literes jön számításba ;-)

Előzmény: Joe_65 (26898)
mov Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26899

Szerintem ez az a chip, amit érzékel az autó, hogy ha a közelébe rakod az olvasónak. Ha nincs chip, nincs indítás. De ez ugye a kártyás rendszernél benne van a kártyában, nem pedig a kulcsban. Ezért van az, hogy a szabadkártyás rendszerben kimerült elemmel bedugva a kártyát megy az autó. Más típusokban a slusszkulcs közelében van az olvasó és a kulcs műanyagjában vab a chip.

Van olyan urbanlegend, hogy szevízben kiszedik a kulcsból, és direktben felragasszák az olvasó közelében, és akkor másolt kulccsal is megy az autó. Szerintem az autólopási módszereket ismerve ez baromság, ennél sokkal profibbak a tolvajok, nem iktatnának ilyen felesleges és borzasztó lebukási kockázatú elemeket a folyamatba. Ennyi erővel már akkor jobb lenne egy saját elektronika a kiszemelt autóba, és a tulajnak adni egy ahhoz programozott kártyabelsőt. De mondom, szerintem aki ezirányba kutakodik, az nem ért az autólopáshoz.

Előzmény: Joe_65 (26898)
Joe_65 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 26898

Szép autó. Remélem - ha elkel - azért Te még itt maradsz a fórumon!

Sajnos én most még nem tudok - nem merek - Renault-ban gondolkodni. )c:§

Kérdezni viszont merek; mond-e Neked illetve bárkinek itt a fórumon az a kifejezés

valamit, hogy IMO CHIP. Az történt ugyanis, hogy az egyik autólopások áldozataival

- tehát például velem - foglalkozó internetes oldaltól kaptam egy olyan levelet, hogy

nézzem meg, hogy a kulcsomban meg van-e ez a bizonyos chip. Megnéztem, de a

gombelemen kívül mást nem tudtam felfedezni anélkül, hogy roncsolnám a kártyát.

köszi, ha reagáltok valamit

üdv.

Előzmény: stevie-w (26897)
stevie-w Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26897

Ha valaki nagyon szeretne egy 1.6-os benzines SII-t, az most szóljon.

 

Végtörlesztettünk, és emiatt egy picit kiköltekeztünk, az egyik autónkat lecseréljük egy olcsóbbra -- amelyiket gyorsabban elviszik.

 

A Scénicünk egy 2003. teljesen év végi Dynamique Plus 1.6. 16V motorral, 130e kilométerrel. A D+ felszereltség ugyanaz, mint a Privilége, csak sötét (szürke + grafit + fekete) belső harmóniával. Lényege a 6 légzsák, a digit klíma, meg az apró biszbaszok (megvilágított piperetükör, fény- és esőérzékelő, 12V csatik a hátsó üléssor előtt, anpfényroló.)

 

Ezeken kívül az autó gyárilag panorámatetős.

 

Utólag került bele tempomat és DRL KoAn-nál, ütőképes lopásvédelem, tolatóradar, Nokia bluetooth kihangosító. Adom mellé a nyári gumikat (Goodyear Excellence, 7 mm), és a téli gumikat (Goodyear Ultra Grip GW3, 5 mm), illetve a szinte új, gyári szövet szőnyegszettet.

 

Az autót ellenőrzött magyar szervizkönyvvel vettem, azóta a Bagdány műhely szervizeli, pecsételve. A nagyszerviz 90 ezernél megvolt, csakúgy, mint az okoskerék cseréje.

 

Az autó szép állapotú, fényezésmentes. (Mármint nincs rajta újrafényezett elem.) A bal hátsó ajtón van egy meghúzás, amit én magam hoztam össze egy kiálló gázcsapon -- ez most nincs megcsinálva, mert ez viszont gitteléssel és fényezéssel jár, és nem akarom, hogy egy esetleges vevő arról fantáziáljon, hogy mennyire rommá volt törve ez az autó. De az előleg kifizetése után az autó 2 napon belül tökéletesre kijavítva átvehető.

 

A vizsga friss, az autó két apróságtól eltekintve költségmentes: a sebváltó gombján csúnyán megkopott a festék, illetve az ajtók mikrokapcsolói és kéz érzékelői hektikusan működnek. Középtávon az első féktárcsák és betétek lesznek cserések, még pár ezer km azért van bennük. Az utolsó olajcsere szervizre tavaly júliusban került sor, akkor a gyertyákat és a fékfolyadékot is cseréltük.

 

Az ár 1.45 M.

 

helical1 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26896

sziasztok.szeretnék tanácsokat kérni scenic 1,6 16v k4m.sikerült az 1 hengerben 0 kompresziót meggyogyitani(1db kipufogo szelep).Hengerfej vissza vezérlés jelre gyári beállitoszettel.A motor első kulcsforditásra elindult de az alapjárat 550 és a olyan a hangja mintha az egyik hidrotöke szolna(kerepel).hogy tudom kiszürni,hogy melyik nem jó .Ja és mentem egy kört de ovatosan és szerintem nem megy ugy mint egy 100 lovas.Lehet az olajnak köze.Válaszokat elöre is köszönöm.

kajo10 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26895
Köszönóm a gyors segítséget!


Előzmény: lackalo (26892)
mov Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26894

Index fórumon miért nem lehet hozzászólást like-olni :)

Előzmény: develooper (26893)
develooper Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26893

Meg  ugye 1 év garancia:)

Előzmény: lackalo (26892)
lackalo Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26892

Már sokszor leirták a kollégák:Develooper munkája olcsó és kitűnő.(nulla 6 pannon nyolc25 kilencvenöt19).

Előzmény: kajo10 (26891)
kajo10 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 26891

Sziasztok!

Van egy 2003-as 1.5 dci Scenic-II olyan gondom van, hogy elszállt a kijelzőm. nagyon idegesit hogy sípol.pittyeg.

valaki tud nekem tippet adni hol tuják megcsinálni Pest megyében?

Sajna a szervizbe nem akarják javítani, csere meg egy kicsit húzós.

Előre is kőszi.

Üdv:

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.10 0 0 26890

Igazad van figyelmetlen voltam. összekevertem

Előzmény: EME (26886)
szalaics Creative Commons License 2012.02.10 0 0 26889

Na futottam egy kört:)

Szóval, ha az adattábla második sorából kivonjuk az első sor adatát /nálam ez 3000 kg - 2135 kg/ kapjuk meg az adott típus /jelen esetemben 1,5 dci GSII 106LE/ fékezett max vontatható tömegét 865 kg.

 

Hát ez nem sok...azt hittem, hogy 1000 kg minimum lesz.../de nem is karok én trélert vontatni... :)/

esetleg ha valakinek más van beütve megírhatná! :)

 

 

Előzmény: szalaics (26887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!