Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BkorVette Creative Commons License 2004.10.31 0 0 355
Dinka..a project elindul..nem az autó:)
Előzmény: memorial (354)
memorial Creative Commons License 2004.10.31 0 0 354

Szia!

Ahogy elnézem még kell egy kis idő, hogy elinduljon!

 

Előzmény: BkorVette (353)
BkorVette Creative Commons License 2004.10.30 0 0 353

én is visszatérek ha elindul a project

 

addig emlékeztetőenk:

http://www.burnout.hu/images/stories/BkorVette/asconapiros.jpg

 

Előzmény: MECSI (350)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.29 0 0 352

Az automata Aszi elkelt.

 

Jan

Előzmény: Törölt nick (349)
memorial Creative Commons License 2004.10.27 0 0 351

 

Sziasztok!

 

Ne hagyjuk!

Előzmény: MECSI (350)
MECSI Creative Commons License 2004.10.27 0 0 350

Van egy olyan megerzesem hogy az itteni asconas topiccal is az lesz mint a nemettel.

Beke poraira :-(

Törölt nick Creative Commons License 2004.10.27 0 0 349
Automata váltó, centrálzár, elektromos ablak(elõl), automata váltó, ALU felni, napfénytetõ, törzskönyv, elektromos tükör, színezett üveg, fordulatszámmérõ. 1.8-as, hengerenkénti befecskendezõs. 19 éves kora ellenére, köszönhetõen a gondos szervizelésnek, tökéletes és erõs motor, jó kormánymû és futómú, jó fékek és lengéscsillapítás, A szokásos Opeles rohadások látszanak, de mivel már volt lakatolva, nem jelentõsek. Nagyon megbízható, kizárólag új aztó vásárlása miatt eladó. Kép róla:

Automata Ascona
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.27 0 0 348
Szia Az automataság nálad előny vagy hátrány? Az én 85-ös 1,8i automatám is eladó 130 ezerért. Jan
Előzmény: memorial (346)
xgregx Creative Commons License 2004.10.27 0 0 347
Helló. Manuális váltó, injektoros motor. Próbálom a képet is...
Előzmény: memorial (346)
memorial Creative Commons License 2004.10.26 0 0 346

Szia!

 

Fel tennél képet róla? Nem automata? Motor? Az enyém 1.8 SE.

A felnik talán érdekelnének!

Előzmény: xgregx (345)
xgregx Creative Commons License 2004.10.26 0 0 345
Sziasztok! Mostanáig nem bírtam eladni 1984es 1.8as Asconámat. Műszaki 2005 augusztus végéig van rajta, motorikusan nagyon jó, kasztni egy-két helyen rozsdafoltos. Jobb első kerékcsapágy lassan csereérett. Vonóhorog van rajta, pluszba adok használt 14"es gumigarnitúrát felnivel. '96tól használom, nagyon meg vagyok vele elégedve, de 2 autót nem bírok fenntartani. Ez a fórum az utolsó reményem... :))) Írjatok!
memorial Creative Commons License 2004.10.23 0 0 344

Szia!

Nincs semmi korrupció, felkészítés+vizsga ennyi!

Persze ismerve a dolgot +- 10-15% még belefér.Ami inkább +!

Előzmény: MECSI (343)
MECSI Creative Commons License 2004.10.22 0 0 343
Korrumpálsz vagy ez vizsgadíj:-)))
Előzmény: memorial (342)
memorial Creative Commons License 2004.10.21 0 0 342

Hali!

Az én hóvégi vizsgám meg kb. 50e Ft lessz!

Nincs sokk baj, de ha csinálják, azt rendesen!

Most a vizsga a lényeg, jövőre ugyis full rendbe lessz téve!

 

Előzmény: MECSI (340)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.21 0 0 341

Sziasztok!

A korábban emlitett lámpákról kép:

 

MECSI Creative Commons License 2004.10.21 0 0 340

Hali

Jól elvagyok itt magamnak

A kocsira a lakatos 8-10e ft mondott, 1 nap alatt meglesz.

Halelujah.

MECSI Creative Commons License 2004.10.20 0 0 339

Hali

Ha a Kislányom is úgy gondolja akkor ma kapok árajánlatot a lakatolásra. érdekes szerkezet ez az opel Bizonyos helyeken az istenért nem akar rohadni máshol meg nagyonis.

PeterX Creative Commons License 2004.10.15 0 0 338

Szia!

 

Az könnyen elképzelhető, hogy az enyémet vetted meg. :)

 

Amit megkérdeztem, 5e kb. a küszöb, 3e a külső ív hátra, szerintem ennyi lehet a belső is. A hatsó fal alját egy jókezű lakatos szerintem meg tudja csinálni. Más gázról nincs tudomásom, szerintem más baj nincs a kocsival, az alját annó rendesen megcsinálták, beleértve a szokásos hátsó nyúlvány szétesést is (elég drága mulatság sajnos). Lakatosmunkára nincs ötletem mennyi lehet, ha fényeztetni akarsz, arra viszont tudok jó szakit, aki 4.5 éve is fényezte a kocsit. Véleményem szerint csak a küszöböt és az íveket lenne érdemes megcsináltatnod, a hátsó fal alja meg olyan amilyen. Ez nem lehet nagyon tragikus összeg, főleg ha vidéken csinálják.

 

LP

Előzmény: Spacedolphin (337)
Spacedolphin Creative Commons License 2004.10.15 0 0 337

Sziasztok!

 

Új hús vagyok az Asconások táborában, de élvezettel tölt el maga az autó, nagyon megkedveltem.

Ha jól sejtem, akkor PeterX Asconáját sikerült megvásárolnom nem régen, és tényleg megszerettem!

Igaz ami igaz, szegényke eléggé rozsdás már körben, ezért is gondoltam, hogy megkérdezem, szerintetek (különösen PeterX, hiszen ő csináltatott más ilyet) mennyibe lehet, ha teljesen ki óhajtom lakatoltatni?

Természetesen nem pontos összeget várok, csak egy közelítő összeget, becslést valamit, hogy ne egy lakatos padlójáról kelljen esetleg összeszedni az arcomat, mikor leszakad az ár hallatán! :o)))

 

Aztán igyekszem bepótolni az előző hozzászólások elolvasását, hogy ne kérdezzek sok felesleges hülyeséget, eddig ugyanis nem nagyon haladtam vele... :o))

 

 

Szép napot

 

Spacedolphin

PeterX Creative Commons License 2004.10.15 0 0 336
Hello!

Nekem pontosan ugyanez volt a problémám, 4 éve teljesen rendbe raktam a kocsit, azóta minden évben kellett valamit javítani. Sajnos tudomásul kell venni, hogy a 15 év feletti (német) kocsik szét vannak rohadva. Még szerencsések is vagyunk (voltam) az Asconaval, ott csak 13-14 évesen kezd szétmenni, a Vectrak jellemzően 10 év környékén már hasonlóan el vannak rohadva. :(

Szerintem ha csak az alja rohad ennyire, akkor javíttasd meg, és jó alaposan alvázvédőztesd, azzal pár évet nyersz. Küszöb anyagára kb. 5e Ft, a javításra sajnos nincs tippem, az alját meg simán heggesztéssel meg tudják csinálni.

LP

ui.: tényleg nem kell senkinek 4 db 195/60R14 gumi, hátulra használható állapotban?
Előzmény: MECSI (334)
MECSI Creative Commons License 2004.10.15 0 0 335
Akarom írni, olvaslak ill. haLLgatlak beneteket
MECSI Creative Commons License 2004.10.15 0 0 334

Hali

Ha a hátsó nyúlvány az amire a rugó támaszkodik alulról, akkor azon már túl vagyok, azokat már restaurálni kellett. Ami jobban aggaszt az, hogy 3 éve lett körbelakatolva.

Egy két okozott horpadáson kívül teljesen egyben van oldalról és felűről.

Anno az alja még O.K. volt, mostanra viszont csámcsog alul a rozsda.

Most is az a dilemmám, hogy most mi a fuckot csinálljak vele, foltozzam vagy hozzak egyet be rendszám nélkül külhonból? Ha hozok be akkor az is 1-2 éven belül kilyukad.

Uraim halgatlak beneteket.

Előzmény: PeterX (332)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.14 0 0 333

Sziasztok!

Eladnám Opel Asconából megmaradt egy pár elsőlámpámat 5000ft- ért, bal hátsólámpámat 2000 ft- ért, 8 darab vékony himbámat 8000ft- ért. 06 70 381 0755

PeterX Creative Commons License 2004.10.14 0 0 332

Hali!

Szerintem ha a küszöb kilyukadt, akkor már megette a fene az egészet, valószínűleg csere. Ha az ülés alatt csak kis darab lyukadt ki, és körülötte még egyben van, akkor az nem nagyon probléma, lakatos pikk-pakk kijavítja, le kell alvázvédni, és kész. Ha nem csinálod meg most, akkor szerintem még ezt a telet kibírja a kocsi, utána kuka. :)

 

Viszont ha már ennyire rohad, és elviszed lakatoshoz a kocsit, én megnézetném a hatsó nyúlványokat is.

 

LP

Előzmény: MECSI (331)
MECSI Creative Commons License 2004.10.14 0 0 331

hali

oppás!! Bal hátsó utas alatt kivillant alulról a szőnyeg 1/3 tenyérnyi felületen. A jobb oldali küszöb meg alúról lyukadt ki kb. 2 újhegynyi felületen. Ha nem csinálok semmit a kocsi aljával milyen sors vár rá?

Sztpeti Creative Commons License 2004.10.12 0 0 330

Hahó fiatalok!

 

  MEcsi:

 

Ez több dologtól függ... legfőképp hogy hogyan használták előtte.

Ha mindig megvolt az olajcsere, és nem taposták ki a belét, akkor saccra 400000km-t simán elketyeg. :)

De szó szerint! :D

Előzmény: MECSI (329)
MECSI Creative Commons License 2004.10.12 0 0 329
ez a diesel konkrétan mennyit bír elfutni km-ben. Mibe kerül egy esetleges generál? Vagy inkább felejtős?
Előzmény: Sztpeti (326)
memorial Creative Commons License 2004.10.10 0 0 328

T. gyussszi!!!

Holnap,hétfőn irány a posta!

Előzmény: gyussszi (319)
memorial Creative Commons License 2004.10.09 0 0 327
De még nincs -15 fok hideg!!!
Előzmény: Sztpeti (326)
Sztpeti Creative Commons License 2004.10.08 0 0 326

Szia Mecsi!

 

  Egy dologra kell figyelni, de arra nagyon!

A kompressziora!

Ha kicsi benne a kompresszio, akkor télen a hidegekben nem fog beindulni.

  A gyári érték 32 bar... ennek eugyebár kicsi a valószinüsége.

Viszonyitásképp... ha lecsökken 22-23 barra, akkor -15 celsius alatt ne is reménykedj.

Igazándiból kompressziomérővel érdemes megnézni a motor állapotát, de létezik kézi módszer is, ami egyáltalán nem megbizható. :(

Megfigyelésem szerint, ha az üzemmeleg 1.6D moci nivopálcáját kintebb huzod, akkor jó esetben: Egyáltalán nem látsz füstöt, vagy csak épphogy észrevehetően.

rossz esetben: kékes-fehéres füstöt fogsz látni.

 

Persze ez csak saját megfigyelés, nálam... előző mocim közepesen füstölt, és -15 alatt nem indult... a mostani egyáltalán nem füstöl, és pöcc röff.

Abban 22-23 bar volt a kompresszio, ebben a mostaniban 28-30 bar.

 

Remélem sikerült segitenem.

Üdv! :)

Előzmény: MECSI (325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!