Abszolút meg tudom érteni az érzéseidet és jogos is maximálisan!
Én is csak azt tudom mondani (miközben ezzel nem lehet vígasztalódni), hogy nem a Fiat lesz a hibás.
Ez a fórum régóta pörög, sok az állandó tag és nem is olyan régen írtam azt, hogy az az egyik "jó" a Bravoban, hogy ha valakinek valamije elromlik akkor az eddigi tapasztalatok alapján hamar kiderült, hogy az egyedi hiba e, vagy másoknak is előjön. Sok olyan hiba fordult itt elő, ami valakinek előjött és utána mások is tapasztalták ugyanazt ( pl. klíma probléma, vagy a szellőző rostélyok elszíneződése stb ).
Jó kérdés, hogy ilyen esetben melyik a célravezetőbb. Javítás után eladni vagy pedig megtartani. MIndkettő mellett és ellenne is vannak érvek.
Ha nem utálnád meg végleg az autót akkor én azt mondanám, hogy vegyél másik Bravot mert tényleg élmény autózni ezekkel a vasakkal ( ahogy neked is az volt amikor nem volt vele gond ). Sajna nagyon kifogtad...mondhatni a legrosszabb példány eddig amiről itt hallottunk.
De szerenécsre amennyire innen és ismerősi körökből hallani lehet, inkább a pozitív tapasztalatok vannak túlsúlyban az autóval kapcsolatban.
Én a mai napig imádok ránézni és nagyon szeretem ahogy megy. Gyönyörű formája van (én nem érzem rajta, hogy 2007-es design ) és a motor hangja is a mai átlaghoz képest nagyon kellemes. Részemről a futómű az egyetlen amit túl gyengének érzek a sportos hangoláshoz képest (pedig a sport már eleve ültetve van a 120-asokhoz képest ) de a többivel maximálisan meg vagyok elégedve.
azt hallanad.. nagyoooon csattog es iszonyat hangos olyan mintha ki akarna figyelni a dugattyu :-),es szetrazza az egesz autot :-) volt szerencsem. es jo draga sot k... draga.es azt inditaskor is hallani. feltetelezve hogy tenyleg annyi van akkor no para.
Ok kösz. Ebben elvileg 88 ezer van szervízkönyves de németből való. Majd ha járok Fiat szervíz közelében megnézetem azért. Kettőstömegű nem lehet annak más a hangja, az leállításkor 2-t is kattanik aztmondják meg rázza a kasznit? :)
bar nekunk itt benzinesek vannak, de azok kopogtak.kinyomaskor.egyenlore nefoglalkozz vele max nezesd meg hatha csak valami csavar surlodik keneshianya miatt.reggel hidegen ha kinyomod beinditod es felengedet halgasd ha ninc skulonosen fura hang akkor ok. az alfam diesel es neha van ez a hang de csak hidegen de abba 170.000km van :-)
Sziasztok! Van egy 1,9 es 120 lovas Bravóm nemrég vettem. Kuplungoláskor amikor váltok felfelé kis hangot ad félúton olyan surlódót. Szerintetek mi lehet? Kinyomócsapágy? Amugy jó a kuplung az autó is megy :)
Ill az antennát le lehet tekerni felülről mert tőben kissé megsérült a műanyag és elég rossz a vétel? :)
Tudom, hogy ez egy szélsőséges eset, de nem a Fiat tehet róla, az szinte 100%.
Az eddigi első bravo, amiről ezt olvasom. Jómagam is azt vallom, hogy az elöző tulaj trehánysága a fő ok, még akkor is, ha esetleg volt az autónaik valami hibája (amiben nemigen hiszek, ha közben belezavartak 140000km-t).
Én megértem a cartársat. Hasonló a szitu, mint nekem volt a Forddal. Miután ráköltöttem egy vagyont, rá se bírtam többet nézni. Igaz, előtte se volt egy szép látvány! :)
Őszinte részvétem kedves cartárs. :( Azért az esemény után ne úgy vond le a konzekvenciát, hogy a Fiat egy xarhalom. A te esetedben nem a kocsit hibáztatnám, hanem az előző tulajt és a kereskedőt akitől vetted. No meg azt akivel a vétel előtt átmazsoláztad. Ha az olajfogyás meg már korábban is meg volt, akkor ez már elég szép előjel kellett, hogy legyen. Nem tudom kinek milyen a vezetési stílusa, de én találkoztam már nem egy olyan Bravo tulajjal, aki abszolút nem volt tisztában a turbós kocsik kezelésének alapvető szabályaival. A rendesen meghajtott kocsit azonnal leállítja, hidegen tolja neki, ami csak kifér, stb... Valószínű a te Bravod korábbi tulaja is egy ilyen IQ fighter.
Én jómagam évente legalább 2x cserélek olajat, és azért hosszabb utak során az olajszintet ha nem is sűrűn, de csekkolom. Úgyhogy szerintem mentsd ami menthető, és lehet még belőle egy jó kis paripa.
Ha nem tartottak rendesen karban es tiportak akkor mindig lesz vele valami. Hol a futomu, hol a motor, hol a kuplung stb... az olyan autok sosem lesznek mar jok mert elhasznalodtak.
Vegig gondolva amiket eddig irtal en inkabb eladnam. A kod amit korabban tapasztaltal ezek szerint olaj volt. Marpedig az nem a kipufban egett el hanem az egesterben. Ha ez igy van akkor pedig konnyen nagyobb a baj mint most gondoljuk. Vagy ha nem is nagyobb semmi esetre sem jol jel tekintve hogy ismert eloeletu bravo a tiednel nagyobb futasteljesitmennyel sem produkalt meg ilyet (verseny palyan sem). Az olajfogyas sem jellemzo (az ismertek eloeletueknel ami jepen esetben fontos).
A tiednek vagy kinyomtak a szemet vagy nem, ha az enyem lenne inkabb nem deritenem ki, mert ahogy te is irod lehet penztemeto lesz. Ha megsem pesz valoszinu mar akkor sem fogod szeretni es nem fogsz bizninbenne.
Na ja, csakhogy nem szeretném szénné égetni a kezem, mert akkor már baxhatom a kötözést..)
" Persze ha van zsé szarásig, akkor hajrá.;-)"
Ha ez így is lenne / de nincs, mert akkor nem Fiatot veszek:)) / akkor sem szeretném mind kocsira költeni, főleg erre.:)
Sajnos egy nagyon jó / és rel.drága/ autóból gondoltam kispórolok egy kis pízt éhínséges időkre /lassan lakást kell vegyek a kölykeimnek vagy elzavarom Őket az országból..sőt a kontinensről is és ha van eszük akkor vissza se néznek / és gondoltam veszek egy Fiatot, egyenlőre nem bizonyult jó döntésnek / legalábbis a Fiat része /:))
Remélem nem sértettem meg senkit, de nem kibicként bírálok és általánosítani sem szeretnék, de per.pill.rohadtul tele van a zacsi ezzel a xarhalommal. Arra is gondoltam, hogy hátha segít ha szájbabaxxxkurálom a kereskedőt, de akkor már a volt tulajt is, na meg a hivatalos márkakereskedést is, hogy így mérték fel az állapotát, de.....végig kellene pofoznom akkor a fél országot lassan:)).