Automata váltó, centrálzár, elektromos ablak(elõl), automata váltó, ALU felni, napfénytetõ, törzskönyv, elektromos tükör, színezett üveg, fordulatszámmérõ. 1.8-as, hengerenkénti befecskendezõs. 19 éves kora ellenére, köszönhetõen a gondos szervizelésnek, tökéletes és erõs motor, jó kormánymû és futómú, jó fékek és lengéscsillapítás, A szokásos Opeles rohadások látszanak, de mivel már volt lakatolva, nem jelentõsek. Nagyon megbízható, kizárólag új aztó vásárlása miatt eladó. Kép róla:
Sziasztok!
Mostanáig nem bírtam eladni 1984es 1.8as Asconámat. Műszaki 2005 augusztus végéig van rajta, motorikusan nagyon jó, kasztni egy-két helyen rozsdafoltos. Jobb első kerékcsapágy lassan csereérett. Vonóhorog van rajta, pluszba adok használt 14"es gumigarnitúrát felnivel. '96tól használom, nagyon meg vagyok vele elégedve, de 2 autót nem bírok fenntartani. Ez a fórum az utolsó reményem... :))) Írjatok!
Ha a Kislányom is úgy gondolja akkor ma kapok árajánlatot a lakatolásra. érdekes szerkezet ez az opel Bizonyos helyeken az istenért nem akar rohadni máshol meg nagyonis.
Az könnyen elképzelhető, hogy az enyémet vetted meg. :)
Amit megkérdeztem, 5e kb. a küszöb, 3e a külső ív hátra, szerintem ennyi lehet a belső is. A hatsó fal alját egy jókezű lakatos szerintem meg tudja csinálni. Más gázról nincs tudomásom, szerintem más baj nincs a kocsival, az alját annó rendesen megcsinálták, beleértve a szokásos hátsó nyúlvány szétesést is (elég drága mulatság sajnos). Lakatosmunkára nincs ötletem mennyi lehet, ha fényeztetni akarsz, arra viszont tudok jó szakit, aki 4.5 éve is fényezte a kocsit. Véleményem szerint csak a küszöböt és az íveket lenne érdemes megcsináltatnod, a hátsó fal alja meg olyan amilyen. Ez nem lehet nagyon tragikus összeg, főleg ha vidéken csinálják.
Új hús vagyok az Asconások táborában, de élvezettel tölt el maga az autó, nagyon megkedveltem.
Ha jól sejtem, akkor PeterX Asconáját sikerült megvásárolnom nem régen, és tényleg megszerettem!
Igaz ami igaz, szegényke eléggé rozsdás már körben, ezért is gondoltam, hogy megkérdezem, szerintetek (különösen PeterX, hiszen ő csináltatott más ilyet) mennyibe lehet, ha teljesen ki óhajtom lakatoltatni?
Természetesen nem pontos összeget várok, csak egy közelítő összeget, becslést valamit, hogy ne egy lakatos padlójáról kelljen esetleg összeszedni az arcomat, mikor leszakad az ár hallatán! :o)))
Aztán igyekszem bepótolni az előző hozzászólások elolvasását, hogy ne kérdezzek sok felesleges hülyeséget, eddig ugyanis nem nagyon haladtam vele... :o))
Nekem pontosan ugyanez volt a problémám, 4 éve teljesen rendbe raktam a kocsit, azóta minden évben kellett valamit javítani. Sajnos tudomásul kell venni, hogy a 15 év feletti (német) kocsik szét vannak rohadva. Még szerencsések is vagyunk (voltam) az Asconaval, ott csak 13-14 évesen kezd szétmenni, a Vectrak jellemzően 10 év környékén már hasonlóan el vannak rohadva. :(
Szerintem ha csak az alja rohad ennyire, akkor javíttasd meg, és jó alaposan alvázvédőztesd, azzal pár évet nyersz. Küszöb anyagára kb. 5e Ft, a javításra sajnos nincs tippem, az alját meg simán heggesztéssel meg tudják csinálni.
LP
ui.: tényleg nem kell senkinek 4 db 195/60R14 gumi, hátulra használható állapotban?