nekem ez valami nyomásmérő dolognak tünik, egy kombinálkt müszernek ami olajnyomást, és hűfokot is mér...lehet az? sajnos nem ismerem az adott motort, de az én szenzorjaim is pont igy néznek ki.
Ascona C 1984-es 18E motor. Azt műveli a drága, hogy hidegen pöcre indul, de nagyon alacsony és bizonytalan az alapjárat, ha bemelegszik akkor jó. Ha beállítom, hogy hidegen legyen jó az alapjárat, akkor meg ha bemelegszik felemeli 1200-1300-ra. Mi lehet a probléma?
Ezenkívül eltört egy érzékelő, amit égen-földön nem tudok kideríteni, hogy mi.
De még az OPEL márkaszerviz sem.
Ez egy BEHR márkájú cucc, réz háza van, olyan mint egy ventillátor kapcsoló, három barna-fehér madzag megy rá, kettő az egyik sarura a harmadik a másikra.
A következő számok vannak ráírva: 163 32 valamint 17°12°
A szívócsonk aljába van betekerve egy zsákfuratba.
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,
Váltó minden valószinűség szerint leégett. Ezen olajcsere biztosan nem segit, esetleg ha isteni csodával párosul.
Felújitás nem tudom mennyi lehet amcsi váltóknál tudom az árakat, de 120-170ig anyaggal. Nem tudom ehhez egyáltalán van e lamellasro meg ilyenenk.
A használt automata meg lutri..lehet hogy egy hetet bir, lehet hogy két évet, kivülről nem igen lehete megmondani a kipróbálás is csak arról biztosit, hogy még ideig óráig jó lesz.
Lehet hogy manuál konverzión gondolkoznék helyedben.
nem vált felfelé automatám: 23 éves C Ascona. Hidegen még egy darabig jó. érdemes javíttatni, lehet hogy csak egy szűrő koszos vagy olajat kellene cserélni. Érdemes? bontottba sok tipus létezik ehhez? mi a valószínűsége, hogy kapok egy pont az enyémbe valót?
Automata váltó, centrálzár, elektromos ablak(elõl), automata váltó, ALU felni, napfénytetõ, törzskönyv, elektromos tükör, színezett üveg, fordulatszámmérõ. 1.8-as, hengerenkénti befecskendezõs. 19 éves kora ellenére, köszönhetõen a gondos szervizelésnek, tökéletes és erõs motor, jó kormánymû és futómú, jó fékek és lengéscsillapítás, A szokásos Opeles rohadások látszanak, de mivel már volt lakatolva, nem jelentõsek. Nagyon megbízható, kizárólag új aztó vásárlása miatt eladó. Kép róla:
Sziasztok!
Mostanáig nem bírtam eladni 1984es 1.8as Asconámat. Műszaki 2005 augusztus végéig van rajta, motorikusan nagyon jó, kasztni egy-két helyen rozsdafoltos. Jobb első kerékcsapágy lassan csereérett. Vonóhorog van rajta, pluszba adok használt 14"es gumigarnitúrát felnivel. '96tól használom, nagyon meg vagyok vele elégedve, de 2 autót nem bírok fenntartani. Ez a fórum az utolsó reményem... :))) Írjatok!