Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kgaboroo Creative Commons License 2016.11.09 0 0 76363

Biztos 2.8 kell hátra? Jól olvastad? Az már igen kemény.

Előzmény: zlota (76362)
zlota Creative Commons License 2016.11.09 0 0 76362

Sikerült szereznem ferrodo-t!Már be is építettem- majd a tapasztalatokat írom.

Most fentebb fog a fék.

 

Guminyomás:

Nem tudom, de olyan irreálisnak tűnik a hátsó kerékbe a 2,8!

Most hosszú útra megyek 3 fővel 2,4-2,4 az érték. Visszafelé több lesz a csomag. Előre 2,5 hátra 2,8 van írva.Ennyire nagy lenne a különbség? 2,3 helyett 2,8!

 Vélemény?

nézek Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76361

Ferrodo-t vegyél.

Előzmény: zlota (76355)
t.lantos Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76360

2 garnitura lpr tarcsa+betetet fogyasztottunk el a feloffon. Problema nelkul.

Ha sos es olcson kell, akkor ez jo valasztas.

 

Előzmény: vektor1993 (76359)
vektor1993 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76359

Az LPR egy forintot nem ér.... Egyszer én is azt vettem és kb két hónap után eldeformálódott a tárcsám mind a két oldalt, szóval nem hiszem hogy az egyik lett volna gyári hibás.

 

Én úgy vagyok vele inkább drágább de legalább minőségi.

Előzmény: t.lantos (76356)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76358

Köszönöm! Kíváncsi vagyok mit mondanak neked.

Előzmény: samen (76354)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76357

Igen, kb. minden. Lámpával, fűtőmotorral, rádióval. Mondjuk visszafelé rádió nélkül jöttem, de a helyzet ugyanez volt. Nálam egyébként már esedékes az akksicsere, de kétlem, hogy az újjal jobb lesz a helyzet.

 

(Köszönöm a választ!)

Előzmény: Pityorka (76353)
t.lantos Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76356

SOS-re vegyel bele LPR-t.

Ne a nagyoknal nezd, hanem kifejezetten Suzuki alkatreszboltokban, nekik mindig van a polcon, tobbfele is.

Előzmény: zlota (76355)
zlota Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76355

Kicsit megszivattam magam.Holnapra SOS fékbetétet kell vennem, mert 2mm vastagra kopott.Érdekes, mivel nem éri még a rezgető lemezt, gondoltam majd "szól" ha már cserélni kell, de nem!Csak most nyári/téli cserénél vettem észre.

Kiderült miért fogtak olyan jól a fékek a régi gagyihoz képest ugyanis TRW betét és féktárcsa volt benne.

Most ezt kellene cserélnem, de nem tudom már weben keresztül rendelni- holnapra kell, mert külföldre megyek.

Így marad a Bárdi/UNIX ami azonnal elérhető nálunk.

Itt azonban az UNIX márka van 7.000 ért a Ferodo 13.000 ért - szóval pont kétszer annyiba kerül mint a neten (6900 a ferodo a legolcsóbb helyen) A TRW meg kb 20e a neten lévő 13e helyett.

 

Van ott egy csomó ismeretlen márka. 10e alatt... melyiket lehet azokból megvenni?

samen Creative Commons License 2016.11.08 0 0 76354

Szia!

Szerdán viszem be a szervízbe,aztán majd ott kiderül.Legalábbis remélem!

Előzmény: Törölt nick (76351)
Pityorka Creative Commons License 2016.11.07 0 0 76353

Nagyobb fogyasztó volt bekapcsolva? Mert nekem ezt a fordulatszám ejtegetést ekkor csinálta.

Előzmény: Törölt nick (76351)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 76352

Elnézést! Samen-nek ment volna az üzenet.

Előzmény: Törölt nick (76351)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 76351

Szia Pityorka!

 

Sikerült esetleg megtalálni az okát a fordulatszám esésnek?

 

Nekem is csinál az autó valami hasonlót egy ideje. Most szombaton kezdett el jobban idegesíteni a dolog.

Minden egyes alkalommal, amikor jött a városban egy fekvőrendőr vagy egyéb akadály, fékeztem, a magasabb fokozatból visszakapcsoltam alacsonyabb fokozatba, egy pillanatra beejtette a fordulatot olyan 400 környékére majd azonnal vissza is áll a normál állapotába. Bármilyen más esetben  nyomom ki a kuplungot nem csinálja ezt. Régebben csak néha fordult ez elő, mostanában egyre gyakrabban.

 

üdv

Előzmény: Pityorka (76339)
lukilaci Creative Commons License 2016.11.07 0 0 76350

Sajnos a nedves aszfalt nincs jó hatással a visszaverődő fényre. Ilyenkor egy sárgásabb fényű izzó hozna megoldást, pl. Osram all season.

Előzmény: jocijocó (76349)
jocijocó Creative Commons License 2016.11.07 0 0 76349

Sajna a lámpákkal én is hadilábon állok. Még száraz időben látok velük, ha szembe jönnek még akkor is, de ha esik, no ott már vannak gondjaim. Hiába az évek, és a sok hegesztés nem használt neki.

Előzmény: lukilaci (76348)
lukilaci Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76348

Wow, ilyen trükkökben nem vagyok otthon. Tetszik az ötlet, köszi!

Előzmény: kgaboroo (76347)
kgaboroo Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76347

A Philips Racing Vision +150%  az Extreme Vision +130% és a GE Megalight +120 %-os között fényerőben nincs látható különbség. A Racing ráadásul sokkal sötétebb kék színt kapott a reflektor szál felett mint az Extreme. Viszont a kék festéket kívülre kenték és így simán lekaparható vagy fogkrémmel ledörzsölhető, ha erősebb fehéret szeretnél.

Előzmény: lukilaci (76346)
lukilaci Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76346

Az Osram NBL, Philips Xtreme vision és a GE megalight elvileg a top ebben a kategóriában, minimális a színezés a búrán, az izzószálnál nincs, 3600K körül van a színhőmérsékletük. Ezektől elvileg nincs fényesebb legális halogén már, csak az off-road kategóriában. Ami a design izzók körébe tartozik, az a Cool Blue intense, white vision, és társaik, ezek teljesen színezett búrájúak. Silverstart használtam korábban, az is kicsit emelt fényű, de nem a top kategória.

Előzmény: kgaboroo (76345)
kgaboroo Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76345

Olyan égőt válassz ami nincs színezve. Lehet, hogy úgy látszik fehérebb/kékesebb a fény de ettől még nem lesz erősebb a világosság.

Előzmény: lukilaci (76344)
lukilaci Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76344

Köszönöm az infót, meggyőztél. Akkor marad az osram nightbraker gyári lámpában.

Előzmény: kgaboroo (76343)
kgaboroo Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76343

Sajnos ez a lámpa nem legális és még elég szarul is világít. Inkább a gyári lámpát erőltesd egy jó minőségű nem kékre színezett égővel.

Előzmény: lukilaci (76342)
lukilaci Creative Commons License 2016.11.06 0 0 76342

Sziasztok,

 

Van a családban egy 2005 évjáratú Swift és szeretném a világítást picit tutningolni. Keresgéltem, milyen lámpatestek vannak kínálatban és találtam egy homologizált vetítőlencsés típust. Érdeklődnék, hogy ezzel a lámpával kapcsolatban van valakinek személyes tapasztalata? Az egyik oldali lámpát sérülés miatt egyébként is cserélnem kellene, gondoltam akkor kicsit "jobb" lámpát tennék mind a két oldalra. Valószínűleg meg is relézném a világítást, mert ahogy néztem, a gyári vezetékek átmérője hagy némi kívánni valót maga után. Mellékelek egy képet a kiszemelt lámpáról. Ha van esetleg más ötlet, szívesen veszem, de mindenképp maradnék a legális megoldásoknál.

 

jocijocó Creative Commons License 2016.11.05 0 0 76341

Nekem gázos a csoda, benzinen semmi gond viszont LPG-n már kicsit beesik az alapjárat. Ha mindig így van használva valamennyire megtanulja, de ha benzinre kapcsolok akkor pörög kb 900-at. Majd egy idő után megtanulja, de nem kell rávágni, hogy rosszul van programozva. Kipróbáltuk számtalan beállítást, nem lett jobb. Egy időben átállítottuk CNG-re, hogy azzal mit csinál. Ott még rosszabb lett, előfordult hogy a kereszteződésben leállt. Szóval az LPG-t CNG-t mindenki kerülje, nem csak a fordulat beesése miatt, hanem mert a kocsi zabálni kezdi a szelephézagot.  

Előzmény: nézek (76337)
samen Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76340

Remélem! :)

Előzmény: Pityorka (76339)
Pityorka Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76339

Szívesen, hátha meglesz a hiba oka. 

Előzmény: samen (76338)
samen Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76338

Köszönöm mind a kettőtöknek a segítséget! :)

Előzmény: nézek (76337)
nézek Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76337

http://www.alkatreszed.hu/erzekelok-jeladok-szenzorok

 

itt is megkeresheted, vagy beírod a gúgliba mégegyszer...(szwift)alapjárati-fordulat vezérlés...vagy hasonló

 

szerintem az letérdelt....

Előzmény: samen (76335)
Pityorka Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76336

Esetleg a generátort lehetne még megvizsgálni, nekem sokszor volt az gyanús, de igazából tényleg nem tudom, mert nekem a kezdetektől csinálta. De volt már ezen a fórumon téma sokszor, visszatérő probléma. Lehet az ECU miatt van, de lehet , hogy valami alul van méretezve. 

Előzmény: samen (76335)
samen Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76335

Értem,és köszönöm,csak az a furcsa,hogy ezt eddig nem csinálta.A múlt héten jelentkezett először ez a probléma.Az elmúlt 10 évben,ugyan ilyen használat mellett nem volt ilyen hiba.

Előzmény: Pityorka (76334)
Pityorka Creative Commons License 2016.11.04 0 0 76334

Az alapjárat esés nekem mindig megvolt, ha nagyobb fogyasztók be voltak kapcsolva (fűtés,világítás) volt olyan hogy fékezésnél majdnem leállt, (sőt egyszer le is fulladt), amikor a kuplungot kinyomtam. Fogyasztók nélkül ez csak ritkán adódott. Arra tippeltem, hogy talán az elektronika nem tudja korrigálni a megnövekedett fogyasztói igényt, emiatt volt ez az alapjárati esés. Mostani kocsinál (Mitsu Colt) nincs ez a jelenség, pedig ugyanúgy használom, mint a Swiftet. 

Lehet a generátor van alulméretezve gyárilag, vagy nem tudom.

Előzmény: samen (76331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!