Sikerült szereznem ferrodo-t!Már be is építettem- majd a tapasztalatokat írom.
Most fentebb fog a fék.
Guminyomás:
Nem tudom, de olyan irreálisnak tűnik a hátsó kerékbe a 2,8!
Most hosszú útra megyek 3 fővel 2,4-2,4 az érték. Visszafelé több lesz a csomag. Előre 2,5 hátra 2,8 van írva.Ennyire nagy lenne a különbség? 2,3 helyett 2,8!
Az LPR egy forintot nem ér.... Egyszer én is azt vettem és kb két hónap után eldeformálódott a tárcsám mind a két oldalt, szóval nem hiszem hogy az egyik lett volna gyári hibás.
Én úgy vagyok vele inkább drágább de legalább minőségi.
Igen, kb. minden. Lámpával, fűtőmotorral, rádióval. Mondjuk visszafelé rádió nélkül jöttem, de a helyzet ugyanez volt. Nálam egyébként már esedékes az akksicsere, de kétlem, hogy az újjal jobb lesz a helyzet.
Kicsit megszivattam magam.Holnapra SOS fékbetétet kell vennem, mert 2mm vastagra kopott.Érdekes, mivel nem éri még a rezgető lemezt, gondoltam majd "szól" ha már cserélni kell, de nem!Csak most nyári/téli cserénél vettem észre.
Kiderült miért fogtak olyan jól a fékek a régi gagyihoz képest ugyanis TRW betét és féktárcsa volt benne.
Most ezt kellene cserélnem, de nem tudom már weben keresztül rendelni- holnapra kell, mert külföldre megyek.
Így marad a Bárdi/UNIX ami azonnal elérhető nálunk.
Itt azonban az UNIX márka van 7.000 ért a Ferodo 13.000 ért - szóval pont kétszer annyiba kerül mint a neten (6900 a ferodo a legolcsóbb helyen) A TRW meg kb 20e a neten lévő 13e helyett.
Van ott egy csomó ismeretlen márka. 10e alatt... melyiket lehet azokból megvenni?
Sikerült esetleg megtalálni az okát a fordulatszám esésnek?
Nekem is csinál az autó valami hasonlót egy ideje. Most szombaton kezdett el jobban idegesíteni a dolog.
Minden egyes alkalommal, amikor jött a városban egy fekvőrendőr vagy egyéb akadály, fékeztem, a magasabb fokozatból visszakapcsoltam alacsonyabb fokozatba, egy pillanatra beejtette a fordulatot olyan 400 környékére majd azonnal vissza is áll a normál állapotába. Bármilyen más esetben nyomom ki a kuplungot nem csinálja ezt. Régebben csak néha fordult ez elő, mostanában egyre gyakrabban.
Sajna a lámpákkal én is hadilábon állok. Még száraz időben látok velük, ha szembe jönnek még akkor is, de ha esik, no ott már vannak gondjaim. Hiába az évek, és a sok hegesztés nem használt neki.
A Philips Racing Vision +150% az Extreme Vision +130% és a GE Megalight +120 %-os között fényerőben nincs látható különbség. A Racing ráadásul sokkal sötétebb kék színt kapott a reflektor szál felett mint az Extreme. Viszont a kék festéket kívülre kenték és így simán lekaparható vagy fogkrémmel ledörzsölhető, ha erősebb fehéret szeretnél.
Az Osram NBL, Philips Xtreme vision és a GE megalight elvileg a top ebben a kategóriában, minimális a színezés a búrán, az izzószálnál nincs, 3600K körül van a színhőmérsékletük. Ezektől elvileg nincs fényesebb legális halogén már, csak az off-road kategóriában. Ami a design izzók körébe tartozik, az a Cool Blue intense, white vision, és társaik, ezek teljesen színezett búrájúak. Silverstart használtam korábban, az is kicsit emelt fényű, de nem a top kategória.
Van a családban egy 2005 évjáratú Swift és szeretném a világítást picit tutningolni. Keresgéltem, milyen lámpatestek vannak kínálatban és találtam egy homologizált vetítőlencsés típust. Érdeklődnék, hogy ezzel a lámpával kapcsolatban van valakinek személyes tapasztalata? Az egyik oldali lámpát sérülés miatt egyébként is cserélnem kellene, gondoltam akkor kicsit "jobb" lámpát tennék mind a két oldalra. Valószínűleg meg is relézném a világítást, mert ahogy néztem, a gyári vezetékek átmérője hagy némi kívánni valót maga után. Mellékelek egy képet a kiszemelt lámpáról. Ha van esetleg más ötlet, szívesen veszem, de mindenképp maradnék a legális megoldásoknál.
Nekem gázos a csoda, benzinen semmi gond viszont LPG-n már kicsit beesik az alapjárat. Ha mindig így van használva valamennyire megtanulja, de ha benzinre kapcsolok akkor pörög kb 900-at. Majd egy idő után megtanulja, de nem kell rávágni, hogy rosszul van programozva. Kipróbáltuk számtalan beállítást, nem lett jobb. Egy időben átállítottuk CNG-re, hogy azzal mit csinál. Ott még rosszabb lett, előfordult hogy a kereszteződésben leállt. Szóval az LPG-t CNG-t mindenki kerülje, nem csak a fordulat beesése miatt, hanem mert a kocsi zabálni kezdi a szelephézagot.
Esetleg a generátort lehetne még megvizsgálni, nekem sokszor volt az gyanús, de igazából tényleg nem tudom, mert nekem a kezdetektől csinálta. De volt már ezen a fórumon téma sokszor, visszatérő probléma. Lehet az ECU miatt van, de lehet , hogy valami alul van méretezve.
Értem,és köszönöm,csak az a furcsa,hogy ezt eddig nem csinálta.A múlt héten jelentkezett először ez a probléma.Az elmúlt 10 évben,ugyan ilyen használat mellett nem volt ilyen hiba.
Az alapjárat esés nekem mindig megvolt, ha nagyobb fogyasztók be voltak kapcsolva (fűtés,világítás) volt olyan hogy fékezésnél majdnem leállt, (sőt egyszer le is fulladt), amikor a kuplungot kinyomtam. Fogyasztók nélkül ez csak ritkán adódott. Arra tippeltem, hogy talán az elektronika nem tudja korrigálni a megnövekedett fogyasztói igényt, emiatt volt ez az alapjárati esés. Mostani kocsinál (Mitsu Colt) nincs ez a jelenség, pedig ugyanúgy használom, mint a Swiftet.
Lehet a generátor van alulméretezve gyárilag, vagy nem tudom.