Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
ascona-info.de ha egy kicsit megy a német, és eléggé érdekel az ascona c, akkor sok órát el lehet előtte tölteni. Váltó témában ajánlom a bal oldalon a "getriebe" fület.
Hogy nekem van e eladó alkatrészem? akad. 7-8 autóból azért maradt ez-az. Helyileg Miskolc mellett.
én még gyári ülésfűtést nem láttam. a kapcsoló olyan lehet mint a ködlámpa vagy hátsóablak fűtésé. Ez nem mercedes meg hasonlók, ebbe nem fog beletörni a gyertya. mondom ezt 11 év diesel asconázás után. hosszú 12-es kulcs kell, meg 8-as az anyákhoz.
Nagyon szépen köszönöm a mindenre kiterjedő választ, nagy segítség volt! Ülésfűtésem van, csak a gyári kapcsoló kellene, mert nem vagyok híve az utólagosan beszerelt kapcsolóknak, tudom ez az én hülyeségem.
Első körben még a helyén tesztelem az izzítógyertyákat, utána ha nincs gyanús akkor kiszerelem őket, ha van, akkor természetesen csere. No persze az ember ilyenkor kezdhet imádkozni, hogy kijöjjön és ne inkább beletörjön vagy még rosszabb.
A váltócserén nagyon elgondolkozom, tény és való, hogy menni jól megy, de hosszabb útra már rövid, azért elkellene az ötödik sebesség, egy 110-es utazóval már kiegyeznék. El is kezdek váltó után lesni.
A fordulatszámmérőnek utánanézek jobban, azt tudom, hogy az újabb dízelek is onnan veszik a jelet, kicsit sajnálom, hogy gyárilag nem volt ilyen, mert akkor minimum egy generátor csere, de utána sem bizto, hogy pontos lesz, ha még nincs "kitaposott" ösvény, akkor nem egyszerű buli ez sajnos. Persze más alternatívák vannak, még elgondolkozom rajta.
A visszapillantó azért zavar igazán, mert a jobb oldali még csak belülről nem is állítható, a bal oldali állítója is el van törve, ezért gondoltam, hogy akkor már beledobnék egy elektromos állításút megspékelve tükörfűtéssel. Erről jut eszembe a belső visszapillantóm is törött azt is szereznem kell másikat :)
no, hát én volnék ominózus peti... és hogy kérdéseidet maximálisan megválaszoljam: Sajnos három ajtós ascona c nincs. Van chevrolet monza 5. amit te vettél az két ajtós szedán. (notchback) Fordszámmérős óracsoportot találni nem ördöngősség, 5-7 ezer szokott lenni. Csakhogy nem plug n pléj, mert ascona c dieselben gyárilag nem volt. Mivel elektronikus működtetésű, ezért nem fog működni. Későbbi opelekben a generátorról kap valamilyen jelet, ezt tőlem elektronikában jártasabbakkal kell megtárgyalni.
A repedésmentes műszerfalat megtalálni már sokkal nehezebb, és a rossz hír az, hogy ami idén még repedés mentes, azon jövőre egy két év múlva három öv év múlva öt repedés lesz. Ettől függetlenül érdemes repedésmentest vagy alig repedtet keresni, mert a felújítás sokkal jobb egy jó alapra. Ezzel kapcsolatban még két dolog: az utolsó széria('87-'88) műszerfalai lényegesen jobbak mint az első szériáé('81-'84). A másik dolog, ha lehet autóból kell megvenni, mivel nem igazán van váza, ilyen papír-fa keverék az anyaga, és nagyon könnyen elvetemedik.
Mit jelent az hogy hidegen? hány fok külső hőmérséklet esetén? Csak példának: az enyémben garantált 410 ezer van. 17 16 17 15 . ennyi benne a kompresszió. ennyivel -1 -3 fokban már mormolom a miatyánkot és az üdvözlégy-máriát. Szerencsére a telet simán végignyomtam, van benne vízmelegítő, ezzel még döglött gyertyával is egy fordulat kellett neki. Első körben azért én kivenném a négy gyertyát. Az összekötő rézszál segítségével le tudod próbálni az akksin, hogy esetleg nem e a töve izzik, mert akkor ugyancsak szar. ha van lehetőséged , a gyertya ellenőrzés alkalmával mérnék egy kompressziót is, már csak hogy tisztában legyél vele, hogy vajon a-15-ben számíthatsz e majd rá. Ha 20 alatt van, akkor nulla fok felett nem lesz baj, de alatta.... mint fentebb írtam.
Az hogy jól megy, nem jelenti hogy a motor tényleg jó(van kompresszió). Két dolog, az egyik, a saját tapasztalatom. Az enyémen a saját ötös váltója van(váltókról lentebb) és óra szerint 170-et megy. így kopottan.(ez valós 155-160 lehet). A másik dolog, hogy a tiéden a legrövidebb F16 van, nem csoda hogy ordít a motor, cserébe jól ugrik.
Akkor egy kicsit a váltókról: Ascona C-be két típusú váltó került szerelésre: F10, és F16. Előbbi minket nem érint, az "kisblokkra"(13S 13N C16NZ) került. Az F16 került a "nagyblokkra". 16SH, 16N, 18E C18NE C20NE 20SEH és 16D valamint 16DA. Ezen belül négy és öt sebességes. Rövid, és hosszú áttétellel, valamint három vagy négy vég áttétellel.
A négyes váltót mindenképp kicserélném alóla, és ötöst tennék alá. A WR jelű a hosszú(normál) a CR a rövid,(sport) áttételű. Dieselre szereltek gyárilag 3.94-es és 3.74 es difivel szereltet is.
A leghosszabb váltó a C20NE benzinesen van, azon 3.55 a difi áttétel, az 100-nál 2200 körül forog.
Nekem volt ilyen leghosszabb, de ha nincs turbód, akkor feleslegesen hosszú. Nekem (asszem) 3.94-es van, erősen öt liter körül fogyaszt, kellemes óra szerinti 100-110 et lehet vele autózni. Ha alföldön laksz, fölszerelheted a 3.55-öst is, elbírja, de ha partot (keményebb partot) fogsz meg még futó is van, akkor vége. Lehet sűrűn gangolni visszafelé.
Végül is igazad van, nincs lehetetlen, csak tehetetlen, apukám is mindig ezt mondogatja. Na ilyenkor az orra alá szoktam dörgölni hogy: akkor mondja ki fater nyitott szájjal a P betűt... :)
Peti szerintem hamarosan reagálni fog a kérdéseidre, törzslakó a fórumon, és alkatrészei is vannak szerintem még bőven!
Amíg egyes golfhoz találni repedés mentes első szériás puha műszerfalat addig semmi sem lehetetlen:) Egyenlőre nem szeretném javíttatni, megbarátkozom vele inkább, azt hittem későbbi szériákban már átálltak valami repedésmentesebb anyagra.
Köszi a segítséget, milyen Petit keressek?:) Eléggé új vagyok a témában. Ja és ami lemaradt, az ülés fűtés kapcsoló és az elektromos visszapillantó mennyire ritka cucc?
Szerintem mára lehetetlen repedésmentes műszerfalat találni! Javíttatni kell! Óracsoport szerintem Petinek lesz, meg a váltódologban is biztos segíteni fog.
Ha kell esetleg, van egy feketére flokkolt műszerfalam, de már azon is meginult tovább a repedés.
Sziasztok! A hosszúhétvége alatt szert tettem egy szép állapotú háromajtós dízel asconára. Érdeklődésem tárgya, hogy ezekhez mennyire nehéz fordulatszámmérős óracsoportot és repedésmentes műszerfalat találni? Sajnos a motor hidegen nem indul a legjobban, pedig a dúsító működik, reménykedem, hogy csak valamelyik izzítógyertya szórakozik velem, menet közben tökéletes, füstölni nem füstöl, erő van benne.
Illetve még egy másik típusú kérdés, a rátehető váltokról és a váltóhosszakról van valami infótok? (Tehát, hogy melyik a leghosszabb váltó rá? ) Most csak fül alapján ítélem meg a fordulatszámot, de 100-110-nél elég magas, érzésem szerint bőven elbírna egy hosszabb váltót. (Jelenleg csak egy 4 sebességes van rajta.)
Üdv a fórumlátogatóknak ! Biztos van aki igazi öreg géppel foglalkozik . Találtam a régi cuccok között egy orosz gyújtásbeállító kütyüt . ha valakit érdekel 1500-ért megválnék tőle .
Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.
Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!
Sziasztok! Ki tudná azt megmondani nekem hogy a skoda favorit karburátor megfelelő e az 1.3s asconához? Teljesen úgy nèz ki, ès találtam egy oldalt amiben a skoda favorit pierburg2e3 le îrása van.
Nekem az asconám jòl fogyasztot,szerintem 7 literrel ki jöttem vele, de most nem tudom menyire jön ki. megpròbálok majd úszòt ès tű szelepet szerezni. Tömîtèst már találtam ,meg kell rendelni.