Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szkorhetz Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133440

Nektek nem tűnik túl gyengének a tompított?
Mostanában többet mentem este és szerintem édeskevés, amit nyújt...

 

realist_ Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133439

Chip elött méretni és a chip utáni eredménnyel összehasonlítani az igazi!

 

Neked milyen motor is van a gépedben? (Örülnék, ha végre egy 150es is chipelve lenne...)

Előzmény: denil (133438)
denil Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133438

Mindenképp menjünk:)

Mondanám,h jó lenne már a chippel de kérdéses,h az mikor készül el végleg, szóval menjünk amikor tudunk aztán max méretek egyet újra a chip után is.

Vinjo esetleg nem jönnél el?

Előzmény: bajan122 (133433)
Gyurci105 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133437

Szia elő van készítve az ledre a kocsi ajtója vagy ezen kívűl mi kell még hozzá? 

Előzmény: exrészletjankó (133418)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133436
Igaz, bocsi, ezt elnéztem... :-) Így már OK. Úgyis az lenne, csak azt hittem, mégis fel van húzva a géped. :-D

Na ja, adat az van bőven, én meg szeretem őket. ;-) Ennek a padnak talán még a mostanában minket nem nagyon zaklató "zseni" is hinne. ;-)

A beömlő levegő melegebb időben azért ennél jóval kedvezőtlenebb is lehet, most még jó volt az idő a méréshez. Nyáron, kis fordulatoton érződik a gyengülés...
Előzmény: realist_ (133430)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133435

Köszi.

 

Meglátogatom őket a közeljövőben.

 

Denilen kívűl valakit érdekel a dolog esetleg?

Előzmény: realist_ (133434)
realist_ Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133434

3 nappal előtte és nem volt túl nagy választék a szabad időpontok közül. 10e volt a mérés, ez elvileg egy mérés ára (azt mondták 15e, ha többet is mérnek).

Kb. 40 perecet tartott:

-  néznek olaj szintet, gumit, bekábeleznek, beállítják a padot, kikötnek, kipufogó gázt "elvezetik", belövik a ventillátort és mérnek <- ezek kb. 30 perc

- kb. 10 perc érdeklődés a mért részéről:)

 

Előzmény: bajan122 (133431)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133433

Nekem is az rémlik, de túl sok számot kezelek naponta ahhoz hogy biztos legyek benne.

 

Én is csoportos mérésre gondoltam, és ha már ketten vagyunk az már csoport ;-)

Előzmény: denil (133432)
denil Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133432

Azt hiszem 10K-t mondott az árra, de az ábrát és az adatok nézve engem is érdekelne egy mérés.

Esetleg többen valamikor?

 

Előzmény: bajan122 (133431)
bajan122 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 133431

Azt hiszem ide lenne érdemes elvinni az enyém is mert az elmondottak alapján profin művelik a dolgot.

 

Pár kérdést engedj meg.

Mennyivel kellett előre bejelentkeznde? Mennyi volt anyagilag? Mennyi ideig tartott a művelet?

 

Bocs ha már írtad korábban, nem emlékszem.

Előzmény: realist_ (133422)
realist_ Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133430

Turbónyomásnál 0,5 ként vannak a rubrikák. A max nyomás 1.26 volt, ezt érte el 3000-es fordulatnál!

 

A korábbi méréshez képest vannak eltérések, de csak minimálisak (itt ugye nekem kicsit gyengébbre is jött ki a gép). Azt viszont ismét kiemelném, hogy ez egy jóval komolyabb pad volt, egy rakás műszerrel, obd-n lehúzott adatokkal stb.

 

Ami még érdekes, az olaj hőmérsékletem 88 és kb. 105 fok között volt (ez is jó, a lényeg, hogy 120 fok alatt maradjon).

A beömlő levegő hó mérséklet pedig max 49 fokra ment fel, ez is teljesen rendben.

 

Előzmény: mcI_2.0 (133428)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133429
Megpróbáltam tagolni, "televertem" enterrel, mégis így hozza...:-(
Előzmény: mcI_2.0 (133428)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133428
Nagyon köszi a képet a mérésről! :-)Ami engem meglepett, vagy érdekesnek találtam:- ha a ciklámen vonal a turbónyomás, akkor az hogy érheti el, sőt, hogy haladhatja meg "tartósan" az 1,4 bart? Egyszer majdnem belenyal az 1,6-ba...- az előző méréshez képest a nyomaték sokkal kevésbé esik vissza magasabb fordulaton... ott már kb. 5000-nél 200 alatt volt, 5800-nál meg valahol 170 Nm környékén, valamint, az új mérés szerint hamarabb is épül fel (200 Nm 2100-nál vs. 2600-nál)- most a max lóerőd nagyjából ott jött, ahol múltkor az enyém, a nyomatékcsúcsod fordulata viszont majdnem egyezik az előződdel- a görbék a hullámosságukat tekintve nagyjából egyeznek az előzővel, mind a nyomaték, mind a lóerő esetén; a nyomatéknál külön vicces az a "két púpú teve" 3-4000 ezres fordulat között, mert a tiéd ugyanilyen volt :-)Köszönet a magyarázatért is.Összességében el lehet mondani, hogy jó eredmény született, nekem legalábbis tetszik! :-)
Előzmény: mcI_2.0 (133426)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133427
Faszán tagolt a hsz-em, bocsi érte...(sztem nem az én hibám :-))
Előzmény: mcI_2.0 (133426)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133426
Nagyon köszi a képet a mérésről! :-)Ami engem meglepett, vagy érdekesnek találtam:- ha a ciklámen vonal a turbónyomás, akkor az hogy érheti el, sőt, hogy haladhatja meg "tartósan" az 1,4 bart? Egyszer majdnem belenyal az 1,6-ba...- az előző méréshez képest a nyomaték sokkal kevésbé esik vissza magasabb fordulaton... ott már kb. 5000-nél 200 alatt volt, 5800-nál meg valahol 170 Nm környékén, valamint, az új mérés szerint hamarabb is épül fel (200 Nm 2100-nál vs. 2600-nál)- most a max lóerőd nagyjából ott jött, ahol múltkor az enyém, a nyomatékcsúcsod fordulata viszont majdnem egyezik az előződdel- a görbék a hullámosságukat tekintve nagyjából egyeznek az előzővel, mind a nyomaték, mind a lóerő esetén; a nyomatéknál külön vicces az a "két púpú teve" 3-4000 ezres fordulat között, mert a tiéd ugyanilyen volt :-)Köszönet a magyarázatért is.Összességében el lehet mondani, hogy jó eredmény született, nekem legalábbis tetszik! :-)
Előzmény: realist_ (133422)
realist_ Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133425
Előzmény: realist_ (133424)
realist_ Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133424

realist_ Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133423

és akkor a kép is...

realist_ Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133422

Íme a mérés eredménye.

 

Pár megjegyzés:

- turbónyomás adatánál számolni kell a környezeti nyomással is (tehát -1 bar)

- aminek örülök, hogy a min. 200-as nyomaték 2100 és 5800 fordulat között megvan

- a mérés "sport módban" történt

- több mérés is volt és volt kb. 1% -nál nagyobb eltérés.

 

Normateljesítményről egy kicsit külön is... Legalábbis arról amit én megtudtam róla.

Ez egy számított érték. Legjobb tudomásom szerint így adják meg a gyári teljesítményt is.

A normateljesítmény lehet több is és kevesebb is a mért lóerőnél. hogy mitől függ: pl. a az alacsony légnyomástól csökken a motor teljesítmény, ill. a túl hideg/meleg is csökkenti.

Szóval van egy adott páratartalom/légnyomás/hőmérséklet a méréskor és van egy „ideális” állapot, a kettő alapján számolódik a normateljesítmény.

 

Amire az ember ilyenkor gondolni szokott: "biztos minden típusnál mindig többet mérnek"

Erről érdeklődtem egy keveset.

Azt mondták ritka, amikor alap programmal rendelkező gépek esetén többet mérnek. Inkább azon szoktak hitetlenkedni, hogy miért kevés a teljesítményük... Főleg a chipelt gépek esetén szokott ilyen probléma lenni:D

exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133421

Azért mert az!

Sorolom:

- Gyanúsan olcsó

- Az összes autó rendszáma gondosan kitakarva (Senki nem szokta a háttérben lévő autók rendszámát kitakarni)

- Nincs telefonszám, csak mail

 

Írj neki, kapsz egy mail-t, hogy most küölföldön van az autó és nem tud vele hazajönni, de tud megoldást. Fizess és hazaszállítatja........

 

Én az elmúlt pár hónapban kitanultam.

Előzmény: Hooli75 (133420)
Hooli75 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133420

Miért érzem én ezt egy kicsit "büdösnek"? Vagy valami elkerülte a figyelmem?:)

 

 

http://aprod.hu/hirdetes/fiat-bravo-1-4-16v-turbo-ID11z7X.html#e3553ac4c5;r:;s:

MBTom Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133419

(:- Akkor sajnos az enyémben már nincs benne.

Előzmény: exrészletjankó (133417)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133418

71749384 és 71749387 a két oldali led cikkszáma.

 

Előzmény: exrészletjankó (133417)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133417

Nincs ilyen kódja.

Az emotion és a sport felszereltség része (volt).

Előzmény: MBTom (133416)
MBTom Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133416

A gyári kódját:

Pl 416 Tempomat

097 Ködlámpa

Stb.

Előzmény: exrészletjankó (133415)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133415

Milyen kódját?

 

Előzmény: MBTom (133412)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133414

:-)

Előzmény: dirige (133406)
-carcass- Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133413

Az enyém is jól fogyaszt.:-P

Előzmény: hinar1 (133410)
MBTom Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133412

Valaki megnézné nekem (akinek van) a kilincsvilágítás kódját!?! Előre is THX!

 

MBTom Creative Commons License 2013.04.08 0 0 133411

Novemberben adtam el a 105 lovas Bravomat. Nem csoda ez a fogyasztás, ennyire jó az az 1.6 M-Jet!!!!

Előzmény: hinar1 (133410)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!