Köszi a választ, most már sejtem miért talpas a gömbcsukló. Most a téli gumikkal a másik irányba húz de jóval gyengébben, éppen hogy csak.
Nem hinném hogy a gumi miatt van, mert azokból vadi újat szoktam venni, inkább a futómű faraghatta meg a gumit.
Most azon vigyorgok magamban, hogy csak két új nyárit vettem anno gondoltam a hátsók már úgyis oda vannak azok majd lekopnak hamarabb. és láss csodát az elsők koptak a hátsókhoz, így most nem 2 hanem 4 újat vehetek majd.Fuck
azt szeretném megkérdezni van e vkinek az asconába elektromos tükre??
én most vettem megvan hozzá az irányitó is de nem tudom hova kell betenni
van két vezeték ami nincs benne a kapcsolási rajzban és nem tudom mire való!
az a kettö külön kettes csatiban van az egyik fekete fehér a másik fekete zöld.
a másik hogyan megy át az ajtobol az oszlopba gyárilag?
Mikor koppantam vele 3 éve akkor volt futóműbeállítás, de úgy rémlik utána is húzott. Az ugyan igaz, hogy a hátulját rohadás miatt restaurálni kellett, de nem hinném, hogy ott lett odébb hegesztve valami.
Most a téli gumival meg az ellenkező irányba húz de sokkal gyengébben.
A téli gumák fent figyelnek már ahogy illik. Mikor leszedtem a jobb első kereket észre vettem, hogy a külső fele kb.1-2 mm rrel jobban kopott mint a belső oldal. A kocsi folyamatosan húzott balra. a futómműben 1987 óta a lengéscsillapítón kívül még nem volt semmi cserélve.
Én is hőérzékelőre gyanakszom, amikor eltört ezüst színű trutyi folyt ki belőle, kb mint az ezüst festék. A szívócsonk aljába van betekerve a tűzfal felöli oldalon.
Az alapjárattal egyenlőre nem tudtam mit kezdeni. Sztem szegény a keverék, mert ha lassan csordogálok a géppel, kis gáznál rángat is egy picit.
Egyébként ezekből ki lehet olvasni hibakódokat a computeréből?
nekem ez valami nyomásmérő dolognak tünik, egy kombinálkt müszernek ami olajnyomást, és hűfokot is mér...lehet az? sajnos nem ismerem az adott motort, de az én szenzorjaim is pont igy néznek ki.
Ascona C 1984-es 18E motor. Azt műveli a drága, hogy hidegen pöcre indul, de nagyon alacsony és bizonytalan az alapjárat, ha bemelegszik akkor jó. Ha beállítom, hogy hidegen legyen jó az alapjárat, akkor meg ha bemelegszik felemeli 1200-1300-ra. Mi lehet a probléma?
Ezenkívül eltört egy érzékelő, amit égen-földön nem tudok kideríteni, hogy mi.
De még az OPEL márkaszerviz sem.
Ez egy BEHR márkájú cucc, réz háza van, olyan mint egy ventillátor kapcsoló, három barna-fehér madzag megy rá, kettő az egyik sarura a harmadik a másikra.
A következő számok vannak ráírva: 163 32 valamint 17°12°
A szívócsonk aljába van betekerve egy zsákfuratba.
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,
Váltó minden valószinűség szerint leégett. Ezen olajcsere biztosan nem segit, esetleg ha isteni csodával párosul.
Felújitás nem tudom mennyi lehet amcsi váltóknál tudom az árakat, de 120-170ig anyaggal. Nem tudom ehhez egyáltalán van e lamellasro meg ilyenenk.
A használt automata meg lutri..lehet hogy egy hetet bir, lehet hogy két évet, kivülről nem igen lehete megmondani a kipróbálás is csak arról biztosit, hogy még ideig óráig jó lesz.
Lehet hogy manuál konverzión gondolkoznék helyedben.
nem vált felfelé automatám: 23 éves C Ascona. Hidegen még egy darabig jó. érdemes javíttatni, lehet hogy csak egy szűrő koszos vagy olajat kellene cserélni. Érdemes? bontottba sok tipus létezik ehhez? mi a valószínűsége, hogy kapok egy pont az enyémbe valót?