Csak megszivatott az öreglány:zölden röhögött rajtam ,míg szétfagytam termosztátcsere közben ,majd amikor kipróbáltam ,nem ment 40-50 C fölé.Most vagy műszer ,vagy hőgomba lehet ,a régi termosztát is jó volt.Mérgembe jól megcsináltam a j.e kp zárgumit ,és elvittem egy kézimosóba sótlanítási kúrára.
Igen, a honlapon ír erről a váltásról. Quaker State - Midland
A gazdája ugyanaz, mint a Forma-1-es csapatnak... a minőség eddig is a legjobb volt, most aztán a versenytapasztalat is lendít majd a spec. olajok, kenőanyagok tulajdonságain.
Hordósban az Aralnak alig több mint fele árért két minőségi osztállyal jobbat kaptunk.
Eddigi tapasztalat: motor csendesebb, olajfogyás jelentéktelen stb, szóval három éve használom több járműben, barátaim motorversenyen.
írsz a kéréseddel: mibe, milyen üzemeltetési körülmények között kell olaj, vagy bármi kenőanyag, akkor kivételes tudású szakembertől kapsz választ a megfelelő anyagra, illetve annak árára is. Vidékre postán is megküldik.
Én nem hidraulikusat szeretnék, hanem mechanikusat. Azt tudom, hogy a 190-es szériában két motorhoz volt gyárilag ilyen. Az egyik a 2,3 16V, amit eleinte használtak DTM-re, illetve a 2,5 16V, amit meg csak kifejezetten a DTM-es változat homologizációja miatt csináltak. Ezekben van mechanikus, és én ilyet keresnék. Nem utcai, hanem verseny célra.