Megy itt: Mazda Tunning fórum a vita nagyban a mi a jobb a német vagy a japán autó témában. A német autók nagyon vesztésre állnak.... Szerintetek sem érdemes Mercit venni, inkább mazdát?
Én két napja önindítóval állok át a ház előtt egyik járdáról a másikra (föl a szegélyre), izzítással együtt, úgyhogy a végén már meg se mozdítja a kasznit. A drót elégett (gagyi csatlakozó). Most forrasztottam egy patent hegesztőkábelből, és láss csodát, úgy tekeri, hogy remeg az egész autó. És kétszer 0-ra kiindítóztam bemőle a szuszt. Meg a próba is 2x30 másodpercből állt, + egy járda le-járda fel, és ma reggel ismét mint a félőrült csavart. Ja, meg pénteken ment róla fél órát az IFA önindítóból készült szivattyú.... Ezt eddig egyik akksi sem tudta, még a Bosch silver sem. Volt még egy toppla nevű, régen, de az meg egyik napról a másikra cellazárlattal elhalálozott:))
Neked nem volt rajta valami idegen fogyasztó? Az képes kivégezni hamar, sajna.
Én is azt sajnáltam, hogy már legalább tízszer mutatták a Bp.-Bamakót, de mindíg ugyanazokkal a képsorokkal! Mintha más nem is indult volna, vagy az nem lenne olyan érdekes. De legalább most láthattuk a szépséget. Egyébként hazahozták, vagy ott maradt?
Nem tudja valaki, hogy a 190-es mercikben hol kell keresni a motorszámot? M102 a motor, de én nem találtam sehol... Esetleg, ha valaki képen is meg tudná mutatni, azt nagyon megköszönném!