Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Simipé Creative Commons License 2004.12.09 0 0 401
Szia A.G.S.!

Esetleg Astra 1.6i, vagy 1.8i moci nem érdekel?

Üdv.
Előzmény: A.G.S. (400)
A.G.S. Creative Commons License 2004.12.09 0 0 400

Kedves Sztpeti!

 

Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sajnálom! Én tegnap óta egyfolytában ezen gondolkodtam, hogy inkább egy komplett motort kéne vennem. De azért remélem, hogy ha mégis az utadba akad egy ilyen kis játékszer (vagy bárki másnak), az szól majd nekem, mert TUTI vevő vagyok rá! Főleg ilyen akciós áron!

 

Amúgy tegnap vettem egy szintén akciós Panasonic MP3-as lejátszót a kocsiba, úgyhogy, most már a zene is szól. Mondjuk még csak a két első gyári hangszóróból, meg betettem hátra két régi RFT hangfalamat. Azé lehet hallgatni... Ezzel kapcsolatban azt kérdezném, hogy a kalaptartó alatti lemezt ki szabad-e vágni (a hangfalnak), nem gyengíti meg a kocsi szerkezetét?

 

Ja, és a csomagtartóban az alsó szőnyeg egyre nedvesebb! Pedig sehol nem jön be a víz, meg nem is volt mostanában. Ez valami páralecsapódás lehet. Mit lehet ezzel csinálni? Szerezzek páramentesítő golyócskákat?

 

Másoknak:

ECONOMETER ügyben ért valaki szak? Mondjuk nem életbevágó, csak éppen érdekesség. Legalábbis nekem...:)

 

 

Na csá!

 

 

 

Sztpeti Creative Commons License 2004.12.08 0 0 399

Hahó!

 

  A.G.S:

 

Örülök hogy tetszett a piroskám! :)

Sajnos nálam vezérmütengely ügyben elkéstél... nemcsak hogy vezérmütengelyem volt, de komplett 1.6SH motor is hozzá.

15 pénzért adtam oda, mert már nagyon untam a kerülgetést.

60000 km volt benne felujitás óta... nem füstölt, nem ette az olajat.

mind1, ez már a multé.

Holnap rákérdezek neked, hátha tudok itt nagyhirtelen keriteni valamit.

Szerintem filléres dolog lehet az egész... öreg autóhoz olcsó minden. :)

Na lépek!

 

Hali!

 

U.I: Ha érdekelnek még opeles képek, akkor katt ide:

http://kep.tar.hu/sztpeti

Ez itt a reklám helye! :)

Előzmény: A.G.S. (398)
A.G.S. Creative Commons License 2004.12.08 0 0 398

Helló Mindenkinek!

 

Sztpeti köszi az infót, majd konzultálok a szerelővel. Viszont azóta van más. Kéne nekem egy vezérműtengely, mert az enyém a szerelő szerint "totálkáros". Mondjuk éreztem is, hogy semmit nem gyorsul az autó, de mivel nekem ez az első, betudtam annak, hogy 22 éves a drágám. Tehát ha tud valaki segíteni, azt nagyon szépen köszönöm. ASCONA 1.6SR '82-es, 16SH motor. Mondjuk pénzem csak januárban lesz rá, de ha valaki jó minőségűt tudna adni, amit sűrgőssen ki kell fizetni, akkor megoldom...

 

Ja, egyébkén Sztpeti "dögös vörös"-e nagyon sokat segített nekem, hogy ezt a kocsit (a sajátomat) ne csak használjam. Ha érted, mire gondolok!

 

Holnapig CSÁÓ!

Sztpeti Creative Commons License 2004.12.07 0 0 397

Szia A.G.S!

 

  Engedd meg,hogy elsőnek üdvözöljelek itt!

Asszem én vagyok talán a legrégebbi Asconás a topicban (Javitsatok ha tévedek :)).

Ugyhogy amiben tudok segitek, de sztem ezzel a többiek is igy vannak.

Econometerről nincs infóm, egyik asconámban sem volt :)

  A másik problémádra tudok tanácsot adni.

Szomoru hir, de sajnos azokat a csöveket cserélni kell.

Ugyebár ha emlékeim nem csalnak, akkor 3 cső megy oda....

2 vékonyabb, és 1 vastagabb.

Vékony 1: Megy a szabadba, ez csak 1 szuszogó

Vékony 2: Ha jól rémlik, akkor zankhoz fut

Vastag: Tank

Vékony 1 nem jelentős, de a másik 2 igen, és azért, mert igy induláskor a benzin a tank hátuljába nyomul, és ezeken a csöveken keresztül elkezd kifolyni.

Tehát pocsolod minden indulásnál az anyagot :)

ÉS azért szomoru a cseréjük, mert elég macerás.

Nem nagyon lehet a bérház előtt csereberélni őket, sajnos emelő, vagy akna szükséges a projecthez.

Asszem részemről ennyi!

Az economys témához is hozzá fog valaki szólni sztem.

 

 Kori: Ne felejts el képeket biggyeszteni a fázisokról :)

 

Üdv!

Előzmény: A.G.S. (395)
BkorVette Creative Commons License 2004.12.07 0 0 396

köszi a kérdést...vadul gyüjtök rá:)

 

a lakatos srác még elötte egy Ford Taunust heftel össze kettő romjaiból..aztán jöhet az enyém..

A leghuzósabb költség az autón a hátsó hid, és ennek a megcsinálása fontos lenne egyből, mert a motor váltó kardán pozicionálása a lakatolás legeleje lenne.

Viszont most ezt nem tudom kiköhögni:(  200-250 ezer a hátsó hid:(

Remélem mire kész a Taunussal meglesz ez is..

Ahogy vannak hirek jelentkezem..

Addig is néha benézek ide:)

 

Üdv: Bkori

Előzmény: MECSI (394)
A.G.S. Creative Commons License 2004.12.07 0 0 395

Sziasztok!

 

Viktor vagyok, és kb. egy hónapja vettem egy 82-es Ascona 1.6 SR-t. Már másnap megnéztem a topikot, és pár nap alatt végig is olvastam. Jó volt, mert jó pár dolgot tudtam tanulni belőle.

Szóval ez alatt az egy hónap alatt egészen megkedveltem az én Gyönyörűségemet, bár még kell rajta pár dolgot állítgatni. Majd szépen sorjában. Talán ha valami nem megy, majd kérnék pár infót!

 

Ami miatt most jött el az ideje, hogy írjak nektek, az a következő:

 

Lehet -e azt tudni, hogy a ECONOmeter különböző állásában milyen fogyasztást produkál a gép? Pl. ha 9 óránál (vízszintesen áll), akkor mondjuk 6l/100km?

 

A másik kérdésem, hogy a benya-tőltő csőre fel van téve (a sárvédő felöli oldalon) egy kis kütyü (levegőztető?) amire megy három cső. Egy vastag, és két vékonyabb. Az egyik alulról, a másik oldalról. Mik ezek a csövek? Mer hogy nekem az alső teljesen le van szakadva, a másik (oldalsó, kisebb) az meg elhasználódott (ti. lukas). Ez nagy gáz? A gép attól még megy!

 

Na mára ennyit, várom az infókat!

 

 

Ui.: ha rajtam múlik, én minden nap szívesen csevegek erről a szupergépről :)

MECSI Creative Commons License 2004.12.07 0 0 394
Apropo mi van a gépeddel?
Előzmény: BkorVette (393)
BkorVette Creative Commons License 2004.12.03 0 0 393
:)
Előzmény: MECSI (392)
MECSI Creative Commons License 2004.12.03 0 0 392
már megint dőlnek a beírások.:-(
MECSI Creative Commons License 2004.11.26 0 0 391

Hali

Köszi a választ, most már sejtem miért talpas a gömbcsukló. Most a téli gumikkal a másik irányba húz de jóval gyengébben, éppen hogy csak.

Nem hinném hogy a gumi miatt van, mert azokból vadi újat szoktam venni, inkább a futómű faraghatta meg a gumit.

Most azon vigyorgok magamban, hogy csak két új nyárit vettem anno gondoltam a hátsók már úgyis oda vannak azok majd lekopnak hamarabb. és láss csodát az elsők koptak a hátsókhoz, így most nem 2 hanem 4 újat vehetek majd.Fuck

Sztpeti Creative Commons License 2004.11.24 0 0 390

Szia Mecsi!

 

  Kezdem az elején!

3 év hosszu idő... azóta bármi történhetett.

A futomü ezeken a szar utakon "magától" is elmászik, én gyakorlatilag évente állittatom, ellenőriztetem a dolog.

  De az is elkpzelhető, hogy a gumikkal van a gáz.

Jártam már ugy, hogy feltettem olyan gumikat, amik alig látható módin félre voltak kopva.... és elkezdett iszonyatosan huzni az autó miatta.

Szóval én először hátsókat előre, elsőket hátra tenném 1 próbának.

Ha ugy is huz, akkor ellenőrzés, esetleges alkatrészcsere, majd futómüállitás.

:)

  A talpas egyébként egy gömbcsukló, ami a futómüvet alulról támasztja meg.

A lengővilla "sarkában" helyeztedik el. Ez rugózáskor, és kanyarodáskor is mozdul, tehát kopik is.

De ugyanez a helyzet a kormányösszekötőkkel, amik ugyszintén hajlamosak szétkopni, lógni.... ezen apróságok miatt húz egy autó futomüve.

Emlitetted a koccanást....

Lehet hogy valami nem került a helyére, és ezért huz akkor is, ha amugy be van állitva.

Én a helyedben ezért nem idegeskednék, az enyém is huz, még akkor is ha nem eszi a gumit.

Erre mondják asszem,hogy ez ilyen :)

Sok sikert a hiba kideritéséhez!

Üdv!

Előzmény: MECSI (388)
kzombi Creative Commons License 2004.11.24 0 0 389
hello

azt szeretném megkérdezni van e vkinek az asconába elektromos tükre??

én most vettem megvan hozzá az irányitó is de nem tudom hova kell betenni
van két vezeték ami nincs benne a kapcsolási rajzban és nem tudom mire való!
az a kettö külön kettes csatiban van az egyik fekete fehér a másik fekete zöld.
a másik hogyan megy át az ajtobol az oszlopba gyárilag?

üdv
MECSI Creative Commons License 2004.11.24 0 0 388

Hali SZPeti

köszi az ötletet.

Mikor koppantam vele 3 éve akkor volt futóműbeállítás, de úgy rémlik utána is húzott. Az ugyan igaz, hogy a hátulját rohadás miatt restaurálni kellett, de nem hinném, hogy ott lett odébb hegesztve valami.

Most a téli gumival meg az ellenkező irányba húz de sokkal gyengébben.

én passzolok.

Mi az a talpas?

 

Sztpeti Creative Commons License 2004.11.23 0 0 387

Több lehetőség van...

 

  Elképzelhető hogy lóg a talpas, vagy kormányösszekötő, vagy csak be kell állitani a futomüvet.

Én a helyedben elgurulnék egy szerelőhöz, aki megmondja hogy mi lóg, illetve kell-e cserélni valamit.

Utána meg futómüállitás.

 

Üdv!

Előzmény: MECSI (386)
MECSI Creative Commons License 2004.11.23 0 0 386

A téli gumák fent figyelnek már ahogy illik. Mikor leszedtem a jobb első kereket észre vettem, hogy a külső fele kb.1-2 mm rrel jobban kopott mint a belső oldal. A kocsi folyamatosan húzott balra. a futómműben 1987 óta a lengéscsillapítón kívül még nem volt semmi cserélve.

Mire gondoltok mit kéne tennem.

Faterson Creative Commons License 2004.11.18 0 0 385

OK

köszi

Üdv!

Előzmény: Sztpeti (384)
Sztpeti Creative Commons License 2004.11.17 0 0 384

Hali!

 

  Én a helyedben bevinnném a maradékot a helyi opel szervizbe, ők sztem meg tudják mondani, hogy

melyik jeladó kell a tiédbe.

Nem komoly összeg, én gsibe vettem 3500-ért asszem.

Ha nem boldogulsz, akkor nézd meg ellenállásmérővel, hogy hideg állapotban mit mutat, és keress egy ugyanilyen értéküt valahol.

Bontó, ujsághirdetés, stb.

ÜdV!

Előzmény: Faterson (383)
Faterson Creative Commons License 2004.11.17 0 0 383

Szeva!

Kösz az infót! Én is erre gyanaxom. De még mindig nem találtam forrást ahonnét be tudnám szerezni!

Üdv!

Előzmény: Sztpeti (382)
Sztpeti Creative Commons License 2004.11.16 0 0 382

Hahó Asconások! :)

 

  Gondoltam beköszönök én is!

Azért az olvasás folyamatos, csk sajnos ritkán van időm irkálni. ;)

Remélem hogy mindenki felkészült a télre Ascona ügyben....

téligumi, fagyálló hütő, és ablakmosó-folyadék, stb.

  Részemről rötyi lezsírozva, várom a zimankót! :)

Olvasgattam is a törött is mütyürről.

Szerintem is hőfokjeladó, és sztem ezért ingadozil az alapjárat.

Amikor GSInál lecsuszott a hőfokjeladó kábele, akkor nálam ugyanez jött elő hidegen.

  No mára ennyi, igyexek gyakrabban látogatni! :)

 

Csocsi!

 

dpek Creative Commons License 2004.11.15 0 0 381

HEllo!

 

Van eladó 4db 14"-os lemezfelnim 4*100 osztókörrel.

A 4db 10E ft.

ÜDv.

06203696774

Faterson Creative Commons License 2004.11.12 0 0 380

Üdv!

 

Én is hőérzékelőre gyanakszom, amikor eltört ezüst színű trutyi folyt ki belőle, kb mint az ezüst festék. A szívócsonk aljába van betekerve a tűzfal felöli oldalon.

 

Az alapjárattal egyenlőre nem tudtam mit kezdeni. Sztem szegény a keverék, mert ha lassan csordogálok a géppel, kis gáznál rángat is egy picit.

 

Egyébként ezekből ki lehet olvasni hibakódokat a computeréből?

Előzmény: memorial (376)
memorial Creative Commons License 2004.11.11 0 0 379

 

 

Hi!

 

Lehetne,

 

 

de mindenki el van foglalva mással! Mert ugye téma lenne!

 

Előzmény: MECSI (377)
BkorVette Creative Commons License 2004.11.11 0 0 378
nekem van:)  azaz alatta..de ez V8:)
Előzmény: Faterson (375)
MECSI Creative Commons License 2004.11.11 0 0 377
Hurra ujra van elet a topicon
memorial Creative Commons License 2004.11.11 0 0 376

Szia!

 

"Ezenkívül eltört egy érzékelő, amit égen-földön nem tudok kideríteni, hogy mi.

De még az OPEL márkaszerviz sem."

 

Kinézetre hőérzékelőnek mondanám, de ha az aksira csatlakozik csak akkor nem tudom! Ilyen kinézetű kütyüt a termosztátházon és a hűtőn láttam.

 

1.8E-m van (1984), de ha lenne egy kép honnan tört le, talán tudnék segíteni.

Mindenesetre holnap világosban megnézem, mi merre!

Van ugyan szervízkönyvem, de az 1.8 motort megemlíti, hogy van olyan is.

 

Az alapjárat beállítás megoldható, nálam kb.750-800 volt(stabil,sosem fulladt le), de a szervízben beállították(hogy csinálták,nem tudom),most 950-1050 idegben,melegben.

 

Szóval,megoldható. De nehéz szülés lessz!

 

Előzmény: Faterson (373)
Faterson Creative Commons License 2004.11.11 0 0 375

A szívócsonkba van becsavarva, ott nincs olaj.

Jobb esetben persze :)

Üdv!

Előzmény: BkorVette (374)
BkorVette Creative Commons License 2004.11.11 0 0 374

nekem ez valami nyomásmérő dolognak tünik, egy kombinálkt müszernek ami olajnyomást, és hűfokot is mér...lehet az? sajnos nem ismerem az adott motort, de az én szenzorjaim is pont igy néznek ki.

 

Előzmény: Faterson (373)
Faterson Creative Commons License 2004.11.11 0 0 373

Sziasztok asconások!

 

Egy kis segítség kellene!

 

Ascona C 1984-es 18E motor. Azt műveli a drága, hogy hidegen pöcre indul, de nagyon alacsony és bizonytalan az alapjárat, ha bemelegszik akkor jó. Ha beállítom, hogy hidegen legyen jó az alapjárat, akkor meg ha bemelegszik felemeli 1200-1300-ra. Mi lehet a probléma?

 

Ezenkívül eltört egy érzékelő, amit égen-földön nem tudok kideríteni, hogy mi.

De még az OPEL márkaszerviz sem.

 

Ez egy BEHR márkájú cucc, réz háza van, olyan mint egy ventillátor kapcsoló, három barna-fehér madzag megy rá, kettő az egyik sarura a harmadik a másikra.

A következő számok vannak ráírva: 163 32    valamint 17°12°

 

A szívócsonk aljába van betekerve egy zsákfuratba.

Köszi előre is a segítséget!

Üdv!

 

TWK-001 Creative Commons License 2004.11.09 0 0 372

Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!

 

Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.

A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj

.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.

Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.

Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.

Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,

Üdvözlettel: Muczán Gábor klubvezető

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!