Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sajnálom! Én tegnap óta egyfolytában ezen gondolkodtam, hogy inkább egy komplett motort kéne vennem. De azért remélem, hogy ha mégis az utadba akad egy ilyen kis játékszer (vagy bárki másnak), az szól majd nekem, mert TUTI vevő vagyok rá! Főleg ilyen akciós áron!
Amúgy tegnap vettem egy szintén akciós Panasonic MP3-as lejátszót a kocsiba, úgyhogy, most már a zene is szól. Mondjuk még csak a két első gyári hangszóróból, meg betettem hátra két régi RFT hangfalamat. Azé lehet hallgatni... Ezzel kapcsolatban azt kérdezném, hogy a kalaptartó alatti lemezt ki szabad-e vágni (a hangfalnak), nem gyengíti meg a kocsi szerkezetét?
Ja, és a csomagtartóban az alsó szőnyeg egyre nedvesebb! Pedig sehol nem jön be a víz, meg nem is volt mostanában. Ez valami páralecsapódás lehet. Mit lehet ezzel csinálni? Szerezzek páramentesítő golyócskákat?
Másoknak:
ECONOMETER ügyben ért valaki szak? Mondjuk nem életbevágó, csak éppen érdekesség. Legalábbis nekem...:)
Sztpeti köszi az infót, majd konzultálok a szerelővel. Viszont azóta van más. Kéne nekem egy vezérműtengely, mert az enyém a szerelő szerint "totálkáros". Mondjuk éreztem is, hogy semmit nem gyorsul az autó, de mivel nekem ez az első, betudtam annak, hogy 22 éves a drágám. Tehát ha tud valaki segíteni, azt nagyon szépen köszönöm. ASCONA 1.6SR '82-es, 16SH motor. Mondjuk pénzem csak januárban lesz rá, de ha valaki jó minőségűt tudna adni, amit sűrgőssen ki kell fizetni, akkor megoldom...
Ja, egyébkén Sztpeti "dögös vörös"-e nagyon sokat segített nekem, hogy ezt a kocsit (a sajátomat) ne csak használjam. Ha érted, mire gondolok!
Asszem én vagyok talán a legrégebbi Asconás a topicban (Javitsatok ha tévedek :)).
Ugyhogy amiben tudok segitek, de sztem ezzel a többiek is igy vannak.
Econometerről nincs infóm, egyik asconámban sem volt :)
A másik problémádra tudok tanácsot adni.
Szomoru hir, de sajnos azokat a csöveket cserélni kell.
Ugyebár ha emlékeim nem csalnak, akkor 3 cső megy oda....
2 vékonyabb, és 1 vastagabb.
Vékony 1: Megy a szabadba, ez csak 1 szuszogó
Vékony 2: Ha jól rémlik, akkor zankhoz fut
Vastag: Tank
Vékony 1 nem jelentős, de a másik 2 igen, és azért, mert igy induláskor a benzin a tank hátuljába nyomul, és ezeken a csöveken keresztül elkezd kifolyni.
Tehát pocsolod minden indulásnál az anyagot :)
ÉS azért szomoru a cseréjük, mert elég macerás.
Nem nagyon lehet a bérház előtt csereberélni őket, sajnos emelő, vagy akna szükséges a projecthez.
Asszem részemről ennyi!
Az economys témához is hozzá fog valaki szólni sztem.
Kori: Ne felejts el képeket biggyeszteni a fázisokról :)
a lakatos srác még elötte egy Ford Taunust heftel össze kettő romjaiból..aztán jöhet az enyém..
A leghuzósabb költség az autón a hátsó hid, és ennek a megcsinálása fontos lenne egyből, mert a motor váltó kardán pozicionálása a lakatolás legeleje lenne.
Viszont most ezt nem tudom kiköhögni:( 200-250 ezer a hátsó hid:(
Viktor vagyok, és kb. egy hónapja vettem egy 82-es Ascona 1.6 SR-t. Már másnap megnéztem a topikot, és pár nap alatt végig is olvastam. Jó volt, mert jó pár dolgot tudtam tanulni belőle.
Szóval ez alatt az egy hónap alatt egészen megkedveltem az én Gyönyörűségemet, bár még kell rajta pár dolgot állítgatni. Majd szépen sorjában. Talán ha valami nem megy, majd kérnék pár infót!
Ami miatt most jött el az ideje, hogy írjak nektek, az a következő:
Lehet -e azt tudni, hogy a ECONOmeter különböző állásában milyen fogyasztást produkál a gép? Pl. ha 9 óránál (vízszintesen áll), akkor mondjuk 6l/100km?
A másik kérdésem, hogy a benya-tőltő csőre fel van téve (a sárvédő felöli oldalon) egy kis kütyü (levegőztető?) amire megy három cső. Egy vastag, és két vékonyabb. Az egyik alulról, a másik oldalról. Mik ezek a csövek? Mer hogy nekem az alső teljesen le van szakadva, a másik (oldalsó, kisebb) az meg elhasználódott (ti. lukas). Ez nagy gáz? A gép attól még megy!
Na mára ennyit, várom az infókat!
Ui.: ha rajtam múlik, én minden nap szívesen csevegek erről a szupergépről :)
Köszi a választ, most már sejtem miért talpas a gömbcsukló. Most a téli gumikkal a másik irányba húz de jóval gyengébben, éppen hogy csak.
Nem hinném hogy a gumi miatt van, mert azokból vadi újat szoktam venni, inkább a futómű faraghatta meg a gumit.
Most azon vigyorgok magamban, hogy csak két új nyárit vettem anno gondoltam a hátsók már úgyis oda vannak azok majd lekopnak hamarabb. és láss csodát az elsők koptak a hátsókhoz, így most nem 2 hanem 4 újat vehetek majd.Fuck
azt szeretném megkérdezni van e vkinek az asconába elektromos tükre??
én most vettem megvan hozzá az irányitó is de nem tudom hova kell betenni
van két vezeték ami nincs benne a kapcsolási rajzban és nem tudom mire való!
az a kettö külön kettes csatiban van az egyik fekete fehér a másik fekete zöld.
a másik hogyan megy át az ajtobol az oszlopba gyárilag?
Mikor koppantam vele 3 éve akkor volt futóműbeállítás, de úgy rémlik utána is húzott. Az ugyan igaz, hogy a hátulját rohadás miatt restaurálni kellett, de nem hinném, hogy ott lett odébb hegesztve valami.
Most a téli gumival meg az ellenkező irányba húz de sokkal gyengébben.
A téli gumák fent figyelnek már ahogy illik. Mikor leszedtem a jobb első kereket észre vettem, hogy a külső fele kb.1-2 mm rrel jobban kopott mint a belső oldal. A kocsi folyamatosan húzott balra. a futómműben 1987 óta a lengéscsillapítón kívül még nem volt semmi cserélve.
Én is hőérzékelőre gyanakszom, amikor eltört ezüst színű trutyi folyt ki belőle, kb mint az ezüst festék. A szívócsonk aljába van betekerve a tűzfal felöli oldalon.
Az alapjárattal egyenlőre nem tudtam mit kezdeni. Sztem szegény a keverék, mert ha lassan csordogálok a géppel, kis gáznál rángat is egy picit.
Egyébként ezekből ki lehet olvasni hibakódokat a computeréből?
nekem ez valami nyomásmérő dolognak tünik, egy kombinálkt müszernek ami olajnyomást, és hűfokot is mér...lehet az? sajnos nem ismerem az adott motort, de az én szenzorjaim is pont igy néznek ki.
Ascona C 1984-es 18E motor. Azt műveli a drága, hogy hidegen pöcre indul, de nagyon alacsony és bizonytalan az alapjárat, ha bemelegszik akkor jó. Ha beállítom, hogy hidegen legyen jó az alapjárat, akkor meg ha bemelegszik felemeli 1200-1300-ra. Mi lehet a probléma?
Ezenkívül eltört egy érzékelő, amit égen-földön nem tudok kideríteni, hogy mi.
De még az OPEL márkaszerviz sem.
Ez egy BEHR márkájú cucc, réz háza van, olyan mint egy ventillátor kapcsoló, három barna-fehér madzag megy rá, kettő az egyik sarura a harmadik a másikra.
A következő számok vannak ráírva: 163 32 valamint 17°12°
A szívócsonk aljába van betekerve egy zsákfuratba.
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,