Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

123qp Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44390

Lambda szonda: a vezérlőegységen keresztül PWM-mel vezérelteti az ütemadó szelepet.... :-D

A kipufogó gáz oxigén tartalmát méri, és ehhez állítja be különböző terhelési értékeknél a keveréket. Ha az nincs a motor nem képes a korrekt szabályozásra.

De most jut eszembe, szintén 124-esnél, de viszont 2.3E-nél ugyanez volt a probléma, zabált mint egy Zil. Ott is elsőkörben a szonda volt, másod sorban pedig keverékképző. Méretned kellene egy CO-t.

HHHBBB Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44389
És EMIATT lehet nagy fogyasztás! 
Előzmény: C_dolgoz (44388)
C_dolgoz Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44388

"Ez a szonda egyébként mit csinál? "

 

A kipufogó gázt elemzi. Ha fals értéket ad, akkor rossz keverék fog az égéstérbe kerülni.

 

Tudtommal.

Előzmény: Róka69 (44386)
C_dolgoz Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44387

A lambdaszonda kikötve tuti hibaforrás.

Előzmény: Róka69 (44385)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44386
Ez a szonda egyébként mit csinál? A kipuffogó szervízbe azt is mondták kivan berhelve a katalizátorom ....mindkettő, létezik ez?
Előzmény: Róka69 (44385)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44385
Labdaszondám ki van kötve álitólag jó, de ha bevan kötve nem megfelelő a környezeti érték...lehet az a baj?
Előzmény: Hooshee (44368)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44384
Kösz az infót:)....igen egy jó szerelő száma sosem rossz, add meg légyszíves.
Előzmény: 123qp (44379)
HHHBBB Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44383
oké, visszaolvastam, 123-as!
Előzmény: HHHBBB (44381)
Janfoux Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44382

Sziasztok!

Új Vito-ról nem tud valaki infót (hol találni) ? Ha 2006-os a modell, akkor nem már 2005 év végén lehetett volna kapni...(?) most meg semmi nincs róla még a hivatalos weboldalon.

Vagy csak én nem tudok valamit...

:-)

HHHBBB Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44381

Szia!

 

A karbi kupakja nem piros, azt hiszem, a 115-ös motoron még olyan volt. Ennélfogva nem tudom, hogy jó-e ez a tiedre. Ezen kívül a blokk sem egyforma, mert a furat és löket is más, tehát a hengerfej is eltérő, a blokk is, ennél fogva a szelepek is. a karbi kódja egyébként 175 CDT. a 115-ön 175 CDTU van.

 

VISZONT: ez  a motor beépíthető a 115-ös helyére, 123-ba mindenképp, és azt hiszem, az állólámpába is, de ezt ne vedd készpénznek. Erősebb (+15 LE, +10 NM)  kevesebbet fogyaszt (-1-3 liter),  szóval ez egy korszerűbb motor.  Na de ennyit a reklámról...  :)) 

123, vagy állólámpád van?

 

Előzmény: b_bokonon (44380)
b_bokonon Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44380

HHH-BBB!

 

Karbi milyen tipusú? Nekem még 115 kódú 200 benzinesem van, lehet hogy a szívócső is kellene.

 

 

 

 

Előzmény: HHHBBB (44373)
123qp Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44379

Szia Róka!

 

Megkérdeztem a fogyasztásos témát. Azt mondta a szerelő, hogy 10-12 literből ki kellene jönnie. A hibalehetőségekre nem tud mit mondani, mert szinte minden lehet: gyújtó rendszer, befecskendező rendszer, egyszerű beállítás. De amennyiben érdekel megadom a számát.

Előzmény: Róka69 (44366)
Attis2.1TD Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44378
Mail ment!
Előzmény: 123qp (44377)
123qp Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44377

Attis!

 

Ma du. megyek Újbarát. Jössz?

 

Küldj mél.

 

Tarzan

HHHBBB Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44376
"Szóban" megvan, apu kavart vele valamit, csak nem rakta a helyére.
Előzmény: szeda_1970 (44375)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44375

Következő életemben mercitolvaj leszek! Gyertyakulcs meglett?

 

Jó kis szerelés volt! Kár azért a kocsiért mert nagyon szép autó lehetne belőle....

 

Uraim a 200 benzinen kívül a kaszni sem elhanyagolandó állapotú!!!!

Előzmény: HHHBBB (44373)
Gurg Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44374
Ja, ok.
Előzmény: hieronymous (44371)
HHHBBB Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44373

Üdv Srácok!

 

Tegnap megoldódott a be-nem indulás problémája: tényleg riasztó volt benne, az nem engedte  a gyújtást, csak a sziréna már meg volt halva, ezért nem víjjogott. Lekötöttük a riasztót, és hipp-hopp, már ment is. Thanx Dani!

 

Ha valakinek kell egy 102-es karbis motor, az egész nyugodtan szóljon, mert eladó, és még egy darabig kipróbálható, amíg egyben van az autó. Generátort, önindítót, meg egyéb "perifériákat" azokat megtartanám, mert elég jók. Tehát alapesetben a blokk + hengerfej, karbi, légszűróház, vízpumpa és ventillátor, meg ami még nem azonos a 2.3-al.

 

Attis2.1TD Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44372
Én megmondtam, pikk-pakk megveszik!! ;-))
Előzmény: hieronymous (44371)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44371
ööööö, jakapapa autója már elkelt.
Előzmény: Gurg (44370)
Gurg Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44370
jakapapa, az eladó autódra írtam emilt az itt megadott címedre...él ez a cím?

Apropó:

Vennék 24-est akár benzinest is (230E-ig) készpénzért, olcsón.
Ha valaki tud valamit, kérem jelezze!
Köszönöm!
Előzmény: jakapapa (43970)
kacagógerle Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44369
Egy jó állapotú motorba,amiben még nincsenek szétkopva a csapágyak ha beleöntessz pl. egy 5W30-at,simán lemehet az olajnyomi 1 bar környékére.De ha egy halálán levő motorba öntessz 10W60-at lehet 2 alá le sem megy.
Szoval mint mondtam nagyban függ az olajtól.Ezért szoktak az okoskák eladás előtt 10W60-at önteni a mociba,vevő meg örül milyen jó mercit vett mert 2-2.5 bar az olajnyomi közben meg..........:-)

Egyébbként egy 10W40-es olajjal,és a gyárilag megadott alapjárati fordulatszámnál mért 1 bar-os olajnyomás még teljesen megfelelő.

"amiben már csak 1bar környékén jár az olajnyomás, már indulásnál problémás lehet."

Az olajnyomás mértékével többek között a csapágyak állapotára lehet következtetni,nincs köze az induláshoz.
Előzmény: C_dolgoz (44363)
Hooshee Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44368
Lambdaszondád rendben? A 17 horror, Candle fogyijait én nem tudom hozni (mondjuk én nem reggel-este járok vele, hanem napközben), de a nehezebb, automata 4.6os V8 sem eszik ennyit...
Előzmény: Róka69 (44366)
Hooshee Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44367
MEg a kislófaszt...

Má bocsánat. 10 Euronyi ÁFA összegig vámmentes... azaz 40 Euro, cca 50 dollár.
Ettől még persze lehet mákod, és lehet a vámosnak jó napja mert előző este az asszony orális szexben részesítette, nekem is hoztak már ki 350 dolláros csomagot kézbe.

De a hivatalos az az 50 USD körüli összeg.
Előzmény: so.low (44351)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44366

 

Most tudom nézni, mert, most vettem... nem, nem automata.

Előzmény: G 124CE (44356)
C_dolgoz Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44365

:-D

 

Ebben van valami, de egy erős autónál már gondot jelenthet, ha padlót rúgsz :-)

Előzmény: G 124CE (44357)
C_dolgoz Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44364
"Na jó de azért egész más a kettő...

 

1. A 2 technika közt van legalább 10 év."

 

Lehet, számoljunk.

 

  • A 260-as motor mikori fejlesztés? Mert a 420-as is jó régi, hiába 32szelep.
  • Viszont, a 260-asban is 5 gangos automata van?

 

"2. Pont roszkor nézi mert télen pár literel többet eszik mint nyáron.""

 

Én is akkor nézem.

Előzmény: G 124CE (44356)
C_dolgoz Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44363
Viszont a motor állapotához igen. Normális esetben, egy annyira leharcolt motor, amiben már csak 1bar környékén jár az olajnyomás, már indulásnál problémás lehet.
Előzmény: csabais (44348)
so.low Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44362

kösz, nem tudnám hova rakni...de egy képet dobj már fel róla, h mégis mire gondolsz, mert kiváncsi vagyok!! ilyen?? mert SZVSZ ez nem kristály, hanem fehérbúrás...

 

Előzmény: W126SEC_USA (44360)
so.low Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44361
ismerem őket ;)
Előzmény: Törölt nick (44359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!