Megpucoltam a rolómat, megragasztgattam ami el volt repedve és le is vittem, de sajna a rögzítő elemei nincsenek az autóban :(
Csak két fül van a hátsó ülésen amire rá tudom akasztani, de az alsó rugós, elfordítós rögzítések helyei sosem voltak ott.
Ezen kívül a csomagtartó ajtón sincs mibe bele akasztani a roló füleit, amiből 1 le van törve és a függőleges hálót sincs mibe akasztani az autón.
Szal ez is hosszabb távú projekt lesz.
Valaki nem tud csinálni nekem képeket a rögzítő elemkről, azok elhelyezkedéséről és működéséről?
Előre is köszi!
Viszont a villanyos tükröt megcsináltam. Kipucoltam a kapcsolót, meg kapott vd40et.
És a hátsó ablakmosót is életre keltettem.
Annak meg a szivattyújába volt bele kristáyosodva valami mocsok mosófolyadék.
Mikor életrekelt, majdnem becsináltam gyönyörűségemben.
Nyomom a gombot és a zuhannyal együtt elindul a lapát is, de csak akkor spriccel mikor a lapát még "odafele" megy és mikor visszafelé jön akkor megáll a szivattyú és szárazra töröl.
Tudtad,hogy Jordániában nem lehet motorja csak rendőrnek meg postásnak??Érdekes világ az...
De ha 60ft lenne a benzin(ott annyi) akkor raknék egy 450et a 123asomba, és még WCre is azzal mennék:))Persze nekik az a drága, nekünk meg ez.A mad maxben meg megintcsak más volt az értékrend:)))
Komolyan segítsek klímában?:)))Ha kiszoptam magam az automatával, a tiédbe berakom csukott szemmel:)))))
Otthoni gépen van.Asszem.Ja ahha van a belsejéről, a többit meg lefényképezem a motortérben.De írtam apróhirdetés topicba youngtimersen.
Tok-vonó-csabaistól zsírúj tekerőkapcsoló-vadiúj műszerfalpanel...Klímán belsőlevegőkeringtető reteszen szivacs újra cserélve,belsőlevegőkeringtető tartója el volt törve, fémet esztergáltattam.
Egy klímacső kell, még nem csináltattam,de neked lehet egyébként is speciális hossz kell.
Azért nem csináltattam(raktam össze teljesen), mert apám egy haverjának ugyanilyen van(szerinte gyári, de hülye), hozzá kellett volna mennünk csőhosszt mérni, meg a kompresszorbakot levenni, és megkérni rá a tagot, hogy csináljon még egy átalakító vasat, mert neki sem volt jó a régi motorjára az alsó kompresszor.De apa addig halogatta a dolgot, hogy elkezdődött a suji.
Ezért a kompresszor is a garázsban pihizik.Meg én még a kapcsolót sem tudtam berakni, mert komplett gardáboxot kellett volna cserélni, ahoz meg műszerfalat(más mintájú).De neked stimmelne.Szóval lehető legtöbbet szoptam vele:Kasztnisnak nem volt akkora fúrója, nekem kellett még 2 milit reszelni a tűzfalnál stb.
Mondtam, hogy 50ezer, ennyiért is vettem, csak szoptam még vele:)))Azt is írtam, hogy egy haveromnak a 124es(200D)ében diavia van, és arról lehet le tudnánk koppintani a bakot, és akkor dombon a kombájn.Na ezt nehogy erőltetésnek vedd!Csak eszembe jutott.
Dízel azért nincs arrafelé, mert állami támogatás van a gázolajon, és magánautó nem lehet dízel.
Szíriában ugye kb. 27 ft (7 líra) az ár, Jordániában 45-50 ft, ha jól tudom azért ilyen "drága", mert itt már nincs ez a támogatás, terjed is jó. Újabb kocsikból láttam d.-t.
Szíriában, pedig illegál átépítések terjednek a nagyvárosokat kivéve, a határon meghallották miből jön a kerregés, már kaptam az ajánlatokat megvételre:))
kb. 30 másodperccel azután, hogy este 11-kor a több kilométer hosszú, kivilágítatlan, atomsötét senkiföldjéről beestem a határra.
Igen, ez az.Szoptam vele, be is raktam, csak a kompresszor nem még.De eladom,mert vettem egy ilyet:
Ezzel 4szer annyit fogok szopni.A diaviánál nincs is szopás visszagondolva. csak túl nagy feneket kerítettem neki.Ja, meg nem volt helye a kompresszornak, de arra is megtaláltam a megoldást.
ráadásul a holt tengernél olyan szörny elviselhetetlen meleg van...Párás nagyon nehéz...Akabába (jordán tengerpart) ott sokkal jobb, száraz, nem izzadsz.Ott amúgy este 11kor 40fokot mért a hőmérő az utcán:)))
123merci minden mennyiségben 200 benzin főleg, de 280 gumicsikorgatás is volt bőven:)))Dizel érdekes nem volt:))))
Gyerekek, de tetszett a Füred TV-s bamakós 23-asos interjú.
- Volt valami műszaki probléma az autóval?
(Rövid, elgondolkodó csend)
- Semmi...
MUHAHA!!!
Bár a 23-asok nagyon jól érzik magukat az "arab" környezetben. Korrózió nincs, hidegindítási probléma nincs, olaj van. 1-2 millió kilométert megcsinálnak még velük. Istenem, mi modell!
Gurg! Ha még keresel olcsó 124-est, nézd meg itt: www.var-car.hu /börze. Én akartam megvenni, csak nekem messze van. Küldtek róla fényképeket, ha kell átküldöm.
A CO teljessen oké, viszont a labda szonda értéke majdnem kétszeres, kicserélték, de az érték maradt vissza tették a régit, az alapjárati motort most cserélték, szerintetek dugjam össze a vezetéket?!
Ez igaz, csak azt nem tudom (lehet, h nekem kerülte el a figyelmemet), hogy 89 szeptember előtti vagy utáni. (Sőt, a 89 előttiből is volt ECE és kat-os is).
De a fogyasztás (gyári érték szerint) 8,2-12,6 között, vagy a 89 utániaknál 8,5-12,9 között alakul.
"Az m103 azért érzékenyebb a hidegre mint az m119. "
Én is télen vettem másik autót. Én is 24-est. Én is benzinest. :D De nekem automata 200E és az első tele>üres tank után elég vicces szám jött ki: 14,6 De azért nem a legtakarékosabb használat melett. :))
A 260ast 85-től használták, először a W124-be. A 400-ast (420) pedig 91-től. És az se mindegy, hogy neked már 210-es kasztniba van, kis túlzással csak a blokk ugyan az. A 260asba 4 sebességes (lenne) az automata.