Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GWY_128 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44420

Megpucoltam a rolómat, megragasztgattam ami el volt repedve és le is vittem, de sajna a rögzítő elemei nincsenek az autóban :(

Csak két fül van a hátsó ülésen amire rá tudom akasztani, de az alsó rugós, elfordítós rögzítések helyei sosem voltak ott.

Ezen kívül a csomagtartó ajtón sincs mibe bele akasztani a roló füleit, amiből 1 le van törve és a függőleges hálót sincs mibe akasztani az autón.

 

Szal ez is hosszabb távú projekt lesz.

 

Valaki nem tud csinálni nekem képeket a rögzítő elemkről, azok elhelyezkedéséről és működéséről?

 

Előre is köszi!

 

Viszont a villanyos tükröt megcsináltam. Kipucoltam a kapcsolót, meg kapott vd40et.

És a hátsó ablakmosót is életre keltettem.

Annak meg a szivattyújába volt bele kristáyosodva valami mocsok mosófolyadék.

 

Mikor életrekelt, majdnem becsináltam gyönyörűségemben.

Nyomom a gombot és a zuhannyal együtt elindul a lapát is, de csak akkor spriccel mikor a lapát még "odafele" megy és mikor visszafelé jön akkor megáll a szivattyú és szárazra töröl.

Az élet apró örömei :)

kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44419
Nem elég másmilyen bak?Azt hittem.
Előzmény: csabais (44418)
csabais Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44418
Neki 6PK-s ékszíjas kompresszor kell!
Előzmény: kugyi2 (44416)
kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44417

Ahha.De ez semmi!

Tudtad,hogy Jordániában nem lehet motorja csak rendőrnek meg postásnak??Érdekes világ az...

De ha 60ft lenne a benzin(ott annyi) akkor raknék egy 450et a 123asomba, és még WCre is azzal mennék:))Persze nekik az a drága, nekünk meg ez.A mad maxben meg megintcsak más volt az értékrend:)))

 

Komolyan segítsek klímában?:)))Ha kiszoptam magam az automatával, a tiédbe berakom csukott szemmel:)))))

Előzmény: CSF (44415)
kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44416

Otthoni gépen van.Asszem.Ja ahha van a belsejéről, a többit meg lefényképezem a motortérben.De írtam apróhirdetés topicba youngtimersen.

Tok-vonó-csabaistól zsírúj tekerőkapcsoló-vadiúj műszerfalpanel...Klímán belsőlevegőkeringtető reteszen szivacs újra cserélve,belsőlevegőkeringtető tartója el volt törve, fémet esztergáltattam.

Egy klímacső kell, még nem csináltattam,de neked lehet egyébként is speciális hossz kell.

Azért nem csináltattam(raktam össze teljesen), mert apám egy haverjának ugyanilyen van(szerinte gyári, de hülye), hozzá kellett volna mennünk csőhosszt mérni, meg a kompresszorbakot levenni, és megkérni rá a tagot, hogy csináljon még egy átalakító vasat, mert neki sem volt jó a régi motorjára az alsó kompresszor.De apa addig halogatta a dolgot, hogy elkezdődött a suji.

Ezért a kompresszor is a garázsban pihizik.Meg én még a kapcsolót sem tudtam berakni, mert komplett gardáboxot kellett volna cserélni, ahoz meg műszerfalat(más mintájú).De neked stimmelne.Szóval lehető legtöbbet szoptam vele:Kasztnisnak nem volt akkora fúrója, nekem kellett még 2 milit reszelni a tűzfalnál stb.

 

Mondtam, hogy 50ezer, ennyiért is vettem, csak szoptam még vele:)))Azt is írtam, hogy egy haveromnak a 124es(200D)ében diavia van, és arról lehet le tudnánk koppintani a bakot, és akkor dombon a kombájn.Na ezt nehogy erőltetésnek vedd!Csak eszembe jutott.

 

kugyi-hosszért bocs

Előzmény: GWY_128 (44413)
CSF Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44415
Dízel azért nincs arrafelé, mert állami támogatás van a gázolajon, és magánautó nem lehet dízel.

Szíriában ugye kb. 27 ft (7 líra) az ár, Jordániában 45-50 ft, ha jól tudom azért ilyen "drága", mert itt már nincs ez a támogatás, terjed is jó. Újabb kocsikból láttam d.-t.

Szíriában, pedig illegál átépítések terjednek a nagyvárosokat kivéve,
a határon meghallották miből jön a kerregés, már kaptam az ajánlatokat megvételre:))

kb. 30 másodperccel azután, hogy este 11-kor a több kilométer hosszú, kivilágítatlan, atomsötét senkiföldjéről beestem a határra.
Előzmény: kugyi2 (44407)
szekerkaa Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44414

Agadirban elkeveredtem a csapatomtól a piacon (1tizedmp alatt), sehol senki. Fogtam egy taxit (123):

- Dujuszpikinglis?

- Oui!

- Fasza - mondtam én magyarul. És jött a kaland, de az már OFF

 

Előzmény: kugyi2 (44407)
GWY_128 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44413

Kugyi!

 

A diaviáról nincs képed?

 

Az is tokkal vonóval van?

És hogyé adod?

Előzmény: kugyi2 (44411)
kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44412

Ilyen:

 

 

Előzmény: kugyi2 (44411)
kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44411

Igen, ez az.Szoptam vele, be is raktam, csak a kompresszor nem még.De eladom,mert vettem egy ilyet:

Ezzel 4szer annyit fogok szopni.A diaviánál nincs is szopás visszagondolva. csak túl nagy feneket kerítettem neki.Ja, meg nem volt helye a kompresszornak, de arra is megtaláltam a megoldást.

 

Ricsi!Segítsek?:))

Előzmény: szekerkaa (44409)
szekerkaa Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44410

Pest 29 fokból indultam, 48 fok Marrakesbe érkeztem, utóbbi könnyebb volt. Reptéri taxisok ott :):

 

 

Előzmény: kugyi2 (44407)
szekerkaa Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44409

Ez az, amivel annyit szoptál nyár elején, ha jól emléxem ??????????

 

Előzmény: kugyi2 (44406)
CSF Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44408
még mielőtt kigondoltad leütöttem :))

egyébként van klíma (a párologtató diavia), de nincs beszerelve ...
Előzmény: kugyi2 (44406)
kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44407

Témához kapcsolódva:

ráadásul a holt tengernél olyan szörny elviselhetetlen meleg van...Párás nagyon nehéz...Akabába (jordán tengerpart) ott sokkal jobb, száraz, nem izzadsz.Ott amúgy este 11kor 40fokot mért a hőmérő az utcán:)))

123merci minden mennyiségben 200 benzin főleg, de 280 gumicsikorgatás is volt bőven:)))Dizel érdekes nem volt:))))

Előzmény: CSF (44405)
kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44406

Apropó!

Eladó 123ba klíma Diavia!!Alsó kompresszoros,szóvalpont passzol Ricsi kocsijába:))))

amúgy manuális, mert ugye létezik automata is;-DDDDD

 

Előzmény: CSF (44404)
CSF Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44405
öngyilkosság a klímát bekapcsolni
Előzmény: CSF (44404)
CSF Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44404
Hideg az nincs:
ahol a kép készült nem messze mérték az ázsiai meleg rekordot, néhány évtizede:

53.9 °C



itt is 45+ volt aug. közepén
Előzmény: szekerkaa (44403)
szekerkaa Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44403

Gyerekek, de tetszett a Füred TV-s bamakós 23-asos interjú.

- Volt valami műszaki probléma az autóval?

(Rövid, elgondolkodó csend)

- Semmi...

 

MUHAHA!!!

 

Bár a 23-asok nagyon jól érzik magukat az "arab" környezetben. Korrózió nincs, hidegindítási probléma nincs, olaj van. 1-2 millió kilométert megcsinálnak még velük. Istenem, mi modell!

 

Bocs, elérzékenyültem, mert borozok

aerotour Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44402

Elado:

 

gyari Mercedes ML felni 16 collos, ET47, Dunlop Grandtek 6mm-es gumikkal. 4 db csak egyben eladok!

 

erd: 06303212992

 

gapinetz@freemail.hu

 

irj es küldök kepeket, de tedd hozza legyszi, hogy erröl kersz, mer több alugarnituram van.

Idar Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44401
Gurg! Ha még keresel olcsó 124-est, nézd meg itt: www.var-car.hu /börze. Én akartam megvenni, csak nekem messze van. Küldtek róla fényképeket, ha kell átküldöm.
Előzmény: Gurg (44370)
w123/300D Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44400
javagyúúúúúgy! :))))
Előzmény: kacagógerle (44399)
kacagógerle Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44399
190 5gang
Előzmény: w123/300D (44398)
w123/300D Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44398

"Lehet dieselt kellett volna venned.:-)))
Én 400-450-et megyek fél tankkal,és csak 55 lityis a tank.:-)"

 

Neked nem 123-asod van véletlenül?

Az enyém városban 10-10,5-öt kajál. 90-nél 7,5 körül...

Egy alkalommal jött ki 800 Km felett 1 tankkal (60L), de akkor Horváto-ból jöttem végig 90-95-tel (lakott területen is).

 

:)

Előzmény: kacagógerle (44355)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44397
Azzal ki is békülnék, mert valamitől mennie kell, de ez sok.
Előzmény: G 124CE (44393)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44396
Ez egy 89-es 2600os.
Előzmény: C_dolgoz (44394)
Róka69 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44395
A CO teljessen oké, viszont a labda szonda értéke majdnem kétszeres, kicserélték, de az érték maradt vissza tették a régit, az alapjárati motort most cserélték, szerintetek dugjam össze a vezetéket?!
Előzmény: 123qp (44390)
C_dolgoz Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44394

"A 260ast 85-től használták, először a W124-be"

 

Ez igaz, csak azt nem tudom (lehet, h nekem kerülte el a figyelmemet), hogy 89 szeptember előtti vagy utáni. (Sőt, a 89 előttiből is volt ECE és kat-os is).

 

De a fogyasztás (gyári érték szerint) 8,2-12,6 között, vagy a 89 utániaknál 8,5-12,9 között alakul.

 

"Az m103 azért érzékenyebb a hidegre mint az m119. "

 

Ez tény :-)

Előzmény: G 124CE (44392)
G 124CE Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44393

Én is télen vettem másik autót. Én is 24-est. Én is benzinest. :D De nekem automata 200E és az első tele>üres tank után elég vicces szám jött ki: 14,6 De azért nem a legtakarékosabb használat melett. :))

Előzmény: Róka69 (44366)
G 124CE Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44392

A 260ast 85-től használták, először a W124-be. A 400-ast (420) pedig 91-től. És az se mindegy, hogy neked már 210-es kasztniba van, kis túlzással csak a blokk ugyan az. A 260asba 4 sebességes (lenne) az automata.

 

Én is akkor nézem.

 

Az m103 azért érzékenyebb a hidegre mint az m119.

De az biztos, hogy tényleg soknak tűnik a 17.

Előzmény: C_dolgoz (44364)
HHHBBB Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44391

Szia QP!

 

Találtál megoldást az alpjárti problémára?

Előzmény: 123qp (44390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!