Szép estét mindenkinek, ma már talán csúcsot döntöttem (tankoltam 3000 ezerért, 11.76 l körül van) és láss csodát elmentem vele 48km-ert, holnapra bejelentkeztem egy motor beállitásra a (palotai) Merci szervízbe, mikor meghallották mennyit eszik csak lestek. Azt mondták lehetséges csak valami állitások szükségessek.....holnap kiderül:(
automata magától értetődően...fennállása során eddig egyetlenegyszer sikerült lefullasztanom parkolás közben az előre-hátra tilitoli közben...soha máskor....ezért kaptam szívinfarktust....
"..az újabb Mercik azok kevésbé lennének olyan megbízhatóak, mint a régebbiek?"
sajna, igaz a hiresztelés, szerintem is.
Az a régi 124-es, az örök darab. Ma már nem igen gyártanak olyasmit amiről ezt el lehetne mondani, sok az elektromos jellegű probléma, szóval az utolsó példányokat ajánlanám. Vagyis E osztályt '95-ig. A dupla kereklámpástól már nem.
tudod, "jól menő" mérnök ember megengedheti magának, hogy ez egyik mercije "néhány napra" leáll szervizelés miatt, akkor vesz gyorsan egy másikat, hogy legyen mivel járni.-)))))))))))))))))))))
Sajnos nem mindíg tudom olvasni a topicot, lemaradtam valamiről? Tudtommal 26-od van, de most olvastam a 23-asról, esetleg az kombi? Márcsak a hátsó ablaktörlő miatt kérdem.
az előző önindító még megforgatta a motort, de nem indult be a kocsi. aztán harmadik próbálkozásnál füst szállt fel az önindítóból és véget ért a pályafutása.... szóval valószínűleg továbbra is önindító bajom van, nem pedig motorprobléma?
Ha az előző önindító még forgatta a motort, akkor szerintem nem állhatott be. Az új önindítón meg lehet, hogy kopott a szabadonfutó, a bendix. Akkor szokott így csinálni, ha az önindító fogaskereke nem tolódik be a lendkerékhez, ill. ha betolja ugyan, de elforog a tengelyén.
a következő dolog történt velem és szeretném hallani a tippjeiteket, h mi lehet a baj. sajnos még két napot kell várnom a szerelőre, ezért szétvet az ideg, mert fogalmam sincs, h mi lehet. a következő történt: 126os 380asról van szó. 100-120al közlekedvén megfeledkeztem egy fekvőrendőrről, pontosabban késve vettem észre. bőven sikerült megfékezni az autó így kb 30al bukkantam át rajta(semmi nem ért le a földre). ahogy az első tengely leért a fekvőrendőrről leállt a motor. megpróbáltam újraindítani, de két-három rövid indítózással nem sikerült és közben szépen elfüstölt az önindítóm. amit azóta tettem: aksi feltöltve, önindító egy tesztelt bontottra kicserélve. most úgy forog az új önindító, mintha nem érne hozzá semmihez és csak magában pörögne. igaz, h a levételnél elferdült az a fémlap, ami váltóház és az önindító között van, így anélkül raktam be az önindítót. természetesen az autó nem indul. a kérdés - természetesen - az, h mi a probléma? lehetséges, h az az 1mmes fémlap hiányzik az önindítónak, h megforgassa a motort? vagy egyszerűen beállt a motor és forgathatom az önindítót napestig. (a motornak semmi baja nem volt, sem füstölés, sem fura hangok, az olajfogyasztás 1-1,5 liter körül alakult per olajcsere) előre is köszönöm az ötleteket, tanácsokat.
Helló sziasztok!Egy ismerösöm szerint le lehet tölteni a c180 as hoz való javító könyvet!De akárhol néztem seholsem találom.Ha valaki esetleg tudja merre keressem kérem segítsen!köszönöm.
Az biztos hogy nem lehet egy napon említeni a 23 és a 24 klíma kompreszorokat. A 24-esé fele akkora és 2 dugattyús szembe a 23-sal ami hatalmas és 1 dugattyú van benne.
Általánosságban igaz az, hogy a 24-es technikai még egy kiforrott dolog volt, de utána ahogyan elkezdték elektronikával "megtűzdelni" az autókat, romlott a minőség.