Szerintem köss rá egy Cascot(bár nem olcsó erre a tip.) még a "tolvajok is azt mondják hogy az a legjobb...hallottam...
Néztem régen egy riportot abban egy "komoly" tolvaj pacekkal beszéltek hogy mit, hogy, mennyi ,miért...stb
Arra a kérdésre hogy ő mit tenne a kocsijába hogy nyugodtan aludjon,az volt a válasza hogy kötne rá egy cascot,de egy kocsija sincs amire ezt megtehetné;))
A vicc a storyban hogy megkérték a pacekot hogy vigye el a kocsijukat amivel ott voltak(a stáb)Buzuki volt.Az ajtaját ugy kihajtotta kézzel(!) a jobb felső csücskénél,hogy benyult és kinyitotta simán a gombal:O
Beült volt rajta minden váltó és kormányzár+az a T alaku csákány is a kormányon volt.Nem akarok hazudni de asszem 2perc volt.
Tudom hogy "MI" nem szarral(buzukival) guritunk na de 2p??Akkor egy Merga 5p....
Amit meg Hooshee mond abban van valami,bár nem lenne szivem lekaparni a króm 270CDI feliratot vazz...:(
De tényleg igaz lehet az állitás hogy ha nem tuti akkor mást néznek.
Létezik, hogy egy 2 éves e270cdi-ben nem látszik a motorszám...korrodállt. Ráadásul már ki lette fizetve :( Németországi, fél éve van itthon és szervízkönyves...
"amúgy nitrogént használnak ráfújja és törik is:-D"
Ja... 10 rugós kínai gagyi, az törik. A rendes meg nem.
Illés biztos bevállalja, persze. Meg én is lógok neked egy CDvel, fussunk már össze egy szörp erejéig, aztán dumáljunk, csak meghalni nem volt időm az elmúlt két hónapban :(
a minap olvastam egy autótolvaj írását-nem magyar volt a srác a váltózár kb 2perc és mintha nem is lett volna amúgy nitrogént használnak ráfújja és törik is:-Dami kivülről láccik, ami ben van az picivel több időt vesz igénybe.de a nagy gépeket csak rendelésre viszik azt írta ő is:-Dde minnél több védelem van benne annál jobb akkor keresnek tényleg egy másikat inkább:-D
Hooshee.
valszínű 2hét mulva előkerül a pontiac és megakarom a kis dolgokat javíttatni.szvsz valami elektronikai baja lehet tudsz valakit aki kiolvasná?? a közös ismerősünk bevállalná a kocsit rendberakásra???olaj csere,gyertya,váltóolaj csere,tömítés.és hibamegállapítás hogy miért csak hideg motorral mükszik ha bemelegedik akkor mintha letiltana elveszik az erő:-D
Trélerrel a közhidelem szerint lopnak autót, egyébként nem nagyon.
A váltózárral az a gond, hogy általában szét lehet kapni a rudazatot, aztán ennyi volt. A pedálzár már valamivel jobb megoldás.
A márkajelzések eltüntetése szintén: ha rendelésre megy a buli, akkor konkrét tipust keresnek, ha nem evidens hogy az adott autó az-e, akkor keresnek olyat amin az.
max 5 perc és viszik.ha nem sajátlábon akkor tréler:-Dde nelegyen igazam. a mi mercinket se perc alattt elvitték.és anyám csak a cipőshöz ugrott be nemvolt ami kellett kijött kocsi sehol.és ez nem Bp hanem egy 20 ezer fős kis város.
Vajon mit szólna a becsületes eladó, ha mondjuk padlógázon nyomulnék lámpától lámpáig városban 100 km-et, mint próbautat, majd a kútnál beletankolnék 10 litert, hogy akkor rgálban vagyunk, és köszi, nem kell az autó.... :)
A lényeg, hogy majdnem elhitette vele egy eladó, hogy az a 4000-es Ford explorer az nem eszik 10nél többet, mert automataváltós.
A közgazdaságtanban komparatív előnyként/hátrányként ismert a fogalom. Több eladó benzines terepjáró van a piacon, és mindegyiknek a gazdája kis fogyasztást hazudik. Ha a Te eladód bevallja az igazat, komparatív hátrányba kerül a többivel szemben. :-)