Tegnap sokat kellett szaladgálni a járgánnyal, sok indítózás stb. Nem vettem észre hogy nehezebben tekerne indításnál, viszont útközben minden fogyasztót használok (világítás,ülésfűtés,szélvédőfűtés,magnó). Na a lényeg hogy egy indításnál nem tekert már, az önindítót is alig mozdította, második próbálkozásra pedig már azt se...
Tologatásra lehetett csak beindítani, de 1 órás működéssel, fogyasztó nélkül se töltött az aksiba semmit, ismét nem indult.
Pontosan 2 éves az akku, most töltöm, szépen lassan felveszi a kakaót és a savsűrűség is javul. Feltételezem hogy az jó. Közben észrevettem hogy a generátorból jövő madzag az akku közelében egy merci-csokiszerű csatival csatlakozik a többi kábelrengeteghez. Na ez a csoki szét volt szakadva... Ez lenne a töltés? Mert most összeeszkabáltam, el merjek indulni a géppel? A másfél tonnát egyedül betolni elég izgi. És nem kéne valami visszajelzésnek lenni ha nincs töltés? Mert ez kussban volt nagyon. Továbbra is 123 240D, 2éves carjack 88amperos. Apropó nagyon ócsójé lenne 74amperos perion, érdemes azt megvenni dízel 23-ba (jól indul minuszokban is) vagy felejtős és inkább 88-100-ast nézzek (már ha mégis az akku a gond). Keveset használom, nem akarok súlyos tízezreket költeni... Na ez így átolvasva kicsit kugyis lett... :)
A képen sötétszürke, nem krómozott rész látszik, ami U alakban van meghajtva. Az aljához csatlakozik egy rugó. Ezt most így be tudod tenni.
Ami a kocsiban van ott ez a rész 90 fokkal el van fordítva. Ezt meg kell húzni és el kell fordítani, ehhez kellesz valamilyen fogó, mert elég kajak a rugó. A lényeg ennyi ezt a részt kell elfordítani.
Akkor borítsd ki megint a műszerfalat és van egy piros foglalat a kombinált műszeregység hátulján. Abban van egy kis nyáklemez, ami biztosítékként műxik. Ideiglenesen átforraszthatod, vagy tegyél egy égőt a helyére.
Nekem egy 126-om van,és igaz én nem cseréltem izzót,de nekem azt csinálta,hogy egyik pillanatról a másikra megszünt világítani az egész óra,kapcsolók stb,szal én is sötétben voltam este. Én nem találtam semmit,minden tök gyári,és még se volt jó,ugyhogy én azt csináltam,hogy levittem a vilkapcsoloról egy szálat az eggyik izzohoz,és igy minden világít rendesen,viszont a hiba oka azóta is X akták,már töbszőr próbáltam kideríteni mi lehet,de semmi..:(
Javaslom még,hogy tekergezsd a fényerőálítót,hátha gellertkapott a potméter,és nem érintkezik.
Hello ! Egy 124-esem van. Tegnap cseréltem pár kiégett izzót a műszerfalon (középen).
A középkonzolon a levegőbefúvás-irányító tárcsa kivilágításának izzóját cseréltem amikor hirtelen elszállt az egész belső világitás. Lehet, hogy rövidrezártam az érintkezőt, de attól még nem kellett volna az összes belső műszerfal megvilágitásnak elaludni ! ? Most azok a fények nem égnek amelyek a lámpa (helyzetjelző, fényszoró stb) felkapcsolásával a kezelőszervek megvilágítását végzik és az óra megvilágitása is kiment !
Tehát este nem látom a kezelőszerveket és a kijelzőket sem :(
Van valakinek ötlete hol lehet a hiba ???
A biztosító táblát már megnéztem ott minden rendben, meg a rendszámtábla világítás is működik (az is ezen a biztosítékon van).