az enyem egy valoszinuleg alap kocsi svajcbol az osszes extra a ket elso elekt. ablakemelo, meg fordulatszammero sincs benne.
Nem igazan tudom milyen fordulatoknal valtok. 1,2,3 as nem tudom 4es kb. 50nel 5ost alltalaban 80 nal de van hogy 70nel. Lehet, hogy ez nagypapisnak tunik a felesegem megis mindig fekez mellettem:-) alltalaban nem padlozom le, csak ha gyorsulni akarok, vagy 1-1 hajtosabb kort megyek de akkor 1. 50 2. 90 3. 130. Mondjuk ez kb havonta 1-2x par perc csak hogy menjen feljebb kicsit az adrenalin. igy nem fogyaszt atlagban csak kb. 8,5 ot. ja es alltalaban 1-2szemellyel jarok.
A sogorek multkor mentek vele kb 500km-t egyszerre, harman nekik 7,5 jott ki atlgfogyinak. betartottak minden kozl. szabalyt es olyan nyugisan mentek, en meg ugy vagyok vele hogy inkabb egyen egy lityivel tobbet de tudjak kigyorsitani varosban. erzesem szerint kb. 3000ig szoktam porgetni.
hello
nem igazán mondanám ugyanis volt mikor 40000 km mentem vele egy évben .
ez egy duplatorku karburátoros 1.6-os volt, és én nem néha hanem mindig meghajtottam.
most nekem is c20ne van de ez sem fogyaszt 10 liter alatt. csak ez annyival jobb hogy a sujt nem érzi meg annyira. ha elözgetni kell akkor nem kell állandoan váltogatni hanem ötösben lehet menni végig.
ez csak mese nem hiszem el ,hogy 9 lityi fölött nem evett.
akkor te vagy az uton azaz autos aki 30-al megy mindenhol , hogy kétezer fölé ne menjen a fordulatszám, és ha már 3000-et eléri akkor már száguldozik!!!!
üdv
ui.:nincs véletlenül elektromos tökör az autódban??
Akkor te egy tipikus kalapos vasarnaponkenttemplombajarunkcsakakocsival stilusban vazettel;-))). en is neha meghajtom a gepet de 9 lityi folott meg az eletben nem evett c20ne
hello
nekem mindig elkopott a tengely és nem birta magából kihozni a mximumot.
általában bontóból lett véve. vagy komplett motorral együtt mikor a régi magába zuhant.
söt ,hogy még jobb kedvre deritselek állitolag a varajet II karburátor ami ezeken szokott lenni az egy kinhalál.
bár hozzá kell tennem nekem ezzel semmi bajom nem volt. azon kivül , hogy néha 16 litert is képes volt könnyedén behörpinteni. illetve 10 liter alatt nem is fogyasztott.
gondolj bele ez milyen jo mikor 270 ft/l a benya.(no nem most anno)
amugy szép emlékek is füztek ehhez a motorhoz. sok sikert hozzá.
üdv
Szóval akkor nyomom a 98-at! De mi az, hogy 2 évente kellett cserélni a vezérműtengelyt? És te milyet tettél bele? Bontottat, vagy utángyártott? (esetleg valami tuti cím, ahol olcsón tudok szerezni?)
Egyébként Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Újévet mindenkinek!
Gondoltam beköszönök, és helyzetjelentek egyet. ;)
Szóval urak... a helyzet az, hogy ugy tünik eladom az Asconát.
A bátyám veszi meg, ugyhogy mond6juk biztos a vevőm. :)
De nem ez a lényeg, hanem hogy vettem egy 1.7D Astrát helyette, ugyhogy
azért megmarad az Opelmánia.
A topicot igyis ugyis folyamatosan figyelem, ugyhogy számotokra nem sok jelentősége van a váltásnak ;)
De azt hiszem, hogy azt nyugodtan leszögezhetjük, hogy Eddigi autóim közül ez a kis 1.6D bizonyult a leg megbizhatóbbnak, és ez nőtt a legjobban hozzám.
Nagyon sajnálom, de a bratyóm tudom hogy kímélni fogja.
Hát asszem ennyi.
Az uj kocsim neve is megvan már... ez nem rötyi lesz, hanem hófehérke.
Nyálas tudom, de mindig ez jut róla eszembe... mint egy ártatlan szüz kilány. :D
És miért szüz? Talán az állapota miatt.
Néhány apróság, szerintem az itteni dizeleseknek mond valamit.
Pl -5 fokban a hideg motor izzitás nélkül ugy indul, mint egy benzines.
Azért ez nem rossz dolog.
aztán a kasztnin még eredetiek az elemek, sem sárvédőiv, sem küszöb nem volt cserélve.
És ami vicc, az az hogy nem is kell, mert rozsdának nyoma sincs.
Tegnap szétbontottam a hátulját, és teljesen szüz volt még. Ugyhogy befujkáltam mindent olajjal... üregvédelem végett :)
Belseje rendben van, 1-2 dolog nem müködik.
Pl nincs duda, elakadásjelző gombocska, kpzár első ajtókban kicsit szorul, m
Az én vezérműtengelyem Asconából való, biztos jó neked, amennyiben érdekel nézesd meg mennyi himba kell, szar himbákkal nem szabad összerakni mert az uj tengelyt is tönkreteszi. Ha minden megvan hivj, megbeszéljük a részleteket. 06 70 381 0755
Ha ez igaz, akkor viszont nem sokat érek a motorral, mert én az egészet kompletten nem szeretném kicserélni. Ebben az esetben viszont nem okés a biznisz... Viszont az ASCONA vezérműtengelyed érdekel, ha azt tutira csereszabatos az enyémmel.
Sztpeti!
Neked volt igazad, a lámpa tömítésénél folyt be a víz a csomagtartómba. Szilóval letömítettem, mosóban csapattam, tesztelés OK. Még a csomagtartó fedél körüli gumi hibáinál befolyik egy kis víz, de ezt ma orvosolom.
Képzeljétek, a hét végén takarítás céljából leszedtem a küszöb belső műanyag borítását, és az első üléseknél, a lábnál oldalt lévő műanyag takarólapot. És a jobb oldalon, a lemezek között egy kb 6x15x3 cm-es "rongydarab" volt betéve, légmentesen lenejlonozva. Nem tudom mi célt szolgál, a kocsiban sehol nem láttam még csak hasonló anyagot sem, tehát minta, vagy pótdarab szerintem nem lehet.
Helló!
A tengelyt átlehet tenni, ami más lehet az a gyujtás, de mivel komplett motorod lenne, ez nem probléma. Az én tengelyem Asconáé volt.
A Vectra az a Ascona utódja, de a padlólemez más (szélesség, hosszúság)
Hát én ennyire nem értek hozzá, vagyis mondjuk, hogy semennyire. Én leginkább arra gondoltam, hogy a kadett motorjából áttenném az én asconámba (ami 82-es) a vezérműtengelyt, meg ami még ahhoz kell, meg későbbre eltenném a maradékot, alkatrésznek. De az mondjuk most így nem világos, hogy a szóban forgó kadett 16SH motorsából áttehetem -e a vezérműtengelyt az én 82-es asconámba (16SH motorral, ugyebár)?
Egyébként amit a múltkor ajánlottál nekem vezérműtengelyt, azt egyáltalán be lehet tenni az én motoromba?
Helló! Valamennyire értek az Opelokhoz (bontoztam 8 évet), a motor valószinű fiatalabb mint a tied, az E kadettot 1984 09- től gyártották, a beépitési pontok megegyeznek, a váltón nincs neki bak tartó, de a helye megvan, a karburátor szivócsonkkal együtt cserélhető. De ha komplett motort cserélsz, a légszürőház is elfér az Asconában
Jól van, érdekel a dolog, de csak akkor mehet a biznisz, ha Memorial megadja az adatokat, mert sajnos egy olyan motorral nem sokat érek, ami régebbi az enyémnél, vagy szinte semmit sem tudok felhasználni belőle a kocsimba. Mert komplett motorcserében nem gondolkodom, majd csak késöbb, és akkor is csak nagyobbra cserélném.
Úgyhogy kedves Memorial, légyszíves add meg, hogy mikori évjáratú a kocsi, meg milyen a karbicsek, meg hány fokozatú a váltó! Légyszi,Légyszi,Légyszi,Légyszi,Légyszi,Légyszi,Légyszi,Légyszi,Légyszi!
A kocsit fele - fele arányban gondoltam, és Pilisre kéne vinni ez a 4- es föuton a 46- os km kőnél van. Azalkatrészeket kiszedem és elviszen hozzád, vagy megvárod (kb 1 -1.5 óra). És ráadásként adok Ascona alkatrészeket: jobb sárvédő, bal elsölámpa, bal hátsólámpa.
Jó az ajánlat, és érdekel is a dolog! Hová kéne vinni a gépet, és milyen (%) konstrukcióban gondolkodtál? Mondjuk azért még én megvárom Memorial válaszát.
Sztpeti!
Asszem igazad lesz, ugyanis a bal hátsó lámpa aljában kb. 8mm víz áll. Mondjuk ez okot adhat a párásodásra, viszont érdekes, hogy a jobb oldaliban kívülről nem látok vizet, a csomagtartó meg inkább ott (a jobb oldalon) kezd párásodni!
Köszi az infót, nemsoká nekilátok a szerelésnek-szigetelésnek!
Lenne egy javaslatom, vegyük meg eggyütt a Kadettot, tied a motor, váltó, féltengely, enyém a többi. Segitek kiszerelni a dolgokat, a Te feladatod a hozzán eljuttatás lenne. Amennyiben érdekel jelenkezz.
Az enyémen függőlegesen áll akkor jó, hány fok passz. Amióta megvettem így műxik, háll istennek jóformán semmit nem kellett benne még cserélni a kötelező dolgokon kívül. a vectraclubosok nagyon panaszkodnak a termosztatokra.
Konzultáltam a szerelőmmel. Sajnos a teljes kocsit nem tudom átvenni, habár még érdeklődöm "partner" után, akivel közösködhetnék. Mert nekem csak a motor, meg a tartozékai kéne. Megoldható így is a dolog? Persze előbb azért érdekelne még néhány dolog...
Pl.:
évjárat, milyen karburátor van rajta, esetleg, hogy mennyi km van benne, ja és, hogy milyen váltó van rajta. Mert ha 5 gangos, akkor az is érdekelne. Az árban meg majd megegyeznénk...
Köszi az infót, majd átvizslatom mégegyszer. Bár igazából nem az a baj, hogy befolyik a víz (a helyét a legutóbbi mosáskor megtaláltam), hanem hogy nem kerül víz a kocsira, és mégis nedves a szőnyeg. És érdekes módon, a csomagtartó rendszám felöli végében, a középvonaltól úgy 60-70 centiméterre egymástól szimmetrikusan alakul ki a "párásodás" a szőnyeg alatt. Mondjuk nekem ott van 2-2 átmenő csavarral egy 6x6-os laposvas (lehet, hogy a vonóhorog?). Talán a hőkülönbség miatt lehet a párakicsapódás?
Különben a beszivárgás "vélt" helyék kikentem fekete ragasztós szilikonnal (fugasil), azóta egész jó!
Az újabb produkció viszont, hogy most állandóan megy a hűtő-ventillátor. Valószínűleg a hőérzékelő, majd kicserélem. Nem tudja valaki, hogy a vízhőmérséklet jelző műszer beosztásai hány fokot jeleznek?
Befolyhat a víz a torony tetejéről, lemezillesztéseknél, a csomagtartóguninál az üveg alatt(ennek nincs nyoma csak a csuromvizes csomitartó) mondjuk esőben vagy mosóban, aztán alulról a fenéklemezen van a pótkerék alatt pár lyuk ha azon nem tud lefolyni a víz akkor kicsapódik mindenhol a fémen. Jó keresést.
A cseppkadett meg így olcsóbb mint egy vezérműtengely.