Beszéltem az eladóval azt mondja meg lett csinálva de valószinű a bejegyzés elmaradt de menjek be nyugodtan egy fiat szervízbe és alvázszám alapján megmondják mikor mit csináltak rajta!
Ez tényleg így van?Mert akkor bemegyek itt pécsen és megkérdeztetem!
Köszönöm a segítséget a "blue&me" tökéletesen mükszik!
Viszont lenne még kérdésem!
Az eggyik hogy a kocsiban 82e Km-er van és a szervízkönyvben csak a 30e-es szervíz van bejegyezve. Az eladó szerint minden szervíz megva!
Probáltam utánanézni de a könyv leirása alapján nem találtam hanem a kocsi meüjében egy olyan opciot hogy "service" arra ráokéztam és ekkor 15688Km kezd villogni.
Ez azt jelentené hogy csak nem írták be a szervízkönyvbe és megvan a szervíz és ennyi van vissza vagy netán ennyivel túllépték?
Ha jól olvastam akkor ha közeledik a szervíz ideje akkor bevillog egy felirat meg megjelenik egy villáskulcs.
Ezek nálam nincsenek!
Erre van valakinek ötlete?
A másik kérdés hogy a slusszkulcs adja hogy a nyito vagy záró gombra hosszan nyomva le vagy fel mennek az ablakok!
A problémám hogy mindeggyik megy kivéve az anyosülés mogottit.
Van a kormanyon gomb alapbol minden inditaskor keres telefon ami bluetoothal tudna csatlakozni hogy parositani tudd nyomd meg a Main gombot ott lapozz hogy settings utana user pairing es kidob egy pinkodot majd telefonnal keress ra es usd be a kodot ezutan mar mindig azzal a telefonnal tud csatlakozni.
Szerintem marketinget csinált a Fiat az extább teljesítménnyel. Aki kipróbálta a 120-ast mindenki sokkal többnek gondolta. Amíg a Japán, Német 1,6- 18- as motor tervezői vért pisiltek, hogy kihozzák hosszú váltóval a 130-140 lóerőhör tartozó emissziót, (ami lehet mérésnél akár -10 Le) addig Giovanni fehér ingben, izzadtság nélkül a turbóval könnyedén hozza akár a 170 Le-t, rövid váltóval:-)))
Az Ecuscan szerint nekem rövid időre 1,2 bar felett is tölt.
Milyen szinűt vettél? Csak mindig keresem a forgalomban a cartársakat, aztán tudjam, hogy mi a pálya.. :) Van egy kék 150-es, meg egy hozzám hasonló bordó 120-as, a többi meg szürke, szóval olyan nagy választék nincs a dologban kis városunkban!
Most megyek rakatok nyári, eszméletlenül vártam már ezt a percet! :D
fakk... benyelte az index az eredetit. na de akkor megegyszer roviden!
szoval tok jo, hogy errol a padrol van szo, nagyon sokan hasznaljak, mert olcso es modularisan jol bovitheto. persze kerdes mindig a kalibracio. ezzel a paddal lattam mar eleg sok stock 120-180 tjet merest, sosem volt +3-5 lonal nagyobb elteres. persze ez realis is, a 180 lovas stock tjet teljesitmenycsucson 1 bart ad, mig ha megnezzuk a bravo sport ezen mereset valamint szamolunk a szokasos boost vs map szenzor kulonbseggel, akkor mindenkinek logikussa valik, hogy ez nem lesz 170 lo.
amikor extra listan valaszthato tetel, hogy az ado miatt megadott loerore allitja be a gyar a motort, akkor szerintem szurrealis azt gondolni, hogy 20 loval dobaloznak - csak ugy.
en amiket kovetek AGP -k, mindre 155-159 lovat mertek stock allapotban. van nehany sport bravo is, ott 150-155 a szoras. ennel nagyobb szoras nem is realis.
azt ne feledjuk, hogy a bravo sport meg a 120ashoz kepest is rovidebb valtoval rendelkezik, a nemet konszernesek meg amugy a kurrens turbos benzinesekhez kepest plane. ez eleg sokat szamit. + euro5 sem segit nekik.
Még nem néztem át tüzetesen a papirokat de valami "blu&me" papiros van csak nem tudom hogy a francba lehet aktiválni,összekötni a készülékkel ha eggyáltalán van benne!