Nem értem te minek jársz ide. Azon kívül hogy megjegyzéseket teszel, meg csipkelődsz, érdemben a beszélgetéshez szökő évente egyszer teszel hozzá. Van olasz autód de arról nem írsz. Gondolom a társaságot kedvelheted mert a bravo eladása után egy évvel is visszajársz (sőt kitiltás után is újra regisztrálsz), viszont akkor nem értem minek szólogatsz be.
Semmilyen jogom nincs elküldeni téged bár szívem szerint azt tenném. Vagyunk itt egy páran és mindenkinek vannak dolgai és vannak összeszólások, de azért ne gondold hogy a véletlen műve hogycsaktéged tiltanak ki innen időről időre.
"Egyébként anno golf GTI-ről cikkezetek Angliában, hogy több olyan példányt is mértek ami gyárilag 30 lóerővel erősebb volt mint az átlag (kerestem, de nem találtam a cikket...)"
Csak az olasz downsize olt gépek erősebbek a gyári leirásnál,a németek,japánok etc. gyengébbek ezt mindenki tudja....
Érdekes... Akkor ott milyen olajat használnak, bármi mást?Mondjuk, most a micrához castrol 5W40 magnatec-et vettem, üdítő volt a 4 literért csak 8 e Ft körül fizetni.
Tenyleg nincs senkinek egy leirasa a B&M-rol? Az enyem franciaul pofazik, egy szavat sem ertem! :-) Legalabb azt mondja meg valaki, hogyan tudom a nyelvet atallitani!
Selenia WRPE (WR Pure Energy). Ezért írtam az előző hsz-ben. :-)
Itt a topikon sokan seleniát használunk, (a Grande topikon meg szerintem nem meri bevallani, aki azt használ, mert ott valamilyen általam érthetetlen ok miatt ez szinte ciki) nincs vele gond szerintem.
Árakat mailben, és mindenképp küldjél alvázszámot is a pontos beazonosításhoz (szűrők), mert ilyen kocsira még nem kértek semmit.
"Az Alfa sértődött számítógépe nem volt hajlandó kommunikálni a műszerrel. Erre is van recept: a fordulatszámmérőt figyelve a mérőpadot össze lehet szinkronizálni a kocsival: mondjuk kétezernél rányomunk a gombra, a pad összeveti az értéket a motorfordulathoz tartozó kerékfordulattal, és máris tudja, az adott fokozatban milyen sebességhez milyen fordulatszám tartozik."
Na, ezek fényében ugye mindenkinek világos, hogy a csepeli mérés sem volt kóklerség a kopottas környezet ellenére!!!
Ugyanis ugyanez történt ott is, ha emlékeztek.
Nem kifejezetten Neked szántam realist, csak a te linkednél volt ez a cikk.
Bennem az is felmerül, hogy különböző sw-el jöhettek ki a vasak és ezért van olyan ami többet tud és lett olyan ami kevesebbet.
Egyébként anno golf GTI-ről cikkezetek Angliában, hogy több olyan példányt is mértek ami gyárilag 30 lóerővel erősebb volt mint az átlag (kerestem, de nem találtam a cikket...)
Minden egyesre egy chipelt 150-es chip előtti és chip utáni mérésének nagyon tudnék örülni:):P
Nah megnyugodtam egy kicsit,sikerült kiderítenem az előéletét a kocsinak!Bár nem volt egyszerű!
Megvolt a 60e-es szervíz is,a matrinya is fent van a kocsin csak nem találtam!
A kocsi olaszból jött hozzánk de sikerült megtudnom a szervíztől hogy megvolt csinálva de a tulaj nem tartotta a kocsiba a szervízkönyvet és kb 64e Km-nél ütötték ki a kódot!
Mindenesetre sztem megtartok egy olajcserét mindenképp!
Bravósgábor irigyellek nagyon!Örültem volna ha ilyen kerekekkel kapom a kocsit de így sem panaszkodom!
Nagyon tetszik ez a felni!És a kocsinak is jó a színe!
szkorhetz ezt megbeszéljük!:)
Én kertiben lakom a Zsuzsanna utcában!Hétvégén ha van időd és kedved valahol összefuthatunk!
Beszéltem az eladóval azt mondja meg lett csinálva de valószinű a bejegyzés elmaradt de menjek be nyugodtan egy fiat szervízbe és alvázszám alapján megmondják mikor mit csináltak rajta!
Ez tényleg így van?Mert akkor bemegyek itt pécsen és megkérdeztetem!
Köszönöm a segítséget a "blue&me" tökéletesen mükszik!
Viszont lenne még kérdésem!
Az eggyik hogy a kocsiban 82e Km-er van és a szervízkönyvben csak a 30e-es szervíz van bejegyezve. Az eladó szerint minden szervíz megva!
Probáltam utánanézni de a könyv leirása alapján nem találtam hanem a kocsi meüjében egy olyan opciot hogy "service" arra ráokéztam és ekkor 15688Km kezd villogni.
Ez azt jelentené hogy csak nem írták be a szervízkönyvbe és megvan a szervíz és ennyi van vissza vagy netán ennyivel túllépték?
Ha jól olvastam akkor ha közeledik a szervíz ideje akkor bevillog egy felirat meg megjelenik egy villáskulcs.
Ezek nálam nincsenek!
Erre van valakinek ötlete?
A másik kérdés hogy a slusszkulcs adja hogy a nyito vagy záró gombra hosszan nyomva le vagy fel mennek az ablakok!
A problémám hogy mindeggyik megy kivéve az anyosülés mogottit.