Ha jól kerestem rá a linkre, akkor az már a B&M kézikönyve. Egyébként pont a B&M esetében tök mindegy, hogy milyen évjáratú kézikönyvet nyitsz meg, sok eltérés nincs az évjáratok között. Mondjuk a GYIK-ben részletezett szoftverfrissítéses dolog nekem sem teljesen világos. Ellenben az enyémban nincs is B&B! -:)
Az normális, ha az első ás hátsó kerékagyam is merő rozsda? A gumiszerelős srác szerint igen, Fiatok, Fordok, Opelek, Franciák hajlamosak erre. Nálatok is?
Mi volt a sértő abban,hogy egy német autóról iró tag hsz éhez hozzáfűztem egy rövid-és itt kijelentett- tartalmat hozzáfűztem?
Ez nem zárt fórum,az ir ide aki akar amúgy.
Olaszautóm:
Alfa33 1,7 16V boxer 136Le papiron/nyilván sokkal erősebb mert olasz/
A könnyű kasztninak hála ez a teljesitmény elemi erővel gyorsitjaú.A boxer motor miatt a súlypont alacsonyan vanőü,komoly kanyarsebességeket tud.Az üléspozició alacsony,gyak. a padlón ül az ember,Recaro ülések vannak elől-kárpitoztatni kell már-jól tartanak.
Nem értem te minek jársz ide. Azon kívül hogy megjegyzéseket teszel, meg csipkelődsz, érdemben a beszélgetéshez szökő évente egyszer teszel hozzá. Van olasz autód de arról nem írsz. Gondolom a társaságot kedvelheted mert a bravo eladása után egy évvel is visszajársz (sőt kitiltás után is újra regisztrálsz), viszont akkor nem értem minek szólogatsz be.
Semmilyen jogom nincs elküldeni téged bár szívem szerint azt tenném. Vagyunk itt egy páran és mindenkinek vannak dolgai és vannak összeszólások, de azért ne gondold hogy a véletlen műve hogycsaktéged tiltanak ki innen időről időre.
"Egyébként anno golf GTI-ről cikkezetek Angliában, hogy több olyan példányt is mértek ami gyárilag 30 lóerővel erősebb volt mint az átlag (kerestem, de nem találtam a cikket...)"
Csak az olasz downsize olt gépek erősebbek a gyári leirásnál,a németek,japánok etc. gyengébbek ezt mindenki tudja....
Érdekes... Akkor ott milyen olajat használnak, bármi mást?Mondjuk, most a micrához castrol 5W40 magnatec-et vettem, üdítő volt a 4 literért csak 8 e Ft körül fizetni.
Tenyleg nincs senkinek egy leirasa a B&M-rol? Az enyem franciaul pofazik, egy szavat sem ertem! :-) Legalabb azt mondja meg valaki, hogyan tudom a nyelvet atallitani!
Selenia WRPE (WR Pure Energy). Ezért írtam az előző hsz-ben. :-)
Itt a topikon sokan seleniát használunk, (a Grande topikon meg szerintem nem meri bevallani, aki azt használ, mert ott valamilyen általam érthetetlen ok miatt ez szinte ciki) nincs vele gond szerintem.
Árakat mailben, és mindenképp küldjél alvázszámot is a pontos beazonosításhoz (szűrők), mert ilyen kocsira még nem kértek semmit.
"Az Alfa sértődött számítógépe nem volt hajlandó kommunikálni a műszerrel. Erre is van recept: a fordulatszámmérőt figyelve a mérőpadot össze lehet szinkronizálni a kocsival: mondjuk kétezernél rányomunk a gombra, a pad összeveti az értéket a motorfordulathoz tartozó kerékfordulattal, és máris tudja, az adott fokozatban milyen sebességhez milyen fordulatszám tartozik."
Na, ezek fényében ugye mindenkinek világos, hogy a csepeli mérés sem volt kóklerség a kopottas környezet ellenére!!!
Ugyanis ugyanez történt ott is, ha emlékeztek.
Nem kifejezetten Neked szántam realist, csak a te linkednél volt ez a cikk.