Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
dx man Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19653

Sziasztok! Jó ez az első ablaktörlő lapát a 4ajtósra?

Valeo 574317-2   700/700mm

12.900-ért találtam párban.

betg Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19652

Nem publikus az emiled

Előzmény: 407fan (19651)
407fan Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19651

Küldhetek email címet, de a lenti nicken lévő autóhoz semmi közöm, csak az AutoTrader-t ütöttem fel találomra, hogy van olyan, amilyet keresel. Az én nickemen nincs email cím?

Előzmény: betg (19650)
betg Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19650

Érdekes lehet , küldj már légyszíves egy elérhetőséget.

Előzmény: 407fan (19647)
zacsek21 Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19649

sziasztok!

 

Nemrég lettetm tulaja egy 407 2 hdi-nek 2005 évjárattal. A következö problémáim merültek fel...ugyveszem észre hogy a klima nem igazán szuperál...hogy tudom kideriteni hogy mi okozhatja ezt? ugyértem hogy a probléma a törött terelölapát-e avagy csak nincs a gáz feltöltve avagy az is lehetséges h csak a pollenszüröt kell cserélni? a másik sokkal de sokkal égetöbb problémám az esedékes kerékcsere kapcsán merült fel. ugye adott téli nyári gumiszett gyári 17 collos alufelnikkel melyeket kerékör véd.a gondot az jelenti hogy mindkét szetthez van ugyanolyan leszedö anyám viszont egyik sem passzol a jelenleg auton lévö kerékörhöz. valoszinüsitem hogy lecserélték vagy nemtudom és nem mellékelték hozzá a másik leszedöcsavart. itt a forumon láttam meg ezt a képet aminek az elosztása ugylátom h megfelelö lenne a kerékörjeimhez. igy hálás lennék ha vali megtudná mondani nekem hogy honnan tudom beszerezni ezt avagy ami mégjobb lenne ha valaki leirná a csavar adatait ami alapján betudom azonositani(méret és további fontos paraméterek)ez azért lenne fontos mivel külföldön tartozkodom és itt lenne szükségszerü a csere. klima javitásával kapcsolatban milyen összegre számitsak és kit ajánlotok országon belül aki gyorsan és lehetöségekhez mérten jo áron elvégszi az esetleges "beavatkozást".

Köszi a válaszokat!

Előzmény: Jancsi66 (1593)
c_balint Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19648

Üdv!

 

17-es alufelni garnitúra érdekelne, nyári gumival együtt, lehetőleg jó gumikkal.

 

Előre is köszönöm.

407fan Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19647
betg Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19646

Még nem tudom keress nekem egy c5 II.dizelt 2005 től van 1000 font alatt, máris indulok érte.

Előzmény: 407fan (19645)
407fan Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19645

Gyüssz Angliába???? Két hét az nem sok várakozás. Meddig jössz el? Londonig, vagy beljebb/feljebb is? Ezt beszéljük meg, nagyon érdekelne a dolog!!!! Ha kell, megkereslek itt. Lesz nálad valamennyi szerszám? Elvállalsz? Szeretnék egy igazi, harapós oroszlánt!

Előzmény: betg (19644)
betg Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19644

Nem vákum pumpa baja van.

Rá kell kötni egy vákumérőt és végignézni ,ezt illene tudni egy peu szerelőnek .

Én megcsinálnám neked de csak 2 hét múlva megyek Angliába autóért.

Előzmény: 407fan (19643)
407fan Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19643

Vákuummal szabályozza a turbó geometriáját? Honnan lesz vákuum? A fékrásegítő vákuumát használja fel vagy a szívás által lesz vákuum? Mit lehet tenni ilyenkor? Sajnos csak elméleti tanácsot tudtok adni a táv miatt, de az jól jönne, majd átadom az itteni csókáknak. Valami vákuum cső fárad el? Vagy maga a pumpa?

Előzmény: betg (19641)
betg Creative Commons License 2015.04.11 0 0 19642

Geometria szabályzással valósul meg a turbó nyomás szabályzás.

Megcsinálom neked , van benne rutin.

Előzmény: Zordon407 (19640)
betg Creative Commons License 2015.04.11 0 0 19641

Elégtelen a vákum a rendszerben ezért a turbó geometriát nem tudja megfelelően szabályozni , ez gyakori hiba az rhr - nél igen sokat csináltam már ezzel a hibával .

Előzmény: 407fan (19639)
Zordon407 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 19640

Légy szíves, majd a javítás után írd le, hogy mi volt a probléma és hogyan lett orvosolva!

Én is hasonló problémával küzdők, erőtlennek érzem a vasat 2500-3000 fordulat alatt.

Én a turbónyomás szabályzóra tippelek, de a napokban elviszem egy diagnosztikára és akkor kiderül. 

Előzmény: 407fan (19639)
407fan Creative Commons License 2015.04.10 0 0 19639

Üdv!

 

Elsősorban motorhoz (2.0 HDi) értők véleményét várom.

Tegnap elvittem a gépet egy ECU remapping kúrára. Újraírták az ECU-t, hogy erősebb és gyorsabb legyen a gép. (Az is lett, sokkal jobban húz alulról, jobban ugrik, és hangja is mormogósabb lett, mintha több lenne a paci a motorház alatt.). +30 lovat és +50 Nm-t ígértek.

De amikor mentem a gépért, akkor nem adták vissza azonnal, hanem a fél műhely a motor felett tanakodott. Kipróbálták a tuning előtt is és után is, és a véleményük szerint valami baj van, mert az erőnek csak kb. 75%-a van meg. Kutakodtak egy sort a motortérben és a rádugott kütyün is, majd megszületett a verdikt: valamilyen szelep miatt (nem értettem pontosan, á'lá angol nyelv), de szerintük a turbó nyomás nem elég nagy, vagyis elmarad a gyári értéktől. Valami 3 szelepről beszéltek, amelyiknek az egyike nem mozog normálisan és emiatt nem épül fel a turbónyomás. Egyébként a tuning előtt határozottan lustának éreztem a gépet, mintha egy lágytojás lett volna a gázpedál és a talpam között. Kedden viszem vissza, s akkor megjavítják, illetve kicserélik, amit kell.

A hozzáértők szerint mi lehet a baj? Milyen 3 szelep van ott? Vagy a változós turbó geometriája nem változik normálisan? A kocsit sajnos városban használom csak, havonta egyszer tudom meghajtani, amikor kirándulunk valahova. Van valami tipikus hiba, ami elő szokott fordulni gyakran az ilyen motorral?

betg Creative Commons License 2015.04.10 0 0 19638

Valószinű a bsi ben aktiválva van a nappali világitás funkció.

Egy diag megmondja, és ki lehet kapcs.

Előzmény: kustansz (19636)
S.Rol Creative Commons License 2015.04.09 0 0 19637

Üdv újra itt! :)

Régebben kérdeztem, és valaki írta, hogy hasonló észrevétele van, hogy a jobb hátsó keréktől valami furcsa, leginkább pattogáshoz hasonló zaj jön, ha a kerék.. mondjuk úgy rázkódik az út miatt.. pl. vasúti átjáró, kátyú, kisebb úthibák, de a legnagyobb halált a macskakő jelentette:) A legelejétől hallható volt, hogy nem futóműben keresendő a hiba, így nyilván nehezebb volt a dolog, de végül egy fél éves bosszankodás után végre meglett a hiba oka :) A kerék és a tank között van egy kicsit vastagabb cső, és annak nagyobb volt a holtjátéka a kelleténél, és ahogy hozzáért a kasznihoz a rázkódás végett, úgy szépen hallható volt hogy valami nem oké.

 

Videón szimuláltam, hátha segít valakinek, hallható a hang is, és el lehet képzelni milyen élmény lehetett akár csak egy órás utazás is. Egy kis gyorskötöző és minden világszám ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=CFVOTdDlu9M

 

Nyilván visszatérő gond lehetett, hisz látni, hogy az előd szivaccsal már próbálta kiküszöbölni a rázkódást..

kustansz Creative Commons License 2015.04.09 0 0 19636

Az lenne a kérdésem, hogy akármikor közlekedem (éjszaka, nappal) folyamatosan felkapcsol a világítás.

A menüben kikapcsoltam, tehát atallitottam manuálisra és mégis. Egyébként semmilyen hibakódot nem ír az autó.

Esetleg ebben valaki tudna segíteni? 

gregcomrade Creative Commons License 2015.04.09 0 0 19635

Igen

Előzmény: around (19634)
around Creative Commons License 2015.04.09 0 0 19634

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem,hogy a sedan 407-es első lámpa (jobb,ball) kompatibilis az SW lámpáival. 

 

 

Zolysys Creative Commons License 2015.04.08 0 0 19633

magyarosítást több rendszerre is megoldható meg stb.. elérhetőségem az adatlapon

Előzmény: viktor1001 (19632)
viktor1001 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 19632

Sziasztok! 

 

Nekem is a navival kapcsolatos kérdéseim lennének 407sw. A menü rendszerét lehet-e magyarosítani, ha igen hogyan. A navigáció frissítésének mi a folyamata, illetve magáról a navigációról és a menükről van-e valamilyen leírás, hogy kicsit könnyebb legyen a beállítások között navigálni. Mire érdemes frissíteni, r4-r5. Láttam, hogy sokan foglalkoztatok már ezzel a kérdéssel, de nagyon szét szóródott a fórumon belül, illetve sok a pm válasz is. A segítségeket előre is köszönöm! 

betg Creative Commons License 2015.04.07 0 0 19631

Tipikus probléma túl feszes a szíj.

De hallani kéne hogy biztos legyen a diagnozis.

Előzmény: BiroMulti (19625)
noselfcontrol Creative Commons License 2015.04.07 0 0 19630

Fölfelé azért tudja, hosszan kell nyomnia a gombot.  Kánikulában(már lehetne:) többet érsz, ha kinyitod a két első ajtót, hamarabb kiszellőzik mint az ablakokon.

Előzmény: 407fan (19628)
Zolysys Creative Commons License 2015.04.06 0 0 19629

nem tudja és ne is gyötörd magad :)

Előzmény: 407fan (19628)
407fan Creative Commons License 2015.04.06 0 0 19628

Teljesen fel vagyok háborodva. Egy barátom most vett egy használt 2003-as Ford Mondeót zetec felszereltséggel, ami majdnem a fapad, és távirányítós gombnyomásra felhúzza az ablakokat ÉS LE IS!!! Egy haver 2000-es Passatja is tudja ezt. A 407, mint kategória csúcsmodell, fekete bőrbelsővel meg nem tudja? Nincs olyan szoftverfrissítés, amivel fel lehetne okosítani erre a funkcióra? Mert sokszor lenne rá szükség, hogy az átforrósodott utasteret kiszellőztessem, mielőtt beülök nyáron. Vagy tudja, csak még én nem találtam meg a módját?

tom407 Creative Commons License 2015.04.06 0 0 19627

ezek fillérekbe kerülnek a márkaszervizben is.

Előzmény: kotec (19615)
cimbi87 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 19626

Szia!

Nem javult meg az enyém sem a jeladó csere után. aztán márkaszerviz szoftver frissítés  és egyelőre úgy tűnik sikerült orvosolni kifogástalanul működik..

Előzmény: zsoca35 (19624)
BiroMulti Creative Commons License 2015.04.03 0 0 19625
Sziasztok. Ma volt komplett vezérlés csere és fura hangot hallok a vízpumpa felől. Olyan hüppögő szerű. Az autó 2 évig nem nálam volt és a szervíz előtt nem hallottam nagyon a hangját, de szerintem ez előtte nem volt. Van ötletetek mi lehet?
zsoca35 Creative Commons License 2015.04.03 -1 0 19624

CIMBI87-től kérdezném megoldódott a hiba az autódon? Az enyém ugyanezt csinálja jeladó csere után is.