Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Levente1978 2014.03.31 12:39:46 © 16783

Kihagytad a porlasztókat, szivattyút, stb.......

Előzmény: Werewolfbug (16781)
Hun_Fighter 2014.03.31 12:18:31 © 16782

Szerintem nincs annyi.

Előzmény: Werewolfbug (16781)
Werewolfbug 2014.03.31 11:15:41 © 16781

na, ha ez a kettő tönkremegy, akkor gondolom az legalább fél millió anyaggal, szervizköltséggel együtt. :)

Az meg egy csomó dolog. :)

Előzmény: Hun_Fighter (16780)
Hun_Fighter 2014.03.31 11:09:07 © 16780

Az a "csomó" dolog a kettőstömegű lendkerék és a turbó lehet... :)

Előzmény: Werewolfbug (16778)
Levente1978 2014.03.31 10:00:02 © 16779

*

Előzmény: Werewolfbug (16778)
Werewolfbug 2014.03.31 09:44:19 © 16778

Jó ez nekem, igaz hogy városban megeszi a 12-t, de legalább nem kell egy csomó dologra költenem ami a diesel-nél már elég húzós költség. :)

Plusz alig megyek nagy távokat. télen addigra melegszik be a 8 kilométer alatt, mire beérek a munkahelyemre.

 

Ha meg nem nyerek gyorsulási versenyeket, mert lassú a gázpedál, nagy ügy, el visz így is mindenhova. :)

Előzmény: szilagyig31 (16775)
szilagyig31 2014.03.31 09:43:07 © 16777

Nekem is. Meg is állt alattam párszor. :(

Előzmény: Hun_Fighter (16776)
Hun_Fighter 2014.03.31 09:40:44 © 16776

Hát, nekem ledugózás után depollution system faulty lett...

Előzmény: betg (16771)
szilagyig31 2014.03.31 09:19:22 © 16775

Vegyetek dízelt! :D

Előzmény: Levente1978 (16774)
Levente1978 2014.03.31 08:14:21 © 16774

Sajnos nálam ugyanez a helyzet. Ugy szintén 2006 2.0L 140Le Pug......

Előzmény: Werewolfbug (16773)
Werewolfbug 2014.03.31 07:51:32 © 16773

Erre én is kíváncsi lennék.

Nekem 2006-os 2.0 16V benzines van (140 ló), és ugyan ezek a tapasztalatok, leginkább hideg motornál.

Azért nagyon zavaró nálam, mert a munkahelyemen a mélygarázsból a sorompó nyitója egy emelkedő közepén van, és hideg motorral emelkedőn indulni körülményes úgy, ha későn reagál a gázra...

 

Valakinek valami tipp? Ez normális, vagy valami hiba lehet?

Előzmény: bojelka (16747)
veres074 2014.03.31 05:46:08 © 16772

Én is olvastam, hogy le lehet dugózni, de nem tudom jó ötlet e. Mi várható, ha le lesz dugózva, jobb lesz e vagy rosszabb valami. 

Előzmény: betg (16771)
betg 2014.03.30 23:03:38 © 16771

Az egr szelepet nyugodtan le lehet dugózni , egy fémlemezből kell egy teli alátétet faragni és az egr és a rozsdamentes cső közé berakni , a motor fellélegzik , hibát nem ír.

Előzmény: veres074 (16769)
betg 2014.03.30 23:01:06 © 16770

Szia

Szerintem van ilyen csövem.

Előzmény: Magnus1234 (16765)
veres074 2014.03.30 22:50:33 © 16769

Köszönöm a részletes leírást. A héten megtisztítom szerintem én is ha lesz egy kis időm. 

Előzmény: Magnus1234 (16768)
Magnus1234 2014.03.30 22:20:04 © 16768

Hát elég szerelhetetlen helyen van ha előre tudom, hogy ennyire nehéz kiszedni lehet nem fogok neki.

Esetleg ha vannak speciális kulcsok akkor biztos egyszerűbb.

 

A fő probléma az, hogy hátul van a motoron és nem nagyon fér be sehova az ember keze illetve néhány csavarhoz alig fér be a szerszám rendesen.

Nagyon hasznos találmány a szigetelő szalag :) meg a mágneses csavarhúzó, hogy ne essen le a csavar ahogy megpróbálja az ember be/ki varázsolni a helyére.

 

Én nem nagyon szedtem le mást csak a szelepet meg a hátravezető fém csövet. Lehet ha mást is lebont az ember akkor könnyebben hozzáférni pár csavarhoz.

 

A krómozott cső és a két oldalsó és a két hátsó csavar viszonylag egyszerű. Torx a cső első két csavarjához a többihez meg 10-es, 8-as csillag villás kulcs meg egy kisebb vékonyszárú crova csuklós száral.

 

Nekem az alsó imbuszkulcsoshoz volt a legnehezebb hozzáférni.

Vakon tapogat az ember a kulccsal a motor hátulján egy szűk lyukban:)

 

Tisztításhoz én hideg zsíroldót meg wd40-et használtam aztán a végén féktisztítót is; a legvégén sűrített levegővel fújtam ki mindent így teljesen tiszta lett kívül belül. Ez utóbbi nélkül nem igazán lett volna teljesen tiszta. Az elektronikát nem szedtem le a szelepről.

 

Az enyémen kb. 2-3 mm-es kemény korom réteg volt a szelep mindkét oldalán.

Előzmény: veres074 (16767)
veres074 2014.03.30 21:48:06 © 16767

Mennyire volt bonyolult kiszerelni, néztem ma hogy jól elvan dugva hátra, mivel tisztítottad ki? Olvastam, hogy féktisztítóval is lehet talán. Tartok kicsit tőle, hogy valamit elcseszek. 

Előzmény: Magnus1234 (16766)
Magnus1234 2014.03.30 21:20:04 © 16766

Nekem alapjáraton nem csinált ilyesmit de gyorsításkor nekem is pont ez a jelenség volt. Illetve az alapjárat helyett nekem menet közben volt pont ez ha a fordulat kb. 2200 alatt volt. 

 

Szerintem érdemes lenne kiszedni az EGR szelepet és alaposan megtisztítani valószínűsíthető, hogy az okozza.

Előzmény: veres074 (16764)
Magnus1234 2014.03.30 21:08:56 © 16765

Sikerült megtalálni a füstölés forrását. Kilyukadt a cső az intercooler és a légbeömlő torok között.

 

Nincs valakinek egy jó állapotú használt darabja vagy esetleg ötlete melyik bontóban lenne érdemes megnézni? 2.0 HDI 407 SW-hez

veres074 2014.03.30 21:03:57 © 16764

Nekem olyat csinál néha, hogy alapjáraton állok pl és néha mintha rántana egyet, rángatna 2-3 ms szünetekkel de csak néha. Meg mikor lassan kezdek gyorsítani akkor is érzem h picit rángat. nem tudom miért lehet, illetve mitől lehet ez a jelenség. 

Előzmény: Magnus1234 (16761)
Mr.C5 2014.03.30 20:54:21 © 16763

Sziasztok,

 

Ez a fajta 607 -es felni felmegy a 407 -re? Ha igen milyen gumiméret kell rá, úgy hogy ne csaljon az óra, se föl se le.  

225/55 R16?

 

Tud valaki jó áron új vagy újszerű 17" colos lemezfelnit 4 darabot?  Előre is köszi.

Magnus1234 2014.03.30 20:19:49 © 16762

Köszi, sikerült megtalálni. Kicsit szerelhetetlen helyen van de végül sikerült kiszedni :)

Előzmény: zoolan65 (16757)
Magnus1234 2014.03.30 19:33:05 © 16761

2200 alatti fordulato megtorpant/kihagyott a motor. Sikerult kitisztitani most tokeletes lett a jarasa:)

Előzmény: veres074 (16758)
Hundred80 2014.03.30 19:00:56 © 16760

Sziasztok

Azt szeretném megkérdezni ,hogy első alsó támasztógömbfej vagy csapágy vagy milyen néven fut -hol érdemes rendelni? és kb milyen áron vannak ezek?

HZ2 2014.03.30 14:20:58 © 16759

Szia

136 vagy 140 lovas?

Előzmény: bojelka (16747)
veres074 2014.03.30 12:23:53 © 16758

Milyen okból szeded le az EGR-t mit tapasztaltál ami miatt leszeded. Tisztítani szeretnéd? Milyen jelenséget produkál ami miatt leszeded? Én is gondolkodom rajta hogy tisztítom csak nem tudom érdemes e. Vagy milyen jelre kell majd felfigyeljek. 

Előzmény: Magnus1234 (16755)
zoolan65 2014.03.30 10:43:31 © 16757

Alul fogja még egy imbusz fejű csavar.

Előzmény: Magnus1234 (16755)
szilagyig31 2014.03.29 23:34:18 © 16756

Az idő! :)

Más nincs, le kell jönnie.

Előzmény: Magnus1234 (16755)
Magnus1234 2014.03.29 22:58:24 © 16755

Igen en is igy probaltam.

Leszedtem a kovetkezo csavarokat:

- 2 db-ot ami az elorejovo kromozott csovet fogta

- 2 db-ot ami a bal oldalat (szemben allva az auto orraval) fogta hozza egy masik cso szeru dologhoz oldalrol becsavarva

- es 2db-ot ami a motorra fogja fel (a kromozott cso rogzitese mellett jobb es bal oldalaon)

 

de megsem jon le a szelep meg hatarozottan valami odafogja csak nem latni semmit, hogy mi lehet 

Előzmény: szilagyig31 (16754)
szilagyig31 2014.03.29 22:46:36 © 16754

Hi

 

2 oldalt a hőcserélőhöz megy, 2 az előrejövő csőé és 2 ami a magát szelepet fogja.

Előzmény: Magnus1234 (16753)