Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Bz249 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19679

Sziasztok!

Nálam hasonló gond volt és a gázolaj szivattyú volt a bűnös,mivel a benne lévő lapát,beleért a gázba és el kezdte enni a falat,aminek következtében apró fém szemcsék(púder)szerű anyag jutott az üzemanyag rendszerbe és eldugította a porlasztó csúcsokat.teljes go rendszer+tank pucolás és szivattyú csere lett a móka vége!

Előzmény: noselfcontrol (19673)
407fan Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19678

2.0 RHR

A vészprogramot nem jelzi valami? Villogás? Üzenet a kijelzőn? Bármi?

Előzmény: betg (19677)
betg Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19677

Vészprogramban van azért nem megy valószinű .

Ha rhr ről van szó ott már 1500-1600 fordulaton van turbó hatás.

Előzmény: 407fan (19675)
betg Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19676

2.0hdi??

1.6hdi??

Melyikről beszéltek??

Mindegyiket meg lehet csinálni .

Aki elhozza azét megcsinálom , lehet rám haragudni de interneten keresztül nem megy .

Ezeket a hibákat megfelelő körülmények nélkül javítani megtalálni nem lehet.

 

407fan Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19675

Ma odáig gyengült a kocsi, hogy egy kicsi emelkedőn 3-ban nem tudott felmenni, full gáznál is csak bömbölt és kezdett leesni a fordulatszám.  A barátom becslése szerint (neki egy mondeója van ugyanekkora motorral és kasztnival) olyan 50 LE lehet meg, olyan szarul megy és gyorsul. Most már kezd határozottan idegesíteni, mert cseréltünk kocsit és az övé egy nagy gáznál majdnem kitörte a nyakamat. Nem szeretnék száguldozni, mert az nem  stílusom, de szeretek krúzolni, vagyis nyomatékból vezetni. Egy ilyen szép kocsival nem mehetek bömbölő motorral kettesben a városban.

A turbó amúgy sem szállít levegőt 2000 alatt, de egy 2.0-ás szívódízelben is legyen már annyi erő, hogy a turbónyomás megjöttéig lehessen vele menni. Nagyon várom a fórumtársat, aki erre jártában vet rá egy pillantást.

Előzmény: noselfcontrol (19673)
407fan Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19674

Nem bikáztuk, hanem belöktük, 1 méter után beindult. Az akksi egyébként 1 hónapos, máshol lesz a baj. A kulcs forgatásakor nem hunyorog a műszerfal, tehát a delej nem is jut el az önindítóig.

A gond az, hogy a motortérben egy pénzérmét nem lehet leejteni, annyi hely sincs. Mert a régi iskola szerint valamivel összezártuk az önindító két sarkát és ha forgott, akkor az önindító jó, máshol a baj. De itt még azt sem tudom kinézni, hogy hol van az önindító, nem hogy csináljak vele valamit. Trabantnál régen egy kalapáccsal odavertünk egyet, s megjavult, mert megmozdult a forgórész. De ez egy finom francia kocsi (C4). Majd egy darabig hümmögök rajta, aztán elküldöm a lányomat egy szerelőhöz.

Előzmény: szilagyig31 (19672)
noselfcontrol Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19673

Sziasztok!

Nagy öröm lenne most már tisztázni ezt az „egyszer megy az autó, egyszer nem megy” dolgot, látom minden második tulajnak van ilyen gondja a HDI-kkel. Én beszereztem már egy tarcsi turbót is, de az csak lélektani segítség, a régi turbóm is jó, annak ellenére, hogy kicsit már sorjás a forgórész és kicsit lóg is. De egyszer megy mint az állat napokig,  aztán csak olyan visszafogottan, pont előzésnél, hogy az ember megeszi a kormányt. FAP már nincs benne, EGR lefalazva. Eddig a turbó geometria volt a fő hibaoknak kikiáltva, hogy szorul, néha beáll a helyére, néha nem. De szerintem nem ez lehet. Volt szó itt a vákuum pumpáról, ez most valahogy reálisabbnak tűnik. Kérdéseim: Hogy lehet letesztelni? Mérni tudom a turbónyomást, de a vákumot, hogy lehet? Vagy ha egyszerűen kihagyjuk a méricskélő lépéseket, hogy lehet egyből javítani a vákuum pumpát? Javítókészlet? Lamellás a vákumpumpa? Fennakadnak a lamellák? Egészen más helyen, más gépen, nem autón, egy kis olajat szívattunk be a pumpába, és megjött a vákuum. Elkezdtek mozogni beragadt lamellák.  Nem biztos, hogy ez itt is így van.

Köszi, ha reagál valaki.

szilagyig31 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19672

Próbáld meg bebikázni, mert jellemzően akksi csinálja, ha nem az a gond akkor az önindító lesz.

Előzmény: 407fan (19670)
horvathz99 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 19671

Sziasztok,

 

Tegnap óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy 407 2.0  benzines automata 2005-ös gépjárműnek.

Szeretném az itt lévő tapasztaltabb tagok segítségét kérni.

Próbáltam visszaolvasni, tapasztalatokról de pár kérdésemre nem találtam választ. Az előző tulaj leszedte a defekt érzékelőket mondván csak a baj van vele, tényleg nem érdemes használni őket? Az első fékbetéteknél is elvágta a kábelt a kontár cserénél ezt újra bekötném. A bal tükröm egy kicsit lötyög, van valakinek rajza ,hogy jön szét a tükör? meg lehet ott húzni valamilyen csavarokkal?

Az esetleges válaszokat előre is köszönöm.

407fan Creative Commons License 2015.04.15 0 0 19670

Újabb probléma: a lányom C4-e (benzin 1.6) csak kattog indításkor. De nem az önindító, hanem a relédoboz a motortér jobb oldalán (szemből nézve). Valakinek tapasztalata, tanácsa?

Tomiboyka Creative Commons License 2015.04.15 0 0 19669

sziasztok, nekem olyan problémám van hogy a részecskeszűrő nyomásszenzor-árol lelövi a csövet, ez mitöl lehetséges? én arra gondoltam hogy eldugúlt a részecskeszűrőm :/

Asagi Creative Commons License 2015.04.15 0 0 19668

Köszönöm. Azt teszem és rád zörgetek.

Előzmény: betg (19665)
407fan Creative Commons License 2015.04.15 0 0 19667

Oké, én várok türelmesen. Úgy sejtem, itt leszek még egy darabig, kb. végleg.

A gép maga használható, eljárkálok vele így. Előre is köszönöm.

Előzmény: betg (19664)
betg Creative Commons License 2015.04.15 0 0 19666

A turbó ezekben a ritka olajcsere áldozata , aki a 30ekm kitalálta azzal kell kifizetetni ezt a pénzt , ez egy szándékos rombolás amortizáció.

Előzmény: Asagi (19663)
betg Creative Commons License 2015.04.14 0 0 19665

Na gyorsan hozd el onann , van hozzá hibátlan turbó , 70 pééz gyári hibátlan , meg tapasztalat is , , ha érdekes a dolog a nevemre katt , ott van szám.

Előzmény: Asagi (19663)
betg Creative Commons License 2015.04.14 0 0 19664

Járok járok , de még nem tom mikor mert sok itt a beteg gép nem tudok elszabadulni.

Előzmény: 407fan (19662)
Asagi Creative Commons License 2015.04.14 0 0 19663

Hali. 

Van egy 2006-os évjáratú oroszlánom és nemrég elkezdet betegeskedni a turbóm...(motorból elszállt az erő, olajfolyás). Hát bevittem egy márkaszervizbe. 

Bejelentették csere....maga a turbó 240 ezer (felújított) hozzávaló alkatrészekkel plusz már egy teljes olajcsere szűrővel meg a munkadíjjal mindjárt már 350 ezer Ft lett.

Kérdés.... engem a turbó része érdekel, valami emberibb ár nincs? De minden más ötletet szívesen meghallgatok.

407fan Creative Commons License 2015.04.14 0 0 19662

Na, megvolt a nagy javítás, a nem gyorsuló HDi ügyben. A szakik szerint kb. 70% erő van meg, a többi elveszik valahol. Tippeltek erre/arra, majd teljes tanácstalanságban közölték, hogyha rövid távon használom csak, akkor lekoszosodik a rendszer és ellustul. Nekem ez a találgatás kategória, szerencsére nem kértek pénzt a semmiért.

Vagyis használom így, s majd remélem, hogy egyik fórumtársunk majd jár erre hamarosan és összetanakodunk.

Retépx Creative Commons License 2015.04.14 0 0 19661

Kedves Fórumosok. Egy kis segitség kellene. A km óra csatlakozóján, melyik lábakon kapja feszültséget? Mekkorát? Ha esetleg van valakinek rajza az is jó lenne. Válaszokat elöre is köszönöm. Szép napot.

dx man Creative Commons License 2015.04.14 0 0 19660

Köszönöm!

Előzmény: szilagyig31 (19659)
szilagyig31 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19659

Igen jó hozzá!

 

Előzmény: dx man (19653)
zacsek21 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19658

irtam mailt...köszi

Előzmény: Zolysys (19657)
Zolysys Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19657

Navim van kompletten ah érdekel

Előzmény: zacsek21 (19656)
zacsek21 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19656

Na sziasztok!

 

látom senki sem angyon válaszolt viszont a felniproblémát megoldottam sikeres a csere. a klimával kapcsolatban még mindig teljeen tanácstalan vagyok. esetleg ha valaki szeretne egy kis pénzt keresni és megvan hozzá a kellö tudása és felszerelése....aktuális lehet számomra egy chiptuning,klimatisztitás töltés esetlegesen ha törött a terelölapát akkor annak a cserélye plusz a gyári monocrom fedélzetit cserélném szines kijelzös navis egységre...plusz kellene a két szélsö hátso ülésre nekem bör fejtámla is :) egyenlöre ezekre gondoltam. a beavatkozások egyszerre gyorsban és biztos kezek által elvégezve lennének a legideáliasabbak szoval várom akár itt akár privátban az árajánlatokat és esetleges javaslatokat

 

Üdv: Imre

Előzmény: zacsek21 (19649)
kisssandor66 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19655

Szia Zoli!

 

Én is hasonló problémával keresnélek, írtam ezzel kapcsolatban az e-mail címedre.

Előzmény: zoolan65 (19619)
407fan Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19654

Már az.

Előzmény: betg (19652)
dx man Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19653

Sziasztok! Jó ez az első ablaktörlő lapát a 4ajtósra?

Valeo 574317-2   700/700mm

12.900-ért találtam párban.

betg Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19652

Nem publikus az emiled

Előzmény: 407fan (19651)
407fan Creative Commons License 2015.04.13 0 0 19651

Küldhetek email címet, de a lenti nicken lévő autóhoz semmi közöm, csak az AutoTrader-t ütöttem fel találomra, hogy van olyan, amilyet keresel. Az én nickemen nincs email cím?

Előzmény: betg (19650)
betg Creative Commons License 2015.04.12 0 0 19650

Érdekes lehet , küldj már légyszíves egy elérhetőséget.

Előzmény: 407fan (19647)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!