Hát ez az! Ezért becsülöm az olaszokat meg a középkategóriát általában. Fent nagyon sok a kaki, csak 30milkáért nem nyavajog mindenki, hanem hallgat, fizet, savkötőt szed, napi hármat. Mielőtt a JAG-et átvette a Ford volt egy mondás, hogy Jaguart csak gazdag emberek tartanak, mert kell még egy a javítások idejére.
Az olasz és angol fórumok szerint a neten rajta van a blue and me több nemzetiségű fájlja és ezt (pl.angolt) rá kell másolni csak egy pendrive-ra, majd azt meg behelyezni az USB-be és magától feltelepedik az angol menű és az angol nyelv...
Azt mondjuk nem tudom, hogy a FIAT honlapjáról letölthető verzió tartalmazza-e az angolt (gondolom igen), egy próbát megér.
Na, nem egyszerű a dolog... Beleolvastam néhány külföldi Fiat fórumba. Ott olvastam, hogy a nyelvet váltani csak a Blue&Me oldaláról letölthető file segítségével lehetséges. Le is töltöttem, aztán majd meglátjuk, hogy akarja-e az igazságot...
Egyébként vicces volt, ahogy az amrikai/kanadai 500-as abarth userek szentségeltek az alapból beállított olasz/francia nyelv miatt. :)
Beleolvastam én is. Szoftverfrissítés volt már? Reset sem segített? Az sem lehetetlen, hogy le kell tölteni a nyelvet. Gyári szervíznek kellene rendelkezni a megfelelő szoftverekkel ehhez is...
(Mondjuk értem a sok cartárs idegenkedését a "cakcervízektől"...)
Köszi, közben megtaláltam (be is linkeltem) a B&M használatit. Beleolvasgattam, nagyjából világos is a dolog. A nyelv átváltására kéne még valami megoldást találni.
Igazad van, bár én az elején kiválasztottam a típust, évjáratot és a "Szórakoztató, kommunikáció", azon melül B&M-t. De így link alapján nekem is elakad a fiat.com.
Minden estre szerintem keress rá a legközelebbi évjáratra, az is jó lesz!
Ha jól kerestem rá a linkre, akkor az már a B&M kézikönyve. Egyébként pont a B&M esetében tök mindegy, hogy milyen évjáratú kézikönyvet nyitsz meg, sok eltérés nincs az évjáratok között. Mondjuk a GYIK-ben részletezett szoftverfrissítéses dolog nekem sem teljesen világos. Ellenben az enyémban nincs is B&B! -:)
Az normális, ha az első ás hátsó kerékagyam is merő rozsda? A gumiszerelős srác szerint igen, Fiatok, Fordok, Opelek, Franciák hajlamosak erre. Nálatok is?
Mi volt a sértő abban,hogy egy német autóról iró tag hsz éhez hozzáfűztem egy rövid-és itt kijelentett- tartalmat hozzáfűztem?
Ez nem zárt fórum,az ir ide aki akar amúgy.
Olaszautóm:
Alfa33 1,7 16V boxer 136Le papiron/nyilván sokkal erősebb mert olasz/
A könnyű kasztninak hála ez a teljesitmény elemi erővel gyorsitjaú.A boxer motor miatt a súlypont alacsonyan vanőü,komoly kanyarsebességeket tud.Az üléspozició alacsony,gyak. a padlón ül az ember,Recaro ülések vannak elől-kárpitoztatni kell már-jól tartanak.