Ebből az adagból az első és az utolsó kép tőlem származik. Az utolsó egybként beszerezhető, 1200/darabért vettem legutoljára hatot, ami már javított, és nagyon mini a különbség.
Nagyon jó amit csinálsz, ( és főleg a szándék, meg a szeretet, az nem mindennapi ) a kritikát azt úgy is kapod, de ezt ne sértésnek vedd, hanem segítségnek! Nem gondoltál arra, hogy esetleg feliratkoznál ami kis összejövetelünkre 04. 17.-én? Nem túlzással mondom, szerintem legalább egy DVD-nyi fotót tudnál csinálni, ami elég lenne a következő negyven évben a munkádhoz, kedvtelésedhez, meg ahogy elnézem, szerencsére ez a szórakozásod is. De azért a nőket se hanyagold!!!
Amikor kerestem még nem volt,most pedig örömmel tapasztalom ogy van dutrás fórum a neten.
Egy ideje élettelen vasdarabként pihen és várja a feltámadást nagymamám tyúkudvarában egy ue28as trakesz. Az elmúlt években nem volt időm mezőgazdászkodni, de bővült a birtok és most eltökélten "leletmentésbe" kezdtem.
Ha lesz időm majd visszaolvasokmirőlis szoktatok diskurálni!
Tudna vki feltenni, vagy küldeni nekem képeket dutra 4400-ról? Főként az orr része érdekelne, de örülnék ha kapnék többi részéről képeket (motor, műszerfal, kabin stb.)
Nekem bejövős a gép, csak az orr burkolattal van egy kis gondom. Lehetne még szerezni hozzá eredetit? ue 50-nek írja, de szerintem is inkább d4k-b. Nem tudom miért raktak bele 4hengeres motort.
Megment a kompresszor felújítás! Egy talpas Csepel kompresszor komplett bele lett át téve a traktoros kompresszor vázba, persze újracsapágyazva és szimeringezve!
Pontos méretekre lenen szükségem dutra 1000 ről. De nem csak maga a gépről hanem külön a fülke motorház kerék magassága szélessége stb. Aki tud segíteni szóljon. Köszönöm.