ÁÁÁ.....dehogy.Ha lenn vannak a kerekek,a rozsdás részt drótkefe és rozsdaoldó lével kezeled.Száradás után lefújod.Én fekete hőálló kipuff sprayvel nyomtam le.
Hát ez az! Ezért becsülöm az olaszokat meg a középkategóriát általában. Fent nagyon sok a kaki, csak 30milkáért nem nyavajog mindenki, hanem hallgat, fizet, savkötőt szed, napi hármat. Mielőtt a JAG-et átvette a Ford volt egy mondás, hogy Jaguart csak gazdag emberek tartanak, mert kell még egy a javítások idejére.
Az olasz és angol fórumok szerint a neten rajta van a blue and me több nemzetiségű fájlja és ezt (pl.angolt) rá kell másolni csak egy pendrive-ra, majd azt meg behelyezni az USB-be és magától feltelepedik az angol menű és az angol nyelv...
Azt mondjuk nem tudom, hogy a FIAT honlapjáról letölthető verzió tartalmazza-e az angolt (gondolom igen), egy próbát megér.
Na, nem egyszerű a dolog... Beleolvastam néhány külföldi Fiat fórumba. Ott olvastam, hogy a nyelvet váltani csak a Blue&Me oldaláról letölthető file segítségével lehetséges. Le is töltöttem, aztán majd meglátjuk, hogy akarja-e az igazságot...
Egyébként vicces volt, ahogy az amrikai/kanadai 500-as abarth userek szentségeltek az alapból beállított olasz/francia nyelv miatt. :)
Beleolvastam én is. Szoftverfrissítés volt már? Reset sem segített? Az sem lehetetlen, hogy le kell tölteni a nyelvet. Gyári szervíznek kellene rendelkezni a megfelelő szoftverekkel ehhez is...
(Mondjuk értem a sok cartárs idegenkedését a "cakcervízektől"...)