Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 1356

kösz, megnézem

Előzmény: Roadtrain (1355)
Roadtrain Creative Commons License 2012.03.05 0 0 1355

(1342) hozzászólásba ami van link az tele van IVECO alkatrészekkel is.

Előzmény: Norbi_94 (1354)
Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 1354

Hehe, mert? Inkább kicserélem, de keresni kéne előtte egyet.

Előzmény: Törölt nick (1353)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.05 0 0 1353

Azonnal pereld be az eladót!!

Előzmény: Norbi_94 (1352)
Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 1352

Megvan a gond, nem a gyári difi van rajta, ha esetleg tudtok eladót szóljatok.

Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1351

Oké kösz

Előzmény: Liviati (1350)
Liviati Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1350

Veszel másik diffit, de elég ha a fogaskerékpárt kicseréled. Főleg ha tárcsás a hátsó hídad, veszel egy dobfékeset és annak a fogaskerekeit átteszed a tárcsás hídba.

Előzmény: Norbi_94 (1349)
Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1349

Kösz, és azon hogyan tudok állítani?

Előzmény: Liviati (1348)
Liviati Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1348

Rövid a diffid áttétele. Váltóáttétel mindegyikbe egyforma.

Előzmény: Norbi_94 (1345)
Roadtrain Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1347

Hát mondjuk úgy,hogy nem korrektek.Mint Nyíregyházán és környékén sem.

Egy a lényeg,olyan embert vigyél magaddal aki ért hozzá és tüzetesen kell átnézni.Ennyi a titka.

Előzmény: zoli913 (1344)
Roadtrain Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1346

Váltót nézném meg és a hátsó hid áttételét.

Előzmény: Norbi_94 (1345)
Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1345

Hello 98-as 35-10 es iveco-val kapcsolatban lenne kérdésem. Valami nem kóser a géppel. 1 éve vettük max 85-öt megy (GPS szerint) és akkor max fordulaton van, az órája 130-140 körül mutat ilyenkor. Azt gondoltuk, hogy kisebb gumit rakta rá, de gyárilag ilyennel jött ki. Megkérdeztünk egy másik ivecos-t, neki megy 120-at könnyeddén. Mi lehet a gond?

zoli913 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 1344

Köszönöm.

Még egy kérdésem lenne: olvastam a hozzászólások között, hogy a kecskeméti kereskedésekkel csak óvatosan. Mi a probléma velük?

Roadtrain Creative Commons License 2012.03.01 0 0 1343

Helló!

A fogyasztása szerintem 12-14 liter közt lehet.

Tök mindegy milyet veszel sosem fogod megtudni a "pontos" futás teljesítményét.Az okos emberek azt mondják nem a futásteljesítmény alapján veszünk autót hanem állapot után.Persze ez is lehet megtévesztő.Egy a lényeg : Hozzértő segítő embert vigyél magaddal aki nem basz át,ha te nem értesz hozzá.

Mindent át kell nézni a kocsin vásárlás előtt.Ha van a közelbe egy szakszervíz akkor én rászánnám azt a pár ezer forintot egy állapot felmérésre,megéri hidd el.

Előzmény: zoli913 (1338)
Roadtrain Creative Commons License 2012.03.01 0 0 1342
Előzmény: Norbi_94 (1341)
Norbi_94 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 1341

Hello, valaki tud 35-10eshez duplaülést? Vas-Zala-Veszprém megyében érdekelne. Szombaton megyünk pestre esetleg arra fel is jó lenne.

http://racing-bazar.hu/alkatresz/belter/renault_master_opel_movano_fiat_ducato_iveco_ules_sorozat

Ezt találtam, nem tudom, hogy bele illik-e.

kolcsar Creative Commons License 2012.03.01 0 0 1340

Tiszteletem az Uraknak!

Érdekelne nem tud valaki estleg 2006-elötti IVECO Daily-k hoz használható diagnosztikai programot,mert sajnos az Actia csak azokat ismeri igazán fel amikbe már OBD csati van a 38-pinest nem igazán 100%.ba tudja!

Elöre is köszönöm az esetleges segitséget:Kolcsár

zoli913 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 1339

Lemaradt: 2003-2005 évjáratokban gondolkodom, 35-ös típus

zoli913 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 1338

Üdv!

 

Szeretnék egy kis infot, segítséget kérni. Vásárlás előtt állunk, a Daily is szóba került, komoly jelölt a hosszú plató miatt.

Néhány kérdésem lenne:
- egy 2,8-tól mekkora fogyasztás várható (ponyvás), normális stílusban vezetve

- mennyi az a futáskm, amit már nem ajánlott megvenni

- vannak típushibák, amikre érdemes ránézni?

 

Köszönöm

 

Zoli 

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1337

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1336
Előzmény: Roadtrain (1333)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1335

2004-től van 3.0-ás moci az Iveconál.

Előzmény: Roadtrain (1333)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1334

Sajnos nem jól tudod....Ezenkivül,még vannak variációk.

Előzmény: Roadtrain (1333)
Roadtrain Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1333

Azt a tipust annyira nem ismerem sajnos.

Annyit tudok,hogy a EU4-eseknél sima turbo van a 35S10,35S12 és a 35S14-nél van váltakozógeometriájú. Ezek 2,3-as motorral szereltek.A 3,0-ás mocinál meg úgy tudom csak váltakozógeometriájú van.De ugye ezek 2006 év végétől vannak.AZ előző generációna az adatait annyira nem tudom pontosan.De ha nem vagy biztos bennne szerintem egy szakszervíz segít biztos infóban.

 

Előzmény: LVHLVH (1329)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1332

A változó geometriás turbóval szerelt változatok,a Power motorok.Az esetedben a turbófeltöltő lehet elkokszosodva.Küldök privátot,a tanácsommal.

Előzmény: LVHLVH (1331)
LVHLVH Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1331

nekem 2.8as 147 lovas van 2002es évjárat. Olyan problémám van ha akármelyik sebbességfokozatba rálépek a gázra és huzatom akkor olyan mintha "darabosan" töltene a turbo és nem egyenletesen húz. Nem olyan hogy amikor betölt és onnantol kezdve húz folyamatosan hanem 1800-2200 huz utánna 2400-2800 utánna kb 3000től megint (olyan érzés mintha a turbo betölt-elfogy-betölt-elfogy és ezt játszaná).és ezek a "töltéskihagyások" csak 1másodpercig tartanak...... És mintha a turbo vákumdobja "zizegő-fütyülő" hangot adna néha amikor maximálisan betölt a turbo. de nem mindig. (nem a turbo "futyulésére" gondolok)

 

És az mit tükröz hogy Power motor......

A változo geos. turboval azzal tisztában vagyok :)

Előzmény: Törölt nick (1330)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1330

Helyére kell tenni a motorokat.A 2.8-as 150 LE-s,az változó geometriás turbóval szerelt Power motor.A motorvezérlés minden motornál más.Van még 3.0-ás 150 LE-s motor is hagyományos turbóval szerelve,és a 2.3-as motor Power változata változó geometriás turbóval szerelve.Minden turbó szabályzott..

Előzmény: LVHLVH (1329)
LVHLVH Creative Commons License 2012.02.09 0 0 1329

2002-es évjárat. 2800ccm

 

És valahol a forumon régen olvastam olyasmit, hogy: " A 15-nél nem volt szabályzott a turbó" ha jól emlékszem akkor valami ilyesmi. És ez mit jelent az számomra rejtéj.... :)

Előzmény: Roadtrain (1328)
Roadtrain Creative Commons License 2012.02.08 0 0 1328

Milyen évjárat??

Előzmény: LVHLVH (1327)
LVHLVH Creative Commons License 2012.02.08 0 0 1327

Sziasztok

 

 

Egy-olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy miben különbözik 35s15  és a 35s13 motorja. Tudom hogy a 15ös az 147 LE (nekem olyan van) a 13as pedig 125 LE. Csak az ECU különbözik vagy a turbo is pl stb.........

 

35s15 ön milyen turbo van?

 

 

Válaszokat előre is köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!