Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Karellone Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8337

Hi.

Hátha valaki...

Szerintetek érdemes tartaléknak venni automata váltót?(V6TDI 2003-as Triptronic)

Valaki azt mondta, nem szabad sokáig tárolni mert összeszáradnak valami gumi cuccok és nem fog jól váltani....???

Köszike

Karell

Investment Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8336

Sziasztok!

 

Megpróbáltam többé-kevésbé átfutni a topicot, hogy ne kérdezzek fölöslegesen, de ilyen jellegű problémát nem nagyon láttam.

 

2005-ös, Peugeot 607 2,7 HDI autóm automata váltója az alábbi dolgot kezdte csinálni: amíg be nem melegszik a motor (vagy valami), addig folyamatos, nem erős gázadásnál, rángatni kezd a fokozatok között (ált. 2-3-as, ill. 3-4 között), mintha hezitálna, hogy följebb váltson-e, vagy maradjon abban a fokozatban, amiben éppen van, illetve néha - váltáskor - felpörgeti a motort. (lehet, hogy amúgy semmi összefüggés nincs a kettő között)

 

Olyat olvastam a fórumon, hogy akkor rángat, ha bemelegedett, de nálam pont fordítva van.

Az alábbi variációkat hallottam a szerelőktől:

- elég csak olajat cserélni

- olajat és szűrőt is cserélni kell

- az egész váltót cserélni kell (valami egyre lazább), sőt olajcserével még jobban csúszni fog

 

Várom véleményeteket!

kacagógerle Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8335

Köszi!

Nagyon jó,mert itt van hozzánk mindszent egy köpésre,csak az a baj hogy ott nincsenek kurvák.:-)

Előzmény: napoli008 (8331)
bardossi Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8334

Üdv Mindenkinek,

 

Pár hónapja használok egy VW Caddy Life-ot DSG váltóval. Nemrég kezdett egy olyat csinálni, hogy mikor már bemelegszik az autó és mikor 4-ből felvált 5-be, olyan 1500-2000 fordulat körül elkezd az autó rezonálni. Ennek a rezgésnek az "utórezgése" még 5-ben kicsit érezhető, visszaváltásokkor ez a probléma nem jelentkezik.

Az autót 4 éves lesz, Németből hoztam be, vezetett szervizkönyves, igaz már 160e km van benne.

Van valakinek tapasztalata ezzel a jelenséggel kapcsolatban? 

Előre is köszönöm mindenkinek,

 

üdv

raider Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8333

Hát ezt már csak félve mondom, elvileg az EU ilyesmire is jó. Csak én sem hiszek már az EU nevű gittegyletben.

Előzmény: MM. (8332)
MM. Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8332

de egy használt kocsiról volt szó, ami  valószínűleg behozott.. ilyen esetbe már nehéz valamiféle garanciát érvényesíteni..

 

Előzmény: raider (8330)
napoli008 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8331

Nem tudom pontosan, de a mindszenti szervízről csodákat rebesgetnek. Ha felveszed velük a kapcsolatot biztos lesz ötletük.

Előzmény: kacagógerle (8328)
raider Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8330

Esetleg az is hathat, ha a "kedves" szervizet már az ügyvéd keresi fel, ill. megkapják a bírósági idézést. De mindenki magának kell, hogy eldöntse, mi a jó neki. Ettől függetlenül lehet a váltót javítani másik szervizben, számlára, és azt a számlaértéket peresíteni. Én nem hagynám, de tolerálom a másságot.

Előzmény: MM. (8327)
csaba0626 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8329

Sziasztok! Tudna-e valaki segíteni Audi A6-os 2.5TDI tiptronik váltóval problémám. Pár km után a fokozat kijelző kivilágít, automatikusan berak 3-asba(azt hiszem) és nem lehet váltani tovább. Ha leállítom, és újraindítom akkor jó egy darabig, de ez a probléma megfigyelésem szerint, akkor jelentkezik, ha melegszik az idő (télen semmi gond nem volt vele) Már az olajat lecseréltük benne, de semmi változás. Nincs valami tippetek? előre is köszi

kacagógerle Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8328

Köszi!

Nem tudod hol van az a pár hely ahol van próbapad?

Előzmény: napoli008 (8325)
MM. Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8327

és azzal megjavul majd a váltó.... évekig lehet ezen pereskedni

 

Előzmény: raider (8326)
raider Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8326

Akkor fődarab-hiba miatt mindenképpen peres ügyet kell belőle csinálni!

Előzmény: gallo (8321)
napoli008 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8325

Gondolom, hogy próbapadon mindenképpen. Felszerelt helyeken biztos van ilyen. Kb 2 az országban:))))

Előzmény: kacagógerle (8324)
kacagógerle Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8324

Sziasztok!

Egy tiptronic váltóról beszerelés nélkül meg lehet-e állapítani hogy jó-e?

napoli008 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8323

Erdélyi a barátja. Azaz nagyon valószinű, hogy nem kis hazánkban vették az autót ahol ritka az autópálya és kevesebbet autóznak az emberek mint tőlünk nyugatra. Szerintem vagy Olasz, Spanyol, de nagy valószinűséggel Német eredetű lesz a kocsi.

Igazad van abban, hogy ott is lehet venni kevés Km autót, DE mint tudjuk azt aranyárban mérik. Ezért azt gondolom, hogy nagyon valószinű az, hogy egy sok Km autót vettek meg visszapörgetett órával középszar  árért.

 

A logikai fejtegetésem teljes mértékben feltételezéseken alapul. Akár TÉVEDHETEK is!

 

 

Előzmény: MultiT5 (8322)
MultiT5 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 8322

220-at miből gondolod? Szerintem hihető egy 2008as autónál a 92000. Persze, akár igazad is lehet. Enyém is 2008-as és 67000 km van benne. :-) Én használtam 0 km-től, úgyhogy tuti!

Előzmény: napoli008 (8319)
gallo Creative Commons License 2011.04.12 0 0 8321

Írta, hogy nemrég vették....

Előzmény: raider (8320)
raider Creative Commons License 2011.04.12 0 0 8320

Azért ha első tulajok vagytok, és rendszeresen szervizeltettétek márkaszervizben, akkor bátran neki lehet esni a képviseletnek. Garancia mellett szavatossági igényetek is lehet.

Előzmény: Malibu67 (8318)
napoli008 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 8319

Az a legnagyobb baj, hogy az autóban nem 92 ezer van hanem legalább 220 ezer. Ha ezalatt az idő alatt nem szervizelték, kímélték akkor éppen itt volt az ideje a meghibásodásnak.

Garanciát meg felejtsétek el nyugodtan. Tapasztalatom szerint körbe fognak röhögni a kereskedésbe, vagy szakszervizbe.

Sajnos ez van manapság:(

Előzmény: Malibu67 (8318)
Malibu67 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 8318

Sziasztok,

 

Egy erdélyi barátom kérte a segítségemet egy nemrég vásárolt, rá 2 hétre lerobbant autójával kapcsolatosan.

Az autó 2008 évjáratú Touran, 1.9 PD TDI  105 LE, 6 fokozató DSG váltós. 92.000 Km futott.

Időnként, naponta egy-kétszer  2-3 fokozat között felbőg a motor és nehezen vagy pihi után veszi a fokozatot. Volt olyan eset, hogy nem vette egyáltalán( akor egy kis szünet és utána mintha mi sem történt volna). Mivel rendszertelenül fordul elő a hibajelenség a vezérlésre gyanakounk. Lehet használtban ilyen venni ?  Vagy lehet érvényesíteni valami garanciát a WV képviselet felé ?

 

Segítségeteket előre is köszönöm

Karellone Creative Commons License 2011.04.11 0 0 8317

Hi.

Hátha valaki...

Szerintetek érdemes tartaléknak venni automata váltót?(V6TDI 2003-as)

Valaki azt mondta, nem szabad sokáig tárolni mert összeszáradnak valami gumi cuccok és nem fog jól váltani....???

Köszike

Karell

 

 

denev Creative Commons License 2011.04.08 0 0 8316

Üdv...

Összetört a bolygóműved. Ebben a váltóban az egyik dugattyút tartó zégergyűrű nincs kinyílás ellen biztosítva.

Ha kinyílik, akkor a dugattyú mögött lévő rugók bekerülnek a bolygómübe.  Írj, ha nincs igazam!

Előzmény: Automega (8221)
MM. Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8315

azt ugy hivják hogy gumiégetés:D

Előzmény: vwopel (8314)
vwopel Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8314

:-)))

ettől már csak az a rosszabb ha egyszerre nyomja (legalábbis a váltónak)

Előzmény: gallo (8313)
gallo Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8313

Minden kezdő automatás lefejelte egyszer-kétszer a szélvédőt, amikor belerúgott ballal a fékpedálba a -nem létező- kuplungpedál helyett :)

Előzmény: vwopel (8312)
vwopel Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8312

és a bal lábát kösse hátra amíg meg nem szokja;)

Előzmény: gallo (8311)
gallo Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8311

Mivel nem ismered az automatát és használt autót veszel, szerintem vigyél valakit, aki megnézi Neked vétel előtt. Aki tudja, mit nézzen, hogyan próbálja. Nehogy megvezessen a tulaj, mert az sokba kerülhet. Örömöd lesz a váltóval, feltéve ha nem vágnak át vele rögtön vételkor.

Előzmény: topa tapir (8310)
topa tapir Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8310

kösz a helpet, ezek már jó leírások voltak :) thx

vwopel Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8309

Az automata váltó nem gondolatolvasó, Neked kell ,,eldönteni,, mit csináljon

N semleges

P parkoló állás

D előre menet, na ebben már automatikusan elkezd menni ha elengeded a féket és nyomod a gázt, kezdi 1-2-3-4 automatikusan kapcsol feljebb, ha lassítassz akkor lejjebb

ha csak az ,,1..be rakod akkor nem kapcsol feljebb (elakadás,emelkedő,hó, jég stb)

ezenkívűl még tipustól függően vannak kényelmi funkciók

keregélj a neten mindent megtalálsz

vagy kered meg a tipus fórumot, a tulakok mindent elmesélnek

Előzmény: topa tapir (8305)
MM. Creative Commons License 2011.04.05 0 0 8308

nyomod a féket,

behúzod D-be,

lelépsz a fékről az autó elkezd majd gurulni szép lassan

ha rálépsz a gázra megindul és majd ő szépen váltogat ahogy kell,

ha lepadlózod akkor visszavált

Előzmény: topa tapir (8307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!