A motor jó, szépen húz (mondjuk mihez képest). Teljesen megbízható autó, nem drágák az alkatrészek, a fogyasztása lábfüggő (6 liter körüli átlaggal számolhatsz szerintem), jól gyorsul. Megbízható mint a legtöbb skoda (nekem 10 éve vannak skodáim, a családba 24 éve és soha egyszer sem hagytak ott).
Egyébként ártól is függ, jó állapotút érdemes venni.
rangat a kocsim 1995 os skoda feliciam van 1.3as .mar egy csomo mindent csereltunk rajta agyat,injektort,elosztofejejet,landa szonda.folytoszelep potenciometer ezen volt allitva es akkor is rangat.folyton kell pedalozni mozgatni a hogy valamenyire menjen.
emelkedon nincs ereje. ha valaki tud segiteni kerem segitsen mar olyan reg csak mergelodunk vele.valami tanacsot adjon valaki,segitseget.elore is kosszonom
Van egy 98-as Feliciám, a hátsó ablaktörlő motor nem jó, a kar mozgató része teljesen körbeforog. Ha jól tudom annak csak a törlendő intervallumban kéne forognia. Lehet ezt valahogy javítani, vagy az ablaktörlő motort kell kompleten cserélni?
Illetve még kérdezném hogy tud e valaki Feliciához karbantartási útmutatót könyvet stb, ha lehet neten letölthetőt. Magyart.
Érik a motorolaj cserém, eddig mindig Q8-at töltettem bele, most viszont meg kell egy kicsit szorítanom a nadrágszíjat és ezért valami olcsóbbat szeretnék, persze, ha lehet nem túl jelentős minőség romlással. Tudtok ajánlani valamit?
Gondolom a tulaj lakcímkártyáját nézik, hogy hová van bejelentve szerintem sincs miért félned. Szegeden is van egy olyan szép szlovák rendszámos Ferrari. Na, annak van félnivalója. Meg a céges autókra vadásznak még azt olvastam, ott a büntetési szorzó is magasabb. Jogosnak is érzem azoknál, akik ideát élnek, közük nincs az ottani dolgokhoz és csak a regadó miatt jelenik be a kocsit külföldön. Amúgy nekem nagyon tetszik az uniós szlovák rendszám, azzal, hogy címert tettek a vonal helyére. Ezt nálunk is bevezethetnék az új rendszámoknál. Ha már a német, osztrák, szlovák, szlovén rendszámoknál van ilyen.
egyrészt mint mondod szlovákiai lakóhelyel rendelkezel, édesapád nevén van bejelentve az autó aki szintén kinn él, aztán ha a rend éber őre megállít te folyamatosan tudsz neki szlovákul beszélni. nem csak annyit hogy : ne rozomis, zmrzlina vagy mittudomén még mit..
autód: magyarországon nem a szlovák rendszám alatt futó 10 éves feliciák miatt vezették be ezt hanem a több milliós autók miatt amiknek a behozatalakor különböző adókat és illetékeket kellene fizetni.
ezt a ügyeskedők nem akarták és nem akarják befizetni mert így milliók maradhatnak egy drága autónál a zsebben. + ha büntetik őket parkolásért gyorshajtásért akkor nem is fizetik ki.
A haver fia Daniaba ment uliba mult heten octival mar hivta a apjat hod haza kel hozni a kočit. Hod elôsor fidelmestete maodsor buntete e harmadsok el kobozak a danok a kočit. Vad at registralni oda a kočit.
Sziasztok! Mától lép életbe, hogy ellenőrzik a szlovák rendszámos kocsikat. Én szlovákiából származom, még ott is vagyok bejelentve, édesapám nevén van az autó. De többet tartózkodok Magyarországon, itt is tanulok a Miskolci Egyetemen. Szerintetek félnem kell hogy engem is megbüntetnek esetleg?
Szerszám nélkül nehéz lesz... egy alap multiméter 1-2 ezer forint. Addig is vagy adsz egy vezetékkel plusszt a vékony sárgára, de baromira figyelsz, hogy ne legyen sebességben az autó és a kezedet se nyírja le semmi, vagy pedig ráakasztassz egy izzót és nézed, világit e.
Bár igy hogy nincsen műszered, hogy ellenörizted le a gyujtáskapcsolót?
akksi, kábelek okés, de a behúzómágnesnél, hogy tudom ellenőrízni, hogy eljut-e az áram? nincs feszmérőm. megy rá a pozítív vastag kábel, meg egy vékony sárga.
Behuzómágnesen megjelenik a feszültség, mikor inditanál? Jó egyáltalán az akksi? Testkábel rendben van? Önidnitóhoz menő vastag plussz? Így hirtelen...
Sziasztok! Egy roppant nagy bajom van: Ma kétszer kellett betolni az autót, mert lemerült az akksi, hazaértünk, feltettem tölteni az akksit, de most meg nem indul: relé kattanik, de az indító motor nem forog, nem is kattan. Biztosítékokat végig néztem, hőgombát cseréltem, vezetékeket ellenőriztem az gyújtás kapcsolón, de más ötletem nincs.
A generátor szíj nem olajos vagy laza. viszont sajnos foszladozik. ezért az autóban már ott van az új szíj, csak nem raktam még fel.
Az említett hang nem hasonlítható a generátor szíj hangjára sőt arra a hangra sem amikor egynémely autón a kinyomócsapágynak vagy minek az a búgó hangja van.
ezt a hangot talán az a csap utánnozná a legjobban amit ha megnyitsz búgni kezd mert nincs benne nyomás.