Ha gondolod szívesen megmutatom a gépsárkányt, amint kész a nagy tavaszi átépítés :)) mert most jelen pillanatban a motorja darabokban hever szerteszét.
Hali Gyussssszi Máskor azért kevesebbet jointolj ;-) mielőtt beírsz;-) Az én kocsim ugyanis esztétikailag nem áll a helyzet magaslatán, talán este, esős időben, egy másik kocsiból ablaktörlő működése nélkül a jobb oldalát nézve az mondható rá hogy jól néz ki. Szerinten Manta-z kocsiját szeretnéd megnézni:-)
Azóta elkészült két zsugor hajtókaros dízelmotor C Asconába az egyik 1751 ccm lett a másik 1830ccm az egyik gt17 es turbót kapott a másik gt 20-at . Tegnap meg életrekelt egy F Astra X17DTL motorral és GT20-as turbóval.
A Sógorom ha hoszú útra megy a kocsimmal és betartja a szabályokat majd 2 lityivel fogyaszt kevesebbet mint én (C20NE). én átlagban 8,5-el járom. ámbár amióta megszületett a kislányom nekem is kevesebbet fogyaszt
Baaaaaaaaaaaaaaaaaa Teso, aszittem mar olyan jo volt a hetvegi buli, hogy ki se jozanodtal azota ;))
Muszerfalat mostan vettem Astra digit! :)
A turbo csak azutan lesz projekt, ha van plussz meg 1 motorom, most kert egy srac 8K-t egy adagoloert, lehet, hogy igy darabokbol osszerakom a cuccost! :)
Egyebkent lassan elmegy lakatoshoz, a "kilincs nelkuli" projektrol beszeltunk mar? Esetleg erdekelne a dolog, mert lassan nalam aktualis lesz! ;) Kuldom a mailt a cimemmel!
Szia Gyuszigyerek. Lásd kivel van dolgod kikerestem neked a turbóst. A 245-ös hozzászólást tessék szives lenni megkukmányozni. ;-) Ott irogattad körbe:-)
Az a helyzet, hogy nincs nagyon kedvem-idom vegigbongeszni 500 hozzaszolast! Megprobalom naponta nezni a topicot, hogy kepben legyek, ha lemaradok megprobalom behozni...
DE ha mar amugy is tulvagy az emlitett 500 hozzaszolason, elmondhatnad, hol is irnak KONKRET dolgokat az ASCONA turbositasarol!
Te Gyuszigyerek, a topicot illik viszaolvasni mikor beírkászol;-)
ha ezt megteszed találsz itten minden féle csudát. Kb 1-2 óra alatt megvan. Javaslom beállítani 500 hozzászólásra oszt kijelölöd mind az 500at, beteszed word be. és ingyé elolvashatod. én is ezt tettem-szem.;-)
Olvasok egy-két topicot, oszt rátaláltam. Mivel asconárol volt szó meg turbódieselről nem volt nehéz szükíteni a kört. Küldök majd mélt mert egy kicsit hosszú lenne topicba. Csá
Valami mechanikus állítási lehetőségnek kellene lennie, de őszintén mondva én elfogdtam ahogy van ozst kész. Én betétcserén és a hozzá való puceváláson kívül nem nagyon basztattam a féket, De kérdezd "no holy sit"-et az opel topicon, ő praktikus ember, tapasztalatokkal. Nekem csak két autóm volt, és háll istennek nem romlottak, így viszonylag kevés a tapasztalatom.
Mondjuk még esetleg gyanítanék egy féknyereg vagy munkahenger szorulást vagy főfékhengerkopást estleg tömítésproblémát ha tényleg olyan brutálisan hirtelen lép fel a fékerő.
És mondd csakk! Az nem lehet-e esetleg-e beállítani valahol, hogy hol is legyen az a pont (a pedál útján), ahol nagyot harap a fék? Vagyis, hogy mennyit is kelljen benyomni rajta!