Ma szépen kitakarítottan a vasat. Megnézte már valaki, hogy pl. a jobb első ajtó alatti gumiprofilban mennyi sár van összegyűlve?Nálam majdnem tele van.Azon filóztam, hogy valahogy ki kellene cserélni.Vagy kimosni...
134.000 nel volt cserelve nalam a tarcsa,a hatso meg birta volna.az elsoket pedig olyan 80e nel marattam.ez a harmadik betet elol masodik hatul. Tarcsat betetet a fekmesternel rendeltem.
Nem én akartam állást foglalni a témában, de egy hegyi huligánnál nem kell csodálkozni. :-)
Az én betéteim is nemsokára csereérettek, mind a két tengelyen... Tárcsával együtt. S az enyémben közel nincs 100 e km. Bár, a tárcsákat fel lehet szabályozni, nem? :-)
Szétbombázni a műszerfalat, s csomagban adott javítókészlettel minden nyüves műanyag alkatrészt kicserélni. A motoroknak talán nincs baja... Kérdésem már csak az a gyár felé (persze, költői...), hogy ha tényleg van javítókészlet, akkor talán ez egy elismert típushiba, miért nem volt visszahívás? Ja, ma azért már nem voltam annyira "elájulva" a japótól, mivel szana-széjjel kellett verni a kezem, hogy azt a szemétláda pollenszűrőt kicseréljem benne... Holnap a Bravo hasonló műtétje felüdülés lesz a mai napi művelet után...