kb 1000 Ft a gumibetét bele. Ha nagyon lazán forog, netán már oldalra is kimozdul a súly a helyéről, akkor lehetséges, hogy azért rezonál be a kormány.
A váltókartól kettő tengely megy a váltód felé. Az egyik egy támasztó tengely, 10 es kulcsal lejön a gomibakjával együtt. A mozgató rudazat tengelye kicsit már trükkösebb. közvetlenül a váltó tengelyénél van rögzítve egy átmenő stiftel. A stiftet egy rögzítő gyürű tartja a helyén.
Szedd le a rögzítőt, óvatosan kocogtasd ki a stiftet, kösd le a támasztó tengelyt, tekerd le a váltókarról a gombot, csavarozd ki a rudazat váltó kar alatti rögzítését (2 db,, asszem 13 as csavi)
Akkor előfordulhat,hogy a gumi már nem a régi.Tehát elöregedett.Ha így van lehet külön venni hozzá?Úgy is ki kell vennem a féltengelyt,mert porvédőket kell cserélnem.
Nem hegesztettem. A rozsdás részeket ki- ill. lekapartam, lerozsdamaróztam, utána alapozófestékkel lekentem, majd telenyomtam autójavító kittel (Neoplaszt L10 késtapasz) aztán lecsiszoltam simára. Ezt követően újra lefestettem alapozófestékkel, majd színre festettem a Tescoban kapható festésjavító stiftel. Ennyi:)
Egy Skodás ismerősöm kormányt szeretne váltani. Na nem az Orbán kormányt bár az sem lenne rossz de most nem politizálni szeretnék. A lényegre térve egy Favorit kormányt szeretne le cserélni egy modernebbre jobb fogásúra. Az illető sokat vezet, és azt állítja nem kényelmes a kormány. Mely Skoda típusoké volna jó és hol érdemes nézelődni érdeklődni ebben a témában?
ez megtörnént velem is, mint modjak mókás mikor lifeg lefelé. :-)
Nálam a nagy fogakerék tengelye csúszott ki kb-3mm-ert és azért csinálta. ha kiszeded lehet látszik is.Megjegyzem mókás kiszedni, egy picit logikai játék érzete van.
Megoldásom: cucc kiszed-kicsit szétszed(nem bonyorult zserkezet)- tengely visszatol-kivülről valami lemezt odacsavarozol(kicsit hajtogatni kell mert a közelében csak 2 furat van amibe tudsz csavart tenni, én egy 3szögre hajtott alulemezt tettem oda) és kész.
leallt az egyik henger es azert rangat a kocsi az autoszerelo szerint,azt mondta hogy az egyik elosztokabel meglehet szakadva.es hogy be kell allitani 11 fokra.hogy kell megnezni hogy melyik van megszakadva es hogy kell beallitani 11 fokra ha valaki tud segitsen.koszonom az eddigi valaszokat
Az elmúlt napokban sárvédőív-javítást végeztem, mert elég csúnyán kirohadt.. Nem mondanám, hogy nagyon szép lett, de 2-3 évig nem lesz rá gond, és ami lényegesebb, hogy1500 Ft-ból kész lett;)
A szintet a váltónál a kilométeróraspirál meghajtónál tudod megnézni. Lecsavarod a sprirált, 9es kulccsal ki le a rögzítőt, és óvatosan kihúzod a meghajtót. Ha ott benézel fogsz látni egy kis fogaskereket, annak a tetejéig kell érnie az olajanak, kb. 1-2 milliméterrel el kell lepnie.
A minőséget az tudja, aki beleöntötte;)
60ezrenként kell cserélni. 2.4liter, API GL4, 75W-90 kell bele.
Hivatalos adat: Üzemanyag-fogyasztás: (90 km / h - 120 km / h - város) 5,9 - 7,6 - 8,7 l /100 km
Nyilván ez állapottól is függ, meg a lábtól. Ha a fogyasztáson akarsz csökkenteni érdemes minél hamarabb váltogatni, legalábbis nekem eddig a favoriton és a feliciámon is bejött.