Szépen alattomban azért olvasgattam én időnként a fórumot, de írni valóm eddgi nem nagyon akadt.
Most is csak felötlött bennem a gondolat, hogy esetleg megválok az Asconámtól, mivel mindenféle nehézségek merültek fel és kénytelen vagyok redukálni a költségeimet. Fájó szívvel bár, de az autóról mondok le első körben.
Ez egy '87-es 2.0 (c20ne) GT, régebben PeterX tulajdonában volt, aki szintén járt itt a topicon. Van rajta vizsga jövő év augusztusig, meg zöldkártya idén novemberig, meg van hozzá téli és nyári gumi garnitóra külön felniken. A karosszériája olyan amilyen, a kerékíveknél, küszöböknél rozsdás, de semmi extra ezen kívül. Motorikusan teljesen rendben van, kisebb egyéb hibák akadnak még, de semmi komoly. Vonóhorog van rajta, elektronyos ablakok elöl, Recaro ülések gyárilag, fordulatszám mérő, ilyesmi.
Szerintetek mennyit érhet egy ilyen mostanában? Mert ahol eddig néztem Ascona hirdetéseket, ott elég nagy a szóródás árban, egyebekben!
Ha valakinek van érkezése, az tegye meg, hogy ír valami kb összeget!
Mér, mér, há mer ha akarom ótómata ha akarom manyuális. ;-)
Most viccet félretéve, tavalyelőtt mutatott be a pözsó egy kétmotoros dízel terepjárót, 2 futómű 2 motor elrendezésben. Könnyű terep 1 motor, nehéz terep 2 motor. A koncepció nem rossz csak a gond az örökösen cipelt fölös tömeg ami többletfogyasztással jár.
Az ötlet onnét indult hogy csaknem ingyé hozzájuthattam volna egy 100% os c20NE+automatához, és azon gondolkoztam miként lehetne hasznát venni. Aztán így fejben kombinálltam.
Lenne benne fantázia (mármint két egyforma hajtásláncban) ha mondjuk amcsiknál élnénk, mert ha jól tudom ott sokkal liberálisabbak az autóépítési lehetőségek.
Ez amolyan éhes disznó makkal álmodik efekt, mikor az embernek már egy rendes kocsira nem jut gondolkodik, hogy mit lehetne azzal kezdeni ami van. Amolyan low budget fejlesztés.
Ha autóbontós vagy szerelő lennék tutira megcsinállnék egy gépet 2 db. minimum .20LET mocival. Felhúznám motoronként 300 paci fölé, oszt fölraknék rá a gyorsulásin 145 ös gumikat, hogy a célvonalig húzza a csíkot (de csak az első motort hagynám ám menni, hogy füstöljön rendesen a virsli):-))) jó poén lenne, oszt rá valami rendes slickeket, na azzal már büntetni is lehetne.
(bocsánat az ascona nagyon jó csak már túlvan a fénykorán)
Hála MACILACI-nak, megvan a vezérműtengelyem. Csak az a gáz, hogy a szerelő, aki eddig bütykölte a kocsimat,nem nagyon lelkesedett, amikor mondtam neki. Úgyhogy, most keresek egy RENDES, HOZZÁ ÉRTŐ szerelőt, aki (olcsón :) beszereli nekem, és frankón be is tudja állítani! És mondjuk nem szarozik vele 3 napig. Tudtok ilyet Budapesten?
" szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló. "
helyesbitenék, egy rendes sportgép legalább 4 kerekes és legalább 450LE:)
De poénnak biztosan jó lenne, menni nem menne jól, a két motor túl nehézzé tenné a könnyitések ellenére is. Két C20LET az már igen:)
De ha nem gyorsulásban gondolkozik az ember akkor végülis...
Viszont, szerintem nem ér annyit az hogy kijársz vele a szántóföldekre csapatni, mint amennyi munka van a két motor kivitelezésével, összehangolásával.
Üdv: Bkori aki csak egy C20NE-t tesz az Asconába és mégis ezzel akar idén drag versenyre járni:)
Van egy projektem asconára(van még vagy 10 másik is). szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló. Arra gondoltam, hogy ezt egyszerüen olcson egy asconával, vagy kadettal lehetne megoldani. szóval kell az első mellé hátra is egy komplett motort mindenestől betenni. (németben 1 csákó a corsaba gyömöszölt be 2 db .20LET motort, gyorsulni jár vele)az alphangon is 230 ló c20ne vel. mondjuk megpiszkállva még növelhető +20-50 lóval. Kidobni mindent belőle csak ülés meg kormány. Na ezzel lehetne csapatni rendesen. Vélemények?
Szerintem már biztos szétszedted. nekem úgy rémlik, hogy a muszerre egy ferde hosszirányú lemezbol készult izé tartja, azt kell félre húzni oszt má jön is lefelé, de lehet hogy az az audijé volt amire emléxem
Szedd le a váltószoknyát és ha tényleg ötös váltód van némi kézügyességgel megspórolhatsz 5 rongyot, ha egyszerűen kireszeled a kulisszának a műanyagát az ötödik helyén!
Előre is elnézést kérek, amiért nem szigorúan az aktuális témához szólok hozzá! Vadi Új vagyok és csak 2 Asconás topicot találtam. Én tavaly vettem egy 84-es B asconát 1,6 benzinest. Nagyon megkedveltem, már egy csomó mindent kicseréltem rajta. Viszont a szerelők fel homályosítottak, hogy a váltó kulissza ugyan négy sebességes, de maga a válltó bizony 5 gangos. Segítségeteket kérem egy 5gangos kulissza beszerzéséhez. (halvány lila gözöm nincs, hogy mennyibe van egy ilyen bontva, de bízom benne, hogy ezen az oldalon és márkatársak között fel sem merülhet, hogy esetleg átdobjanak a palánkon)
Tök jó, hogy jelentkeztél, mert kell a tengely. De csak akkor, ha 1.6SH 82-es ascona motorból van, vagy bele lehet tenni 1:1-ben ilyen motorba. Sajnos, mivel nem vagyok szakértő (még... :)), és a szerelő sem tudta megmondani, hogy mi alapján tudom beazonosítani, ezért meg kell bíznom benned, és a szavadban. Szóval ha minden okés, akkor kell a tengely! Küld el az elérhetőségedet (cím, telefonszám) az ags@kgb.hu címre, és 02.27-én le tudnék érte menni hozzád. Ha neked is jó. Vagy ha jársz pesten, akkor találkozhatunk itt is. Még mindig 5000.- a tengely és 500.- a himba? Mellesleg nem tudom, hogy mennyi kéne, ezt még meg kell nézetnem. Neked hány darab van? (és egyébként összesen mennyi kell?)
Előre is KÖSZI!
Más:
Mit jelent az, ha (csak) alapjáraton remeg az ECONOmeter mutatója? (ami ha jól láttuk a vákuumra van rákötve)?
Pörgünk 1000el megint:-( Csak, hogy ne legyen süllyedés, széthullott a nem opeles parkolófény foglalatom, összeütöttem. Szorulank a kilincseim, lehet, hogy meg kéne kenni?