Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spacedolphin Creative Commons License 2005.03.02 0 0 571

Sziasztok!

Szépen alattomban azért olvasgattam én időnként a fórumot, de írni valóm eddgi nem nagyon akadt.

Most is csak felötlött bennem a gondolat, hogy esetleg megválok az Asconámtól, mivel mindenféle nehézségek merültek fel és kénytelen vagyok redukálni a költségeimet. Fájó szívvel bár, de az autóról mondok le első körben.

Ez egy '87-es 2.0 (c20ne) GT, régebben PeterX tulajdonában volt, aki szintén járt itt a topicon. Van rajta vizsga jövő év augusztusig, meg zöldkártya idén novemberig, meg van hozzá téli és nyári gumi garnitóra külön felniken. A karosszériája olyan amilyen, a kerékíveknél, küszöböknél rozsdás, de semmi extra ezen kívül. Motorikusan teljesen rendben van, kisebb egyéb hibák akadnak még, de semmi komoly. Vonóhorog van rajta, elektronyos ablakok elöl, Recaro ülések gyárilag, fordulatszám mérő, ilyesmi.

Szerintetek mennyit érhet egy ilyen mostanában? Mert ahol eddig néztem Ascona hirdetéseket, ott elég nagy a szóródás árban, egyebekben!

 

Ha valakinek van érkezése, az tegye meg, hogy ír valami kb összeget!

Előre is köszi és jó autózást mindenkinek!

 

 

 

 

Spacedolphin

MECSI Creative Commons License 2005.03.02 0 0 570

Mér, mér, há mer ha akarom ótómata ha akarom manyuális. ;-)

 

Most viccet félretéve, tavalyelőtt mutatott be a pözsó egy kétmotoros dízel terepjárót, 2 futómű 2 motor elrendezésben. Könnyű terep 1 motor, nehéz terep 2 motor. A koncepció nem rossz csak a gond az örökösen cipelt fölös tömeg ami többletfogyasztással jár.

 

Az ötlet onnét indult hogy csaknem ingyé hozzájuthattam volna egy 100% os c20NE+automatához, és azon gondolkoztam miként lehetne hasznát venni. Aztán így fejben kombinálltam.

Lenne benne fantázia (mármint két egyforma hajtásláncban) ha mondjuk amcsiknál élnénk, mert ha jól tudom ott sokkal liberálisabbak az autóépítési lehetőségek.

Ez amolyan éhes disznó makkal álmodik efekt, mikor az embernek már egy rendes kocsira nem jut gondolkodik, hogy mit lehetne azzal kezdeni ami van. Amolyan low budget fejlesztés.

 Ha autóbontós vagy szerelő lennék tutira megcsinállnék egy gépet 2 db. minimum .20LET mocival. Felhúznám motoronként 300 paci fölé, oszt fölraknék rá a gyorsulásin 145 ös gumikat, hogy a célvonalig húzza a csíkot (de csak az első motort hagynám ám menni, hogy füstöljön rendesen a virsli):-))) jó poén lenne, oszt rá valami rendes slickeket, na azzal már büntetni is lehetne.

 

(bocsánat az ascona nagyon jó csak már túlvan a fénykorán) 

végre megint mozog itt valami a topicon.

BkorVette Creative Commons License 2005.03.01 0 0 569

"Még olyan pihent gondolatom is akadt hogy előre egy automata hátra meg egy manualis váltó, de ez ökörség.:-)"

 

és ez miért jó??:)

Előzmény: MECSI (568)
MECSI Creative Commons License 2005.03.01 0 0 568
Hali
Jó teszed , ha a szerelő szívja a fogát akkor erősen felejtős

Bkori
Még olyan pihent gondolatom is akadt hogy előre egy automata hátra meg egy manualis váltó, de ez ökörség.:-)
Előzmény: A.G.S. (567)
A.G.S. Creative Commons License 2005.03.01 0 0 567

Helló Mindenkinek!

 

Hála MACILACI-nak, megvan a vezérműtengelyem. Csak az a gáz, hogy a szerelő, aki eddig bütykölte a kocsimat,nem nagyon lelkesedett, amikor mondtam neki. Úgyhogy, most keresek egy RENDES, HOZZÁ ÉRTŐ szerelőt, aki (olcsón :) beszereli nekem, és frankón be is tudja állítani! És mondjuk nem szarozik vele 3 napig. Tudtok ilyet Budapesten?

 

Addig is csáó!

 

BkorVette Creative Commons License 2005.03.01 0 0 566

" szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló. "

 

helyesbitenék, egy rendes sportgép legalább 4 kerekes és legalább 450LE:)

 

De poénnak biztosan jó lenne, menni nem menne jól, a két motor túl nehézzé tenné a könnyitések ellenére is. Két C20LET az már igen:)

 

De ha nem gyorsulásban gondolkozik az ember akkor végülis...

Viszont, szerintem nem ér annyit az hogy kijársz vele a szántóföldekre csapatni, mint amennyi munka van a két motor kivitelezésével, összehangolásával.

 

Üdv: Bkori aki csak egy C20NE-t tesz az Asconába és mégis ezzel akar idén drag versenyre járni:)

 

Előzmény: MECSI (565)
MECSI Creative Commons License 2005.02.28 0 0 565
Van egy projektem asconára(van még vagy 10 másik is). szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló.
Arra gondoltam, hogy ezt egyszerüen olcson egy asconával, vagy kadettal lehetne megoldani. szóval kell az első mellé hátra is egy komplett motort mindenestől betenni. (németben 1 csákó a corsaba gyömöszölt be 2 db .20LET motort, gyorsulni jár vele)az alphangon is 230 ló c20ne vel. mondjuk megpiszkállva még növelhető +20-50 lóval.
Kidobni mindent belőle csak ülés meg kormány. Na ezzel lehetne csapatni rendesen.
Vélemények?
MECSI Creative Commons License 2005.02.26 0 0 564
Szerintem már biztos szétszedted. nekem úgy rémlik, hogy a muszerre egy ferde hosszirányú lemezbol készult izé tartja, azt kell félre húzni oszt má jön is lefelé, de lehet hogy az az audijé volt amire emléxem
Előzmény: A.G.S. (563)
A.G.S. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 563

Helló mindenkinek!

 

Lehet, hogy banális, de én nem tudom (mert még sosem csináltam).

Hogyan kell kicserélni a kilóméteróra-spirált?

 

Köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.22 0 0 562
Elküldtem ujból.
Tel: 06 70 381 0755
A.G.S. Creative Commons License 2005.02.22 0 0 561

Szia MaciLaci!

 

most 16:04-van, és még nem kaptam + a leveledet!

 

Egyébként kell a tengely, meg 8 db himba! (meg ha van még valami a mocihoz).

Holnap reggel újból csekkolom a mailboxom!

 

Szia!

 

Előzmény: Törölt nick (560)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.22 0 0 560
Helló!
Mail ment.
Előzmény: A.G.S. (552)
MECSI Creative Commons License 2005.02.22 0 0 559
az előző tulajra gondoltam
MECSI Creative Commons License 2005.02.22 0 0 558

Hali

Már csak az az 1 érdekelne, ha valakinek a gépében bent figyel egy 5 ös váltó, akkor az hogy-hogy 4esként használlja?

-nem érdekelte?

-Ennyire nem értett hozzá sem ő sem a szerelő?

-rossz az 5 ös?

- ezek kombinációja?

Előzmény: daiparn (557)
daiparn Creative Commons License 2005.02.22 0 0 557

Hai, Gyussszi!

Köszi a tippet! Amennyiben sikerült, jelzem!

Előzmény: gyussszi (556)
gyussszi Creative Commons License 2005.02.22 0 0 556

Hi All!

 

Daiparn!

 

Szedd le a váltószoknyát és ha tényleg ötös váltód van némi kézügyességgel megspórolhatsz 5 rongyot, ha egyszerűen kireszeled a kulisszának a műanyagát az ötödik helyén!

 

nincsmit!

 

gyussszi

Előzmény: daiparn (553)
MECSI Creative Commons License 2005.02.21 0 0 555
Hali
ezt most akkor úgy kell érteni, hogy 5ös váltód van , de nincs5ös váltód? Vagy mi a fax.
Előzmény: daiparn (553)
Gsi8v Creative Commons License 2005.02.21 0 0 554

Helló !

 

Itt Pécsen bontóban 5ezer-be kerül a kulissza.

 

Üdv.

Előzmény: daiparn (553)
daiparn Creative Commons License 2005.02.21 0 0 553

Tiszteletem Úraim!

 

Előre is elnézést kérek, amiért nem szigorúan az aktuális témához szólok hozzá! Vadi Új vagyok és csak 2 Asconás topicot találtam. Én tavaly vettem egy 84-es B asconát 1,6 benzinest. Nagyon megkedveltem, már egy csomó mindent kicseréltem rajta. Viszont a szerelők fel homályosítottak, hogy a váltó kulissza ugyan négy sebességes, de maga a válltó bizony 5 gangos. Segítségeteket kérem egy 5gangos kulissza beszerzéséhez. (halvány lila gözöm nincs, hogy mennyibe van egy ilyen bontva, de bízom benne, hogy ezen az oldalon és márkatársak között fel sem merülhet, hogy esetleg átdobjanak a palánkon)

Mégegyszer elnézést, hogy nem a "Témába" vágtam!

Előzmény: A.G.S. (552)
A.G.S. Creative Commons License 2005.02.21 0 0 552

Hello MaciLaci(111?)

 

Tök jó, hogy jelentkeztél, mert kell a tengely. De csak akkor, ha 1.6SH 82-es ascona motorból van, vagy bele lehet tenni 1:1-ben ilyen motorba. Sajnos, mivel nem vagyok szakértő (még... :)), és a szerelő sem tudta megmondani, hogy mi alapján tudom beazonosítani, ezért meg kell bíznom benned, és a szavadban. Szóval ha minden okés, akkor kell a tengely! Küld el az elérhetőségedet (cím, telefonszám) az ags@kgb.hu címre, és 02.27-én le tudnék érte menni hozzád. Ha neked is jó. Vagy ha jársz pesten, akkor találkozhatunk itt is. Még mindig 5000.- a tengely és 500.- a himba? Mellesleg nem tudom, hogy mennyi kéne, ezt még meg kell nézetnem. Neked hány darab van? (és egyébként összesen mennyi kell?)

 

Előre is KÖSZI!

 

 

 

Más:

 

Mit jelent az, ha (csak) alapjáraton remeg az ECONOmeter mutatója? (ami ha jól láttuk a vákuumra van rákötve)?

 

CSÁÓ-MÁÓ

Előzmény: Törölt nick (548)
Gsi8v Creative Commons License 2005.02.19 0 0 551
Már tudom 297fok :))
Gsi8v Creative Commons License 2005.02.18 0 0 550

Sziasztok !

 

Azt szeretném kérdezni az 1.8E motornak hány fokos a vezérműtengelye ?

Köszönöm.

 

Üdv.

BkorVette Creative Commons License 2005.02.18 0 0 549
nekem nincs miről mesélni:)
Előzmény: MECSI (547)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.18 0 0 548
A.G.S. kell még a tengely?
MECSI Creative Commons License 2005.02.18 0 0 547

Hali

mi van fiúk hófúvás van a neten is, vagy mi?

Előzmény: BkorVette (546)
BkorVette Creative Commons License 2005.02.16 0 0 546

"Szorulank a kilincseim, lehet, hogy meg kéne kenni?"

 

A szerelőt??  Szerintem ha alapból nem csinálja meg akkor hiába probálkozol vesztegetéssel..amúgy is büntetik:)

Előzmény: MECSI (545)
MECSI Creative Commons License 2005.02.15 0 0 545
Pörgünk 1000el megint:-(
Csak, hogy ne legyen süllyedés, széthullott a nem opeles parkolófény foglalatom, összeütöttem. Szorulank a kilincseim, lehet, hogy meg kéne kenni?
gyussszi Creative Commons License 2005.02.10 0 0 544

Ja Bocs!

 

Sztpeti!!!!

 

Thnx, megjott a leveled!

Jövök egy sörrel! Mikor isszuk meg?

 

gy

gyussszi Creative Commons License 2005.02.10 0 0 543

Te Manta-z!

 

Moncsak, mennyibe fájnak általában ezek a motorok, mennyire tartósak illetve mennyire válnának be mindennapi használatban???

 

 

---ÉN IS AKAROK EGY IJJET!!!!---

Előzmény: manta-z (536)
MECSI Creative Commons License 2005.02.08 0 0 542

Hali mantaz

Écsre fogsz járni gyorsulni?

 

Előzmény: manta-z (541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!