Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2005.03.09 0 0 593

Igaz, én meg csak leírtam elrettentő példaként, hogy a nem törvénytiszetlő polgárok mire is vetemedhetnek:-)

A zigasság az, hogy már a gépet alkatrésznek behozni hivatalosan sem drága mulatság.

megint grr meg brrr. most meg csak 1 mega jött le. én már azt sem bánnám ha így jönne le csak ne kezdené mindig előről.

Előzmény: BkorVette (589)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.09 0 0 592
A kék változathoz. Persze nincs ilyen jó állapotban. :))
Előzmény: BkorVette (591)
BkorVette Creative Commons License 2005.03.09 0 0 591

a kettő közül melyikre hasonlit?

 

 

BC
Előzmény: Törölt nick (590)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.09 0 0 590
Asszem nyugodtan hátradőlhetek a székemben, itt is csupa "rendes" ember van.
:)))
Előzmény: BkorVette (589)
BkorVette Creative Commons License 2005.03.09 0 0 589

"ócsó de nem teljesen hivatalos;-)"

 

Mi pont ezért ilyet SOHASEM csinálnánk igaz???  :)

Előzmény: MECSI (586)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.08 0 0 588
Valóban nem gond, ugyanis véglegesen kivontat is forgalomba lehet helyeztetni. Régi forgalmija van, tehát mindenképp kinéz egy eredet, törzskönyv, új forgalmi meg akármi sok pénzért.
Jó lenne viszont minél kisebb mociról dokumentációt szerezni, mert súlyadó, GFB meg akármi. Egy 2.5-ös vas már van a családban.
Alkatrész gondolom egyszerűen beszerezhető. Gondolok futómű, kormány, fék alkatrészekre, vízpumpa, AC pumpa, esetleg karosszéria elemek. Vagy tévedek?
Előzmény: MECSI (586)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.08 0 0 587
Nemtom milyen tipus, '91-ben hozta a sógi Nyugatról, valami buherált motorja van 5 ajtós és gyári Recaro ülései. A sebességmérő 220-ig van skálázva.
Hallos gyújtás, karbis, 8 szelep.
Ja, és döntött első szélvédő.
:))
Előzmény: BkorVette (583)
MECSI Creative Commons License 2005.03.08 0 0 586
Ha jól tudom magyarhonban nem gond az újbóli forgalombaállítás. ha nincs kedved tökölni az összerakással akkor fogod az érvényes müszakit meg a rendszámot áttmész idegen nyelvterületre, mondjuk nyugati irányban. megveszed az(www.mobile.de) autót 2-300€-ért, rendszám ráakaszt oszt mehet míg szét nem rohad teljesen.
ócsó de nem teljesen hivatalos;-)
BkorVette Creative Commons License 2005.03.08 0 0 585

manta-z! 

 

Nem hiszem hogy Opel difi lenne alatta:)

Enyémben sem az lesz:)

Előzmény: manta-z (580)
BkorVette Creative Commons License 2005.03.08 0 0 584
megprobálom feltenni a burnout.hu-ra..de lehet nincs már tárhely annyi..majd megpróbálom szólok ha sikerült akkor belinkelem.
Előzmény: MECSI (581)
BkorVette Creative Commons License 2005.03.08 0 0 583
Mien Ascona? C?
Előzmény: Törölt nick (582)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.08 0 0 582
Jóstét kivánok!

Szert tettem egy feleségre. Jött vele egy Ascona is. Vagyis csak a forgalmija, mert a sógorom vagy 6 éve felbakolta és felújítás ürügyén rettenetesen szétszedte. Aztán jött a súlyadó felszólítás és azt mondta, azt csinálok vele amit akarok.
Most dilemmában vagyok, ugyanis ma vonattuk ki forgalomból tulajdonjogi rendezetlenség miatt, tehát ténylegesen a múlté. Viszont van benne egy (állítólag) fasza motor és rengeteg vadi új, polcon porosodó alkatrész. Szinte komplett első hátsó futómű és fék, gumik stb.
A vasanyag elég gány, nekikezdtek javítani, de úgy jártak mint Kőműves Kelemen.
Erősen gondolkodom egy átmentésben.
Kellene kaszni, 1.3-as papír, meg táblák.
Tudtok valami épeszű megoldást?
Hali!
MECSI Creative Commons License 2005.03.08 0 0 581
Má lehidalok.  6odszor próbálom lehúzni de az istenéé se gyün. Nincs ez meg máshol? az előbb jött-öt akartam írni
manta-z Creative Commons License 2005.03.08 0 0 580
Jó ez a videó, ilyenkor mindig rájövök, hogy már csak egy speer difi kell a verdába
MECSI Creative Commons License 2005.03.07 0 0 579
grrrr brrr mrrrr mostmeg csak a fele kött le. de ez alpján szép ismeg erős is.
MECSI Creative Commons License 2005.03.06 0 0 578
Há izé, lejött kb. 6sec oszt megszakadt, na mindegy holnap cégesről. A www.ursu.hu -n vannak ralis videók az egyikben van B ascona is . csapat rendesen vele a csákó.
Előzmény: BkorVette (576)
Gsi8v Creative Commons License 2005.03.06 0 0 577

Húúúúúúúú

Baba kis videó, kemény verda :)

 

(nekem jól 120k-val lepattant)

 

Üdv.

 

BkorVette Creative Commons License 2005.03.06 0 0 576

érdekes, nálam amikor pár napja megnéztem 60kval jött stabilan...

De érdemes elhiheted:)

 

Cool autó, mega cool zenével:) Sok elégett gumival:)

előzetesnek itt egy kép a szóban forgó autókáról:)

 

Ascona
Előzmény: MECSI (575)
MECSI Creative Commons License 2005.03.06 0 0 575
Hali Bkori
Nekiálltam lehúzni a videót de valami iszonyat lassan jön 0,2KB/sec, ez negatív rekord. pedig nagyon kíváncsi vagyok rá.
Előzmény: BkorVette (574)
BkorVette Creative Commons License 2005.03.06 0 0 574

na gyerekek:) kb ilyet építek csak nem lesz ilyen combos:)

 

 

Ascona drift
kzombi Creative Commons License 2005.03.06 0 0 573
hello

a kérdés az milyen gyorsan melegszik fel a motor?
mert ha lasabban mint eddig akkor érdemes gondolkodni termosztátcserén,ha nem akkor a külsö hömérsékletnek tudható be az , hogy a mutato nem megy fel odáig mint melegben.
szerintem csak akkor kell izgulni ha a kékből nem akar kimozdulni

a két motoros ascona nekem is tetszik hozzunk össze egy ilyet!!!


üdv
Előzmény: MECSI (572)
MECSI Creative Commons License 2005.03.04 0 0 572

Itt a hó hurrá lehet megint csapatni gumikopás nélkül!!!

Fiúk

Nekem olyan hőmérőm van amiben a mutató lefele lóg, ha jól emléxem régebben pont középen állt a két vonal közt pont félúton. Mostanában mintha kicsit lejjebb állna . Lehet, hogy termosztátot kéne cseréllni?

A piros vonal emlékeim szerint talán így állt. a kék a biztos mostani-

Spacedolphin Creative Commons License 2005.03.02 0 0 571

Sziasztok!

Szépen alattomban azért olvasgattam én időnként a fórumot, de írni valóm eddgi nem nagyon akadt.

Most is csak felötlött bennem a gondolat, hogy esetleg megválok az Asconámtól, mivel mindenféle nehézségek merültek fel és kénytelen vagyok redukálni a költségeimet. Fájó szívvel bár, de az autóról mondok le első körben.

Ez egy '87-es 2.0 (c20ne) GT, régebben PeterX tulajdonában volt, aki szintén járt itt a topicon. Van rajta vizsga jövő év augusztusig, meg zöldkártya idén novemberig, meg van hozzá téli és nyári gumi garnitóra külön felniken. A karosszériája olyan amilyen, a kerékíveknél, küszöböknél rozsdás, de semmi extra ezen kívül. Motorikusan teljesen rendben van, kisebb egyéb hibák akadnak még, de semmi komoly. Vonóhorog van rajta, elektronyos ablakok elöl, Recaro ülések gyárilag, fordulatszám mérő, ilyesmi.

Szerintetek mennyit érhet egy ilyen mostanában? Mert ahol eddig néztem Ascona hirdetéseket, ott elég nagy a szóródás árban, egyebekben!

 

Ha valakinek van érkezése, az tegye meg, hogy ír valami kb összeget!

Előre is köszi és jó autózást mindenkinek!

 

 

 

 

Spacedolphin

MECSI Creative Commons License 2005.03.02 0 0 570

Mér, mér, há mer ha akarom ótómata ha akarom manyuális. ;-)

 

Most viccet félretéve, tavalyelőtt mutatott be a pözsó egy kétmotoros dízel terepjárót, 2 futómű 2 motor elrendezésben. Könnyű terep 1 motor, nehéz terep 2 motor. A koncepció nem rossz csak a gond az örökösen cipelt fölös tömeg ami többletfogyasztással jár.

 

Az ötlet onnét indult hogy csaknem ingyé hozzájuthattam volna egy 100% os c20NE+automatához, és azon gondolkoztam miként lehetne hasznát venni. Aztán így fejben kombinálltam.

Lenne benne fantázia (mármint két egyforma hajtásláncban) ha mondjuk amcsiknál élnénk, mert ha jól tudom ott sokkal liberálisabbak az autóépítési lehetőségek.

Ez amolyan éhes disznó makkal álmodik efekt, mikor az embernek már egy rendes kocsira nem jut gondolkodik, hogy mit lehetne azzal kezdeni ami van. Amolyan low budget fejlesztés.

 Ha autóbontós vagy szerelő lennék tutira megcsinállnék egy gépet 2 db. minimum .20LET mocival. Felhúznám motoronként 300 paci fölé, oszt fölraknék rá a gyorsulásin 145 ös gumikat, hogy a célvonalig húzza a csíkot (de csak az első motort hagynám ám menni, hogy füstöljön rendesen a virsli):-))) jó poén lenne, oszt rá valami rendes slickeket, na azzal már büntetni is lehetne.

 

(bocsánat az ascona nagyon jó csak már túlvan a fénykorán) 

végre megint mozog itt valami a topicon.

BkorVette Creative Commons License 2005.03.01 0 0 569

"Még olyan pihent gondolatom is akadt hogy előre egy automata hátra meg egy manualis váltó, de ez ökörség.:-)"

 

és ez miért jó??:)

Előzmény: MECSI (568)
MECSI Creative Commons License 2005.03.01 0 0 568
Hali
Jó teszed , ha a szerelő szívja a fogát akkor erősen felejtős

Bkori
Még olyan pihent gondolatom is akadt hogy előre egy automata hátra meg egy manualis váltó, de ez ökörség.:-)
Előzmény: A.G.S. (567)
A.G.S. Creative Commons License 2005.03.01 0 0 567

Helló Mindenkinek!

 

Hála MACILACI-nak, megvan a vezérműtengelyem. Csak az a gáz, hogy a szerelő, aki eddig bütykölte a kocsimat,nem nagyon lelkesedett, amikor mondtam neki. Úgyhogy, most keresek egy RENDES, HOZZÁ ÉRTŐ szerelőt, aki (olcsón :) beszereli nekem, és frankón be is tudja állítani! És mondjuk nem szarozik vele 3 napig. Tudtok ilyet Budapesten?

 

Addig is csáó!

 

BkorVette Creative Commons License 2005.03.01 0 0 566

" szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló. "

 

helyesbitenék, egy rendes sportgép legalább 4 kerekes és legalább 450LE:)

 

De poénnak biztosan jó lenne, menni nem menne jól, a két motor túl nehézzé tenné a könnyitések ellenére is. Két C20LET az már igen:)

 

De ha nem gyorsulásban gondolkozik az ember akkor végülis...

Viszont, szerintem nem ér annyit az hogy kijársz vele a szántóföldekre csapatni, mint amennyi munka van a két motor kivitelezésével, összehangolásával.

 

Üdv: Bkori aki csak egy C20NE-t tesz az Asconába és mégis ezzel akar idén drag versenyre járni:)

 

Előzmény: MECSI (565)
MECSI Creative Commons License 2005.02.28 0 0 565
Van egy projektem asconára(van még vagy 10 másik is). szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló.
Arra gondoltam, hogy ezt egyszerüen olcson egy asconával, vagy kadettal lehetne megoldani. szóval kell az első mellé hátra is egy komplett motort mindenestől betenni. (németben 1 csákó a corsaba gyömöszölt be 2 db .20LET motort, gyorsulni jár vele)az alphangon is 230 ló c20ne vel. mondjuk megpiszkállva még növelhető +20-50 lóval.
Kidobni mindent belőle csak ülés meg kormány. Na ezzel lehetne csapatni rendesen.
Vélemények?
MECSI Creative Commons License 2005.02.26 0 0 564
Szerintem már biztos szétszedted. nekem úgy rémlik, hogy a muszerre egy ferde hosszirányú lemezbol készult izé tartja, azt kell félre húzni oszt má jön is lefelé, de lehet hogy az az audijé volt amire emléxem
Előzmény: A.G.S. (563)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!