Valóban nem gond, ugyanis véglegesen kivontat is forgalomba lehet helyeztetni. Régi forgalmija van, tehát mindenképp kinéz egy eredet, törzskönyv, új forgalmi meg akármi sok pénzért. Jó lenne viszont minél kisebb mociról dokumentációt szerezni, mert súlyadó, GFB meg akármi. Egy 2.5-ös vas már van a családban. Alkatrész gondolom egyszerűen beszerezhető. Gondolok futómű, kormány, fék alkatrészekre, vízpumpa, AC pumpa, esetleg karosszéria elemek. Vagy tévedek?
Nemtom milyen tipus, '91-ben hozta a sógi Nyugatról, valami buherált motorja van 5 ajtós és gyári Recaro ülései. A sebességmérő 220-ig van skálázva. Hallos gyújtás, karbis, 8 szelep. Ja, és döntött első szélvédő. :))
Ha jól tudom magyarhonban nem gond az újbóli forgalombaállítás. ha nincs kedved tökölni az összerakással akkor fogod az érvényes müszakit meg a rendszámot áttmész idegen nyelvterületre, mondjuk nyugati irányban. megveszed az(www.mobile.de) autót 2-300€-ért, rendszám ráakaszt oszt mehet míg szét nem rohad teljesen. ócsó de nem teljesen hivatalos;-)
Szert tettem egy feleségre. Jött vele egy Ascona is. Vagyis csak a forgalmija, mert a sógorom vagy 6 éve felbakolta és felújítás ürügyén rettenetesen szétszedte. Aztán jött a súlyadó felszólítás és azt mondta, azt csinálok vele amit akarok. Most dilemmában vagyok, ugyanis ma vonattuk ki forgalomból tulajdonjogi rendezetlenség miatt, tehát ténylegesen a múlté. Viszont van benne egy (állítólag) fasza motor és rengeteg vadi új, polcon porosodó alkatrész. Szinte komplett első hátsó futómű és fék, gumik stb. A vasanyag elég gány, nekikezdtek javítani, de úgy jártak mint Kőműves Kelemen. Erősen gondolkodom egy átmentésben. Kellene kaszni, 1.3-as papír, meg táblák. Tudtok valami épeszű megoldást? Hali!
Há izé, lejött kb. 6sec oszt megszakadt, na mindegy holnap cégesről. A www.ursu.hu -n vannak ralis videók az egyikben van B ascona is . csapat rendesen vele a csákó.
a kérdés az milyen gyorsan melegszik fel a motor? mert ha lasabban mint eddig akkor érdemes gondolkodni termosztátcserén,ha nem akkor a külsö hömérsékletnek tudható be az , hogy a mutato nem megy fel odáig mint melegben. szerintem csak akkor kell izgulni ha a kékből nem akar kimozdulni
a két motoros ascona nekem is tetszik hozzunk össze egy ilyet!!!
Itt a hó hurrá lehet megint csapatni gumikopás nélkül!!!
Fiúk
Nekem olyan hőmérőm van amiben a mutató lefele lóg, ha jól emléxem régebben pont középen állt a két vonal közt pont félúton. Mostanában mintha kicsit lejjebb állna . Lehet, hogy termosztátot kéne cseréllni?
A piros vonal emlékeim szerint talán így állt. a kék a biztos mostani-
Szépen alattomban azért olvasgattam én időnként a fórumot, de írni valóm eddgi nem nagyon akadt.
Most is csak felötlött bennem a gondolat, hogy esetleg megválok az Asconámtól, mivel mindenféle nehézségek merültek fel és kénytelen vagyok redukálni a költségeimet. Fájó szívvel bár, de az autóról mondok le első körben.
Ez egy '87-es 2.0 (c20ne) GT, régebben PeterX tulajdonában volt, aki szintén járt itt a topicon. Van rajta vizsga jövő év augusztusig, meg zöldkártya idén novemberig, meg van hozzá téli és nyári gumi garnitóra külön felniken. A karosszériája olyan amilyen, a kerékíveknél, küszöböknél rozsdás, de semmi extra ezen kívül. Motorikusan teljesen rendben van, kisebb egyéb hibák akadnak még, de semmi komoly. Vonóhorog van rajta, elektronyos ablakok elöl, Recaro ülések gyárilag, fordulatszám mérő, ilyesmi.
Szerintetek mennyit érhet egy ilyen mostanában? Mert ahol eddig néztem Ascona hirdetéseket, ott elég nagy a szóródás árban, egyebekben!
Ha valakinek van érkezése, az tegye meg, hogy ír valami kb összeget!
Mér, mér, há mer ha akarom ótómata ha akarom manyuális. ;-)
Most viccet félretéve, tavalyelőtt mutatott be a pözsó egy kétmotoros dízel terepjárót, 2 futómű 2 motor elrendezésben. Könnyű terep 1 motor, nehéz terep 2 motor. A koncepció nem rossz csak a gond az örökösen cipelt fölös tömeg ami többletfogyasztással jár.
Az ötlet onnét indult hogy csaknem ingyé hozzájuthattam volna egy 100% os c20NE+automatához, és azon gondolkoztam miként lehetne hasznát venni. Aztán így fejben kombinálltam.
Lenne benne fantázia (mármint két egyforma hajtásláncban) ha mondjuk amcsiknál élnénk, mert ha jól tudom ott sokkal liberálisabbak az autóépítési lehetőségek.
Ez amolyan éhes disznó makkal álmodik efekt, mikor az embernek már egy rendes kocsira nem jut gondolkodik, hogy mit lehetne azzal kezdeni ami van. Amolyan low budget fejlesztés.
Ha autóbontós vagy szerelő lennék tutira megcsinállnék egy gépet 2 db. minimum .20LET mocival. Felhúznám motoronként 300 paci fölé, oszt fölraknék rá a gyorsulásin 145 ös gumikat, hogy a célvonalig húzza a csíkot (de csak az első motort hagynám ám menni, hogy füstöljön rendesen a virsli):-))) jó poén lenne, oszt rá valami rendes slickeket, na azzal már büntetni is lehetne.
(bocsánat az ascona nagyon jó csak már túlvan a fénykorán)
Hála MACILACI-nak, megvan a vezérműtengelyem. Csak az a gáz, hogy a szerelő, aki eddig bütykölte a kocsimat,nem nagyon lelkesedett, amikor mondtam neki. Úgyhogy, most keresek egy RENDES, HOZZÁ ÉRTŐ szerelőt, aki (olcsón :) beszereli nekem, és frankón be is tudja állítani! És mondjuk nem szarozik vele 3 napig. Tudtok ilyet Budapesten?
" szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló. "
helyesbitenék, egy rendes sportgép legalább 4 kerekes és legalább 450LE:)
De poénnak biztosan jó lenne, menni nem menne jól, a két motor túl nehézzé tenné a könnyitések ellenére is. Két C20LET az már igen:)
De ha nem gyorsulásban gondolkozik az ember akkor végülis...
Viszont, szerintem nem ér annyit az hogy kijársz vele a szántóföldekre csapatni, mint amennyi munka van a két motor kivitelezésével, összehangolásával.
Üdv: Bkori aki csak egy C20NE-t tesz az Asconába és mégis ezzel akar idén drag versenyre járni:)
Van egy projektem asconára(van még vagy 10 másik is). szóval egy rendes sportgép az 4 kerekes és legalább 200 ló. Arra gondoltam, hogy ezt egyszerüen olcson egy asconával, vagy kadettal lehetne megoldani. szóval kell az első mellé hátra is egy komplett motort mindenestől betenni. (németben 1 csákó a corsaba gyömöszölt be 2 db .20LET motort, gyorsulni jár vele)az alphangon is 230 ló c20ne vel. mondjuk megpiszkállva még növelhető +20-50 lóval. Kidobni mindent belőle csak ülés meg kormány. Na ezzel lehetne csapatni rendesen. Vélemények?
Szerintem már biztos szétszedted. nekem úgy rémlik, hogy a muszerre egy ferde hosszirányú lemezbol készult izé tartja, azt kell félre húzni oszt má jön is lefelé, de lehet hogy az az audijé volt amire emléxem