Keresés

Részletes keresés

Pavel Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32064
Igen, Best Offernél beállíthatja az eladó, milyen érték alatt utasítsa el vagy fölött fogadja el automatikusan az ajánlatot.
Előzmény: Black Dragon (32061)
Savanyuhas Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32063
Nekem sok volt, úgy is hogy más nem reagált rá meg úgy is hogy én nem. Én csak eladok.
Előzmény: monkeyfan (32058)
t.lantos Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32062

a paypal cime megvan (hiszen fizettel neki), siman kuldj neki egy personal transfert.

 

Előzmény: stella978 (32060)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32061
Van ez így!
Én egyébként tapasztaltam olyat is, mintha előre be lenne állítva az a minimum, amit már elfogad az eladó.
Ha ezt eléri valamelyik "Offer" automatikusan lezárul az aukció, és megy a mail, hogy mehet a pénztárhoz :)))
Egy angolnál vettem egy cuccot úgy, hogy volt előttem kettő nem elfogadott ajánlat, és az első kettő ajánlatomat nekem sem fogadta el, viszont a harmadik már tetszett neki.
Mind a kétszer 5 fonttal emeltem az ajánlatot, és percek alatt zajlott az egész.
Persze nem kizárt, hogy a seller pont ott volt, és ő dirigált, de annyira rugalmasan mentek a dolgok, hogy én arra gondolok amit leírtam az elején.
Olyan is volt, hogy tettem egy ajánlatot, és (nem rögtön) jött a mail, hogy nem fogadták el, viszont oda volt írva az ár amiért vihetem.

Előzmény: monkeyfan (32058)
stella978 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32060

Sziasztok!

 

Be kell ismernem, hogy igaztok volt! :-)

Legnagyobb megdöbbenésemre megérkezett tegnap a kifizetett tétel Hong Kongból. Ahogy írtam korábban az eladó első kérdésemre, hogy nem érkezett meg a termék, és a posta nem látta sehol sem nyomát sem (levélként lett feladva) - rögtön visszautalta a pénzt. Ami nekem fura volt egy kissé - mert azt a következtetést vonatam le rögtön, hogy akkor biztos fel sem adta.. Belátom hiba volt, és teljesen megdöbbentett, hogy ilyen van!!!

Természetes, hogy ezek után bocsánatot kérek az eladótól, hogy türelmetlen voltam, hiszen nyilvánvalóan nem az ő hibája, hogy a megadott időintrevallumot a posta túllépte.

És egyértelmű az is hogy újra ki szeretném fizetni. Hogyan tudom ezt megtenni???  A termék mellett ott van, hogy visszautalta a pénzt, és úgy látom, hogy nem tudom újra fizetni. Vagy nem jól nézem? Egyáltalán hol tudom megnézni a közvetlen bankszámlaszámát?

Vagy ilyenkor ha van még az eladónak ilyen terméke, akkor újra meg kell nyernem??? Segítsetek, nem szeretnék senkinek sem az adósa maradni, főleg hogy ennyire korrekt az ember!!!!!!!!!!!!!!!

Köszönöm az eddigieket is!!

dase Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32059
sziasztok!
Az ebayről vásárolt termékeken van ÁFA? pl. a német termékeken álltalában 19% szokott lenni... ha a német ebayről szeretnék exportálni termékeket, hazai eladás céljából milyen költséggel kellene számolnom?
Számításaim szerint:
paypal költség max.4%
+ 19% a német ÁFA, így plusz 6%-ot kell fizetni ha bejön Mo.-ra




monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32058
No, most már elmondhatom, hogy volt ilyenem...mármint, hogy lejárt úgy a "Best Offer", hogy semmit nem reagált az eladó... :)
Előzmény: Black Dragon (31979)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32057
Így ezek szerint ennek ellenére lebeszélted az eladóval, hogy mégis elállnál a claim-tól ? A PayPayl kényszerít, hogy küldd vissza vagy az eladó ? (illetve az eladónál is fel van tüntetve, hogy elfogad visszaküldést ?)
Előzmény: Pavel (32056)
Pavel Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32056
Nemrég nyertem claimt nem megfelelő termék miatt. Nyertem, ami azt jelenti, hogy küldjem vissza online trackinggel a cuccot az USA-ba.
No ez Magyarországról nem olcsó mulatság, úgyhogy drágább lett volna a leves, mint a hús...
Előzmény: Black Dragon (32051)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32055
Én eddig mindig csak megtettem a kellő lépéseket, elpanaszoltam bánatom tárgyát aztán meg írtam mikor kérdeztek.
Ezután vártam a fejleményeket.
Mikor megjött a visszafizetés, lezártam a claimet azt ennyi.
Nálam nem szokott dekkolni a ZS, hanem egyszer csak "ott volt".
Előzmény: Ácsi Milán (32050)
pittipitti Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32054
Egyik esetben sem kell tenned semmit....csak várni...
Hisz disputét.nyitottál...claimmá alakítottad...neked ítélték...várnod kell....
Előzmény: Ácsi Milán (32050)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32053
...ráadásul, igen jó nevű eladó, aki üzletszerűen nyomja az ebay-t!
Előzmény: monkeyfan (32052)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32052
Köszönöm, igazából ott is csak az dühít, hogy nem válaszolt a levelemre, legalább "bocs, hogy így alakulat"-at nyomhatott volna...
Előzmény: Black Dragon (32051)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32051
Értékelés után már a pénztártól való távozás utáni reklamáció esete lenne, így szerintem nem érdemes disputot indítani.
Már jártam én is ebben a cipőben.
Megjött a cucc, gyorsan kipróbáltam, és már ment is a + értékelés.
Aztán tüzetesen vizsgálva kiderült, hogy a termék nem teljesíti a specifikált határt.
Az eladónak fotóval illusztrált levelet is küldtem, melynek hatására azt ígérte küldi a hibátlan példányt, ami még nem futott be.
Persze nem kizárt, hogy lehetne azért eredményt elérni értékelés után is, de inkább az eladó jóindulatán, illetve az árú értékén múlna a siker.
Előzmény: monkeyfan (32049)
Ácsi Milán Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32050
Az én PP-számlámon a refund "pending" már második napja. Elolvastam, amit erről tudni lehet, de vajon mikor lesz meg definitíve a visszafizetés? (Több mint 100 $-ról van szó.)
Továbbá jött egy e-mail a dispute lezárásáról, de PP-ban mégis open case-ként jelenik meg az eset. Nekem kell-e tennem valamit?
Előzmény: Black Dragon (32035)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32049
erről jut eszembe, akkor a "múltkori" esetem kapcsán, amikor is az eladó nem mindent tüntetett fel, bár hétfőn kaptam meg a csomagot és már értékeltem is, lehetne még dispute-t indítani avagy sem ?
Előzmény: Black Dragon (32048)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32048
Pontosan így van, és mikor indítod a disputot, meg is kell jelölnöd a vita valódi okát.
Előzmény: monkeyfan (32047)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32047
...amúgy én eddig azt hittem, hogy dispute-t csak 45 napon belül, lehet indítani azon esetre ha nem érkezne meg a csomag, ezek szerint akkor erre is jó ?! (mármint, ha nem azt kapom, amit vártam pontosabban, ami a leírásban szerepelt, azért ezt jó tudni!)
Előzmény: Black Dragon (32044)
Yogi Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32046
A címzett kérésére tárolják a küldeményt? Én hétfőn fölhívnám a Posta ügyfélszolgálatát és megkérdezném, hogy akkor most mi van?
Előzmény: BONNIE (32042)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32045
Írtam már neki, és abban megerősítette, hogy minden szép és jó! :) Aztán írtam neki, hogy kicsit rizikós így, hogy nem látom a cuccot, meg nem is fogad el visszaküldést, erre azt mondta, hogy ő ezt érti, de akkor azt tanácsolja, hogy inkább ne licitáljak! :D
Előzmény: Black Dragon (32044)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32044
Szerintem ha határozottan ott van, hogy nem fogad el visszaküldést, akkor nem küldöd vissza és annyi! Mondjuk jobban belegondolva, akár lehet gyanús is a dolog. Én a helyedben írnék neki, és tisztáznám a termékkel kapcsolatos dolgokat, mert ez lehet egy hivatkozási alap arra az esetre, ha tényleg nem azt kapnád amit vártál.
Ha OK, akkor GÓ, ha nem akkor nézni mást.
Előzmény: monkeyfan (32043)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32043
És tegyük fel, ha megkapom és nem az van, mint a leírásban, indítok egy dispute-t, mondjuk vissza is kapom a vételárat, utána mi következik ? Vissza kell küldeni a csomagot ? Hisz ő nem fogad el visszaküldést :), ha viszont vissza kell, akkor megint csak én járok rosszul, hiszen a szállítási költséget elbukom... ?!
Előzmény: Black Dragon (32041)
BONNIE Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32042
Ha már hongkongi rendelés.. életem első távolkeleti rendelésére a tracking a feladás után 3nappal ezt mondja:
11-Dec-2009 Hungary Tendered for delivery without success because the addressee cannot be located. The item is being held and the addressee is being notified.
11-Dec-2009 Hungary The addressee requested later delivery. The item is being held at addressee's request.

Pedig a címemet pontosan megadtam. Ilyenkor hova érdemes fordulni? Van ez a nemzetközi árukicserélő központ (vagy miaszösz) az Orczyn, esetleg ott lehet elakadva? Van oda valakinek kontaktja?Előre is köszi!
Előzmény: Sidalina (32002)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32041
Én ilyenkor mindig "turkálok" kicsit az eBay múltjában. Ezt most úgy értem, hogy meglesem azt, esetleg adott e már el olyan cucot, és ha igen, arra mit reagáltak a vásárlók. Amúgy meg ott a disput, amit azért is indíthatsz, ha nem azt kapod ami a képen, illetve a termékleírásban szerepel.
Előzmény: monkeyfan (32040)
monkeyfan Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32040
Sziasztok! Ha egy eladó úgy nevezett "stock" fotót tesz be egy termékről, ami elég olcsó a többihez képest és nincs visszaküldési lehetőség, viszont 470 (100%) pozitív visszajelzése van, akkor mennyire érdemes gyanakodni ? Mert elmondása szerint (e-mail) minden olyan szép és jó, ahogy a leírásban szerepel, de nincs ideje csinálni róla képet... :S :)

Én picit kamunak érzem a dolgot...ti ? Köszi!
Yogi Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32039
Ha ajándéknak van jelölve, és mind tíz dollár, akkor nem kell fizetnie elvileg. Ajándék esetében 45 euró egyedi érték alatt nem kérnek pénzt (tehát lehet benne tíz darab különböző, egyenként 40 euró tényleges értékű cucc, az még vámmentes).
Előzmény: pittipitti (32038)
pittipitti Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32038
Szia!

Ha egy borítékban egy darab teszem azt 10$-os termék van akkor nem kell....
Ha egy dobozban 10db termék van egyforma és kb 100$ a szállítással együtt akkor kell...
Majd ők maguktól értesítenek ha kell fizetned.....te csak várd a csomagokat meg hogy értesítenek-e....
Ha nagyon akarsz fizetni vámot akkor egyszerre csomagoltan kéred a postázást egy nagy dobozban és nem ajándékként kéred a postázást :-)

Előzmény: neand_boy (32032)
Yogi Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32037
Úgyis megérkezik, akkor meg úgyis kifizeted, plusz nyert egy visszatérő vásárlót. Szóval megéri neki.
Előzmény: Black Dragon (32035)
Yogi Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32036
Lehet, hogy volt egy nyíl az ablak kibontásához?
Bármelyik értékelés bejelölésére kinyílik, tehát ha beikszeled, hogy pozitív, akkor megjelenik. Csak könnyen észrevétlen maradhat a képernyő alján.
Előzmény: sutinor (32034)
Black Dragon Creative Commons License 2009.12.12 0 0 32035
Hát ez a HongKongi eladó példás módon viselkedett :))
Egy mail váltás, és már ma reggel itt is van a PP számlámon az az 5,5$ amit fizettem több mint egy hónapja egy óráért.
Bár írt egy viszonylag hosszú levelet, hogy minden kínai csomag késhet, mert ott is ilyen olyan ünnepek vannak, meg azt is, hogy lehet még meg is kapom.
Ettől függetlenül igen rugalmasan kártalanított.
A visszafizetés módja, Type: Refund From.
Kapta is a pozitív visszajelzést :))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!