Olyan is volt, hogy tettem egy ajánlatot, és (nem rögtön) jött a mail, hogy nem fogadták el, viszont oda volt írva az ár amiért vihetem. Ez pedig az viszontajánlat (counteroffer) intézménye.
Van ez így! Én egyébként tapasztaltam olyat is, mintha előre be lenne állítva az a minimum, amit már elfogad az eladó. Ha ezt eléri valamelyik "Offer" automatikusan lezárul az aukció, és megy a mail, hogy mehet a pénztárhoz :))) Egy angolnál vettem egy cuccot úgy, hogy volt előttem kettő nem elfogadott ajánlat, és az első kettő ajánlatomat nekem sem fogadta el, viszont a harmadik már tetszett neki. Mind a kétszer 5 fonttal emeltem az ajánlatot, és percek alatt zajlott az egész. Persze nem kizárt, hogy a seller pont ott volt, és ő dirigált, de annyira rugalmasan mentek a dolgok, hogy én arra gondolok amit leírtam az elején. Olyan is volt, hogy tettem egy ajánlatot, és (nem rögtön) jött a mail, hogy nem fogadták el, viszont oda volt írva az ár amiért vihetem.
Legnagyobb megdöbbenésemre megérkezett tegnap a kifizetett tétel Hong Kongból. Ahogy írtam korábban az eladó első kérdésemre, hogy nem érkezett meg a termék, és a posta nem látta sehol sem nyomát sem (levélként lett feladva) - rögtön visszautalta a pénzt. Ami nekem fura volt egy kissé - mert azt a következtetést vonatam le rögtön, hogy akkor biztos fel sem adta.. Belátom hiba volt, és teljesen megdöbbentett, hogy ilyen van!!!
Természetes, hogy ezek után bocsánatot kérek az eladótól, hogy türelmetlen voltam, hiszen nyilvánvalóan nem az ő hibája, hogy a megadott időintrevallumot a posta túllépte.
És egyértelmű az is hogy újra ki szeretném fizetni. Hogyan tudom ezt megtenni??? A termék mellett ott van, hogy visszautalta a pénzt, és úgy látom, hogy nem tudom újra fizetni. Vagy nem jól nézem? Egyáltalán hol tudom megnézni a közvetlen bankszámlaszámát?
Vagy ilyenkor ha van még az eladónak ilyen terméke, akkor újra meg kell nyernem??? Segítsetek, nem szeretnék senkinek sem az adósa maradni, főleg hogy ennyire korrekt az ember!!!!!!!!!!!!!!!
sziasztok! Az ebayről vásárolt termékeken van ÁFA? pl. a német termékeken álltalában 19% szokott lenni... ha a német ebayről szeretnék exportálni termékeket, hazai eladás céljából milyen költséggel kellene számolnom? Számításaim szerint: paypal költség max.4% + 19% a német ÁFA, így plusz 6%-ot kell fizetni ha bejön Mo.-ra
Így ezek szerint ennek ellenére lebeszélted az eladóval, hogy mégis elállnál a claim-tól ? A PayPayl kényszerít, hogy küldd vissza vagy az eladó ? (illetve az eladónál is fel van tüntetve, hogy elfogad visszaküldést ?)
Nemrég nyertem claimt nem megfelelő termék miatt. Nyertem, ami azt jelenti, hogy küldjem vissza online trackinggel a cuccot az USA-ba. No ez Magyarországról nem olcsó mulatság, úgyhogy drágább lett volna a leves, mint a hús...
Én eddig mindig csak megtettem a kellő lépéseket, elpanaszoltam bánatom tárgyát aztán meg írtam mikor kérdeztek. Ezután vártam a fejleményeket. Mikor megjött a visszafizetés, lezártam a claimet azt ennyi. Nálam nem szokott dekkolni a ZS, hanem egyszer csak "ott volt".
Értékelés után már a pénztártól való távozás utáni reklamáció esete lenne, így szerintem nem érdemes disputot indítani. Már jártam én is ebben a cipőben. Megjött a cucc, gyorsan kipróbáltam, és már ment is a + értékelés. Aztán tüzetesen vizsgálva kiderült, hogy a termék nem teljesíti a specifikált határt. Az eladónak fotóval illusztrált levelet is küldtem, melynek hatására azt ígérte küldi a hibátlan példányt, ami még nem futott be. Persze nem kizárt, hogy lehetne azért eredményt elérni értékelés után is, de inkább az eladó jóindulatán, illetve az árú értékén múlna a siker.
Az én PP-számlámon a refund "pending" már második napja. Elolvastam, amit erről tudni lehet, de vajon mikor lesz meg definitíve a visszafizetés? (Több mint 100 $-ról van szó.) Továbbá jött egy e-mail a dispute lezárásáról, de PP-ban mégis open case-ként jelenik meg az eset. Nekem kell-e tennem valamit?
erről jut eszembe, akkor a "múltkori" esetem kapcsán, amikor is az eladó nem mindent tüntetett fel, bár hétfőn kaptam meg a csomagot és már értékeltem is, lehetne még dispute-t indítani avagy sem ?
...amúgy én eddig azt hittem, hogy dispute-t csak 45 napon belül, lehet indítani azon esetre ha nem érkezne meg a csomag, ezek szerint akkor erre is jó ?! (mármint, ha nem azt kapom, amit vártam pontosabban, ami a leírásban szerepelt, azért ezt jó tudni!)
Írtam már neki, és abban megerősítette, hogy minden szép és jó! :) Aztán írtam neki, hogy kicsit rizikós így, hogy nem látom a cuccot, meg nem is fogad el visszaküldést, erre azt mondta, hogy ő ezt érti, de akkor azt tanácsolja, hogy inkább ne licitáljak! :D
Szerintem ha határozottan ott van, hogy nem fogad el visszaküldést, akkor nem küldöd vissza és annyi! Mondjuk jobban belegondolva, akár lehet gyanús is a dolog. Én a helyedben írnék neki, és tisztáznám a termékkel kapcsolatos dolgokat, mert ez lehet egy hivatkozási alap arra az esetre, ha tényleg nem azt kapnád amit vártál. Ha OK, akkor GÓ, ha nem akkor nézni mást.
És tegyük fel, ha megkapom és nem az van, mint a leírásban, indítok egy dispute-t, mondjuk vissza is kapom a vételárat, utána mi következik ? Vissza kell küldeni a csomagot ? Hisz ő nem fogad el visszaküldést :), ha viszont vissza kell, akkor megint csak én járok rosszul, hiszen a szállítási költséget elbukom... ?!
Ha már hongkongi rendelés.. életem első távolkeleti rendelésére a tracking a feladás után 3nappal ezt mondja: 11-Dec-2009 Hungary Tendered for delivery without success because the addressee cannot be located. The item is being held and the addressee is being notified. 11-Dec-2009 Hungary The addressee requested later delivery. The item is being held at addressee's request.
Pedig a címemet pontosan megadtam. Ilyenkor hova érdemes fordulni? Van ez a nemzetközi árukicserélő központ (vagy miaszösz) az Orczyn, esetleg ott lehet elakadva? Van oda valakinek kontaktja?Előre is köszi!
Én ilyenkor mindig "turkálok" kicsit az eBay múltjában. Ezt most úgy értem, hogy meglesem azt, esetleg adott e már el olyan cucot, és ha igen, arra mit reagáltak a vásárlók. Amúgy meg ott a disput, amit azért is indíthatsz, ha nem azt kapod ami a képen, illetve a termékleírásban szerepel.
Sziasztok! Ha egy eladó úgy nevezett "stock" fotót tesz be egy termékről, ami elég olcsó a többihez képest és nincs visszaküldési lehetőség, viszont 470 (100%) pozitív visszajelzése van, akkor mennyire érdemes gyanakodni ? Mert elmondása szerint (e-mail) minden olyan szép és jó, ahogy a leírásban szerepel, de nincs ideje csinálni róla képet... :S :)
Ha ajándéknak van jelölve, és mind tíz dollár, akkor nem kell fizetnie elvileg. Ajándék esetében 45 euró egyedi érték alatt nem kérnek pénzt (tehát lehet benne tíz darab különböző, egyenként 40 euró tényleges értékű cucc, az még vámmentes).
Ha egy borítékban egy darab teszem azt 10$-os termék van akkor nem kell.... Ha egy dobozban 10db termék van egyforma és kb 100$ a szállítással együtt akkor kell... Majd ők maguktól értesítenek ha kell fizetned.....te csak várd a csomagokat meg hogy értesítenek-e.... Ha nagyon akarsz fizetni vámot akkor egyszerre csomagoltan kéred a postázást egy nagy dobozban és nem ajándékként kéred a postázást :-)