az emberi hülyeség csodákra képes.A régi 1998 as swiftemen konkrátan bevágtam a krokodil emelőt a kalaptartóra.. egy mozdulat lett volna garázsajtó másik szárnyát kinyitni,de nem én átemelem a kocsi fölött az emelő meg ugy döntött,hogy akkor akad le a hordozófül.casco volt,ment levélke rádölt a fa 6000 volt az önrész 60.000 a hátsó székvédő potlása
Hogy mit lehet ilyenkor tanácsolni....máskor ne csinálj ilyet. Keress egy kasznist, ma már jó technológiával szépen eltűntetik a horpadást. Ha van rá cascód akkor talán még valami visszatérül belőle.
Sziasztok Már régi Swiftes vagyok. Mostanában cseréltem le a régi 16-éves Swiftemet (karcmentes volt) 2 hete vásároltam egy 2015-ös évjáratú Swiftet.
S mivel nem alszik az a fránya ördög tegnap meghorpasztottam a gépháztetőt. Egy tenyérnyi csúnya horpadás van rajta. S a festék is csúnyán lepattant. Metál ezüst. Most szidom magam, tépem a hajam. De azt sem tudom, hogy, hol és hogyan kezdjek hozzá? Hová vigyem, és mire számíthatok? Tud valaki jó tanácsot adni, ebben az ügyben? Előre is köszönöm!
Ezt meg tudom erősíteni, még anno 3 éves kora előtt 99.000 km nél a szervíz gariba cserélte az alapjárati motort, meg leesett az alapjárat meleg motornál, kinyomott kuplungnál, akkor lett volna az anyagköltség 65K....de mint mondtam gariba ment...jó is lett utána...vagy úgy 100 ezer km-t, 170 ezer körül újra előjött...de azóta nem cseréltem....már 306000 van benne...még most is csinálja...néha.....
Most nézegetek egy sport swiftet, 2016-os 5 ajtós. Kapnék rá egész jó kedvezményt és a mostanit is jól beszámolnák. Külsőre-belsőre nincs nagy különbség, kérdés, hogy nyújt-e annyival többet, hogy ezt válasszam.
2008 -a sport se kért semmit. nemhogy rádiókódot.Az abs esp nyomott egy szerencsétlenkedést azt egy kör az utcában. és minden helyreállt..Nem méghogy tanítani az alapjáratot,ilyesmik,amiket itt olvasni lehet..Ez utóbbit renault cliónál tapasztaltuk,szóval van ilyen nyilván,de velem ez nem fordult elő swift esetében.
akkor nekem sose esne az alapjárat meleg motornál fékezéskor kuplung kinyomáskor......
mindig vadonat új a légszűrőm és a pollenszürő.........stb.
mindent kipucoltam (pillangószelep. egr szelep ......... az alapjárati motort is és bizony az alapjárati motor tengelye kissé recegősen értsd (nem finoman forog hanem akadozva)
és ennek cseréje (alapjárati motor) ami a pillangó szelep oldalán van amibe bele megy a hűtővíz is, oldja meg az alapjárat esést. legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
már mindent cseréltem elötte PCV szelepet is fék devander szelepet is....stb
de csak az alapjárati motor csere oldotta meg. (nekem)
ja az újj ára 100. ezer forint és nincs belőle utángyártott. esetleg bontottat lehet venni 12 ezer ért.
Nem tudok róla,hogy lett volna takarítva.Igen,gyári volt a szűrő.Most vagy nem cserélték ki tavasszal,vagy valami baj volt vele.Mert az fura h fél év és annyi neki.Bár azt mondták nem volt annyira koszos.
Mi megjártuk Spanyolországot oda vissza a kis Suzukival 2.3 guminyomással 5 fő plusz csomagok. Mondjuk annyi hogy a két testvérem még kicsi volt akkor azért akkor még eltudtunk férni... Most már nem indulnék el a Suzukival 5 fővel olyan hosszú útra.
Egyébként fogyasztásilag nem volt gond, sőt a külföldi üzemanyagtól kevesebb lett a fogyasztás.
Hát hogy mik vannak! Esküszöm, csak most látom én is a fényképen, hogy van ECO is, pedig évek óta nézegetem! :)))
Reggel megnézem, hogy az enyimen is van-e ECO mód mint a kgaboroo-én! :D
Amúgy én komfortnak itt a 2,2 őt érzem- kicsit odavan a gerincem amúgy is... - ha keményebb már nagyon érezni.
Viszont a gumikat sem osztogatják ingyen, emígyen gondoltam megkérdem mi az ami tényleg a minimum ajánlható egy megrakodott + 4 személy esetén 2000km távra!