Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8352

Akkor apud rosszúl méri fel, mihez van szakértelme/szerszáma. Nem nyúlok olyanhoz amihez nem értek, jól felmérem mi az amihez itthon nyugodtan hozzá lehet kezdeni, így nem kell szakembereket hívogatni. Engem a bütykölés kikapcsol, jobb mint a nyugtató...

 

Töbször kaptam számlát mint gondolnád, pontosan annyiszor ahányszor kértem! És az alkatrészt is többnyire márkaképviseletről veszem számlával. Nekem így éri meg. Kis szervízben is adnak számlát ha kérsz, kettőn áll a vásár.

 

Elhiszek én mindent, hatalmas képzelőerővel áldott meg a sors!

Előzmény: Törölt nick (8351)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8351

Apám is álandoan agyal itthon hobbibol.:)Aztán szakembereket hivogat meg van amikor megáll a tudomány.:)  A szervizt ketten nyomták.:) Te mennyiszer kaptál számlát egy autószerelőnél amikor javitattál?:) Nem is mondom,hogy mennyibe szerzem az alkatrészeket mert úgy sem hinnéd el.:)

Előzmény: C20NE (8350)
C20NE Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8350

Érdemsnek biztosan nem érdemes, de:

 

- Miért gondolod, hogy amit otthon csinálsz az tákolás és csak szervízben végeznek szakszerű munkát?

- Miért nem gondolsz arra, hogy nem csak a spórolás lehet az oka, hanem az, hogy szeretem csinálni?

 

Ne általánosíts, nem szép dolog! :-)

 

( Olcsó a szerelőd! Ennyiből az adója sem jön ki ! :-P )

Előzmény: Törölt nick (8349)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8349

Ez jó megoldás!Elöször a mezei szerelőm is igy csinálta.:)A legközelebbi cserénél inkább rááldozom a 160km-t Mindszentre 3000huf/liter kb annyi mint az Audi-ba és normálisan kiszintezve szakszerűen ki van cserélve.Én már nem tákolok otthon semmit.

 Most cseréltek komplett vezérlést vizpumpával,trapéz hátsó szilentet,termosztátot,hátsó két féktárcsát,komplett olajcsere,ékszij vezetővel,hütőventilátort és ezért fizettem 20e huf munkadijat.Nem érdemes vacakolni. :)

Előzmény: C20NE (8348)
C20NE Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8348

Én amikor otthon cserélem, felfogom az összes leengedett olajat és mérőedényben megnézem, mennyi. Pontosan annyit szoktam visszatölteni, és bár van nívópálcám, nem kellett soha szintezgetni ezek után.

Előzmény: Investment (8346)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8347

 Nem mindegyik váltóbol jön le teljesen az olaj mert a wandler-be marad.Sőt nem is mindegyikben lehet szürőt  cseréln,csak úgy ha darabokban van a váltó.A legjobb ha egy profi váltószerelő cseréli mert az tudja,hogy miként kell kiszintezni.:)

 

Előzmény: Investment (8346)
Investment Creative Commons License 2011.04.19 0 0 8346

Köszönöm a válaszokat.

Az olajszint megállapítása nem olyan egyszerű, tekintettel arra, hogy semmi nem mutatja (se pálca, se szelep). Azaz le kell engedni, és feltölteni a gyárilag megadott mennyiséget. Viszont - állítólag - nem lehet teljesen leengedni, 2-2,5 liter még marad benne, tehát a megfelelő szintet nem is olyan könnyű belőni. Az olajcsere mellett kiolvasatom a computerét, hátha kiír valami jeladó hibát. Majd megírom a fejleményeket.

Amúgy érik a csere:-)

 

Más kérdés: mi a tapasztalat turbót illetően? Meddig bírhatja még? 200 van benne most, normál használat mellett.

 

Előzmény: jó hír (8341)
napoli008 Creative Commons License 2011.04.18 0 0 8345

Arra gondolsz aki jól dolgozik és pöpec munkát végez?

Szolnoki Róbert Mindszent telenor/kilencötvenkettő-kilencven-kilencvenegy

Előzmény: fodorb (8344)
fodorb Creative Commons License 2011.04.17 0 0 8344

Megosztod velünk eme szerelő elérhetőségét ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (8297)
Karellone Creative Commons License 2011.04.17 0 0 8343

Superb 2003 2.5V6 TDI

Előzmény: kacagógerle (8342)
kacagógerle Creative Commons License 2011.04.17 0 0 8342

Van mikor a bontóba áll 4-5-6 évig,és utána ugyanúgy üzemel tovább,nem megy abba tönkre semmi.
Egyáltalán milyen autóról van szó pontosan?

Előzmény: Karellone (8340)
jó hír Creative Commons License 2011.04.17 0 0 8341

Szia!

 

Én másként közelíteném meg a kérdést...ezek a járgányok már kényesek a bemelegedésre...addig nem vált mondjuk 4 be,vagy tovább? amíg nem érte el a gyár által beállított hőmérsékleti értéket...és ezt honnan tudja? hát a jeladótól...

ezt a jeladót még nem kerestem, de mással már volt problemám...ennek a hőérzékelő jeladónak valószínű az a funkciója, hogy elektromosan valamit átenged, vagy pont nem enged...ha elfáradt a bimetal, akkor rángat a váltó, mert nem jó az érintkezés.. tehát elektromos oldalról vizsgálódnék.

 

ez csak egy ötlet...és kicsit macerás.

 

az autócsere egyszerűbb...  :-(    vicceltem, bocs..

 

 

járj szerencsével!

Előzmény: Investment (8336)
Karellone Creative Commons License 2011.04.17 0 0 8340

Hi.

Érdekelne tarcsi váltó.(a mostani hibátlan, deeeee 230Ekm van benne!:)

Gondolom lassan elfárad ezért gondoltam vennék de...

Szerelő ismerősöm véleménye, állásban is tönkremegy!?(ezért vagyok bizonytalan...)

Neked van?

Karell

Előzmény: kacagógerle (8339)
kacagógerle Creative Commons License 2011.04.16 0 0 8339

Esetleg azért érdemes,ha tönkremegy a mostani nem kell keresgetni másik váltót,ami esetleg hónpokig is eltarthat.
Ha érdekel egy ilyen váltó,akkor írj!

Előzmény: Karellone (8337)
MM. Creative Commons License 2011.04.15 0 0 8338

Én a szintet ellenőrizném, köztudott hogy hidegen alacsonyabban van a szint. Ha már ottvagyok az olaj állagát is ellenőrizném, ha barna és égett szagú akkor csere..

Ha rendben van a szint és az olaj, akkor meg váltócsere.

Előzmény: Investment (8336)
Karellone Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8337

Hi.

Hátha valaki...

Szerintetek érdemes tartaléknak venni automata váltót?(V6TDI 2003-as Triptronic)

Valaki azt mondta, nem szabad sokáig tárolni mert összeszáradnak valami gumi cuccok és nem fog jól váltani....???

Köszike

Karell

Investment Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8336

Sziasztok!

 

Megpróbáltam többé-kevésbé átfutni a topicot, hogy ne kérdezzek fölöslegesen, de ilyen jellegű problémát nem nagyon láttam.

 

2005-ös, Peugeot 607 2,7 HDI autóm automata váltója az alábbi dolgot kezdte csinálni: amíg be nem melegszik a motor (vagy valami), addig folyamatos, nem erős gázadásnál, rángatni kezd a fokozatok között (ált. 2-3-as, ill. 3-4 között), mintha hezitálna, hogy följebb váltson-e, vagy maradjon abban a fokozatban, amiben éppen van, illetve néha - váltáskor - felpörgeti a motort. (lehet, hogy amúgy semmi összefüggés nincs a kettő között)

 

Olyat olvastam a fórumon, hogy akkor rángat, ha bemelegedett, de nálam pont fordítva van.

Az alábbi variációkat hallottam a szerelőktől:

- elég csak olajat cserélni

- olajat és szűrőt is cserélni kell

- az egész váltót cserélni kell (valami egyre lazább), sőt olajcserével még jobban csúszni fog

 

Várom véleményeteket!

kacagógerle Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8335

Köszi!

Nagyon jó,mert itt van hozzánk mindszent egy köpésre,csak az a baj hogy ott nincsenek kurvák.:-)

Előzmény: napoli008 (8331)
bardossi Creative Commons License 2011.04.14 0 0 8334

Üdv Mindenkinek,

 

Pár hónapja használok egy VW Caddy Life-ot DSG váltóval. Nemrég kezdett egy olyat csinálni, hogy mikor már bemelegszik az autó és mikor 4-ből felvált 5-be, olyan 1500-2000 fordulat körül elkezd az autó rezonálni. Ennek a rezgésnek az "utórezgése" még 5-ben kicsit érezhető, visszaváltásokkor ez a probléma nem jelentkezik.

Az autót 4 éves lesz, Németből hoztam be, vezetett szervizkönyves, igaz már 160e km van benne.

Van valakinek tapasztalata ezzel a jelenséggel kapcsolatban? 

Előre is köszönöm mindenkinek,

 

üdv

raider Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8333

Hát ezt már csak félve mondom, elvileg az EU ilyesmire is jó. Csak én sem hiszek már az EU nevű gittegyletben.

Előzmény: MM. (8332)
MM. Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8332

de egy használt kocsiról volt szó, ami  valószínűleg behozott.. ilyen esetbe már nehéz valamiféle garanciát érvényesíteni..

 

Előzmény: raider (8330)
napoli008 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8331

Nem tudom pontosan, de a mindszenti szervízről csodákat rebesgetnek. Ha felveszed velük a kapcsolatot biztos lesz ötletük.

Előzmény: kacagógerle (8328)
raider Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8330

Esetleg az is hathat, ha a "kedves" szervizet már az ügyvéd keresi fel, ill. megkapják a bírósági idézést. De mindenki magának kell, hogy eldöntse, mi a jó neki. Ettől függetlenül lehet a váltót javítani másik szervizben, számlára, és azt a számlaértéket peresíteni. Én nem hagynám, de tolerálom a másságot.

Előzmény: MM. (8327)
csaba0626 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8329

Sziasztok! Tudna-e valaki segíteni Audi A6-os 2.5TDI tiptronik váltóval problémám. Pár km után a fokozat kijelző kivilágít, automatikusan berak 3-asba(azt hiszem) és nem lehet váltani tovább. Ha leállítom, és újraindítom akkor jó egy darabig, de ez a probléma megfigyelésem szerint, akkor jelentkezik, ha melegszik az idő (télen semmi gond nem volt vele) Már az olajat lecseréltük benne, de semmi változás. Nincs valami tippetek? előre is köszi

kacagógerle Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8328

Köszi!

Nem tudod hol van az a pár hely ahol van próbapad?

Előzmény: napoli008 (8325)
MM. Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8327

és azzal megjavul majd a váltó.... évekig lehet ezen pereskedni

 

Előzmény: raider (8326)
raider Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8326

Akkor fődarab-hiba miatt mindenképpen peres ügyet kell belőle csinálni!

Előzmény: gallo (8321)
napoli008 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8325

Gondolom, hogy próbapadon mindenképpen. Felszerelt helyeken biztos van ilyen. Kb 2 az országban:))))

Előzmény: kacagógerle (8324)
kacagógerle Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8324

Sziasztok!

Egy tiptronic váltóról beszerelés nélkül meg lehet-e állapítani hogy jó-e?

napoli008 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 8323

Erdélyi a barátja. Azaz nagyon valószinű, hogy nem kis hazánkban vették az autót ahol ritka az autópálya és kevesebbet autóznak az emberek mint tőlünk nyugatra. Szerintem vagy Olasz, Spanyol, de nagy valószinűséggel Német eredetű lesz a kocsi.

Igazad van abban, hogy ott is lehet venni kevés Km autót, DE mint tudjuk azt aranyárban mérik. Ezért azt gondolom, hogy nagyon valószinű az, hogy egy sok Km autót vettek meg visszapörgetett órával középszar  árért.

 

A logikai fejtegetésem teljes mértékben feltételezéseken alapul. Akár TÉVEDHETEK is!

 

 

Előzmény: MultiT5 (8322)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!