Fú sorry, jól benéztem, pedig még a táblába is jól írtam be. :D Ilyenkor fogadom meg sokadszor, hogy éjjel alszok, nem maszekokat kutatok, ha így elmegyek egy vázszám fölött. :/
A VIN helyesen WMAR12ZZ57T009659 (ebből kifolyólag ex HZ-HE 101), és tavaly júliusi első magyarországi forgalomba helyezésű, ahogy a rendszám datálása is mutatja. :) Igaz, az első műszaki vizsgája már 2022 májusában megvolt, szóval ha jobban sietnek, még T-rendszámos is lehetett volna.
Ez meg egy közepesen bullshit-gyanús bejegyzés volt részemről. :D A Manóék nem tudom, hova járnak, de szerintem nem a Kallhoz; ott egy Panoráma-féle Irisbust láttam legutóbb, meg egy cégjelzés nélküli fehér Sprintert, de nem is célirányosan jártam arra, csak pont jókor voltam jó helyen, és egyébként a munkarend 7:45/16:15 lesz szerintem. Álláshirdetések alapján fegyverneki, szolnoki és tiszaföldvári járataik vannak amúgy.
A dohányfermentáló meg csak egy tipp volt, de nem kizárt, hogy van igazságtartalma. Az M4-en láttam jó néhányszor jönni a Balaton Busz egy VDL-jét még pár éve, most meg egy Transitjuk áll nagyon gyakran a Széchenyi lakótelepi Tesco parkolójában. Valami infófoszlány miatt összekapcsolódik nekem a két dolog, de az a mókás helyzet állt elő, hogy 10 éve űzöm ezt a hobbit, és még egyetlen alkalommal se jártam a cégnél. Olyannyira, hogy a műszakváltás időpontját sem tudom.
És akkor van itt az NP Hungária (Kunszentmárton) is. Hozzájuk is találtam álláshirdetést, ami martfűi, szarvasi és tiszaugi végállomásokkal hirdet járatokat. A martfűi járat biztos Győri Imréé (az a martfűi járat, amit múltkor Szolnokon fotóztam :D ), a többit viszont sosem láttam még. Az említett cég jól ismert telephelyén pedig megjelentek az alábbi buszok: MAN-827, NCK-201, RHL-156 - utóbbi egy Isuzu Novo, ami nincs fent Fotobuson.
Hát ez egy fergetegesen jó kérdés egyébként. Az a helyzet, hogy van másik két MWT-s Transit is, amit szedtem (023-024); a 024 is megfordult a Samsungnál pár éve (te jó isten, 2018-ban és 19-ben fotóztam őket), a 023 meg a jászberényi Rosenbergernél (2017-es felvételem van róla), és egyiken se volt soha semmilyen cégjelzés. Ugyanakkor valahogy nekem olyan sután hatna, ha huszonakárhány buszból mindegyik két szolgáltató valamelyikéhez tartozna, kivéve egyetlenegy kiskocsit. Úgyhogy én megelőlegeztem neki egy Kékesbuszt, de nem 110%-os magabiztossággal.
Szerintem egyszerűbb a történet: akkor számítanak be buszt, ha elviszel valami mást. Az utóbbi években mindig azt figyeltem, hogy ha valamelyik, már ismert busz feltűnik Csermőkén, akkor az adott maszeknál lesz helyette másik busz, általában ugyanonnan.
Hülye kérdés, de rendszámok alapján az SFB, SLK-k Csemőkéről szóródhattak szét és most oda kerülnek vissza. Ezek ilyen lízing/bérleti konstrukcióban lehettek, hogy mindig visszatérnek oda, ahonnan a pályafutásuk elindult? Vagy teljesen rosszul értelmezem?
Tudja valaki,JGC 956 al mi a helyzet mostanában?10 évet állt egy helyben,mêg ott rohasztják,vagy szétvágták.Jó kocsinak tűnt képek szerint.Csak ott láttam.NÉHA megjárathatták azért.
Sok ikarus rohad hosszú évekig selejtezése után ,akár szabad ég alatt, magán cégeknél is, mert amíg van abból a tipusból,meghagyják alkatrésznek a selejtezettet. Bár pl.a JGC-t nem tudom mért hagyták ott, addigra összes 256 os selejt lehetett ott,ahol volt.De ti jobban tudjátok.
Szerződéses autóbusszal közlekedett Győrben, a Pápai úton egy 52 éves férfi pénteken 5 óra 15 perc körül. A 821-es számú út kereszteződéséhez érve a járművel jobbra akart kanyarodni, amikor a vele párhuzamosan, egyenesen haladó 62 éves kerékpárost elütötte, írja a police.hu.
A balesetben a kerékpárt vezető férfi olyan súlyosan megsérült, hogy a helyszínen elhalálozott.