Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M41 6212 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 18489

Pont ilyen okok miatt adtam el a Golf Plusom 1.4 szívó benzines. Egy gyenge xar sajnos. 

Előzmény: D 20 (18488)
D 20 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 18488

Nem tudhatjuk, hogy az 1.6 benzin 5-ös váltóval miért kaphatott anno zöld utat.

Két mázsa élősúly meg egyebek, s öreguras a készülék, meg a szintén "megénekelt" vmax 115 tartósan, vagy hipervákuum lesz üzemanyagtartályfalván...

Előzmény: M41 6212 (18487)
M41 6212 Creative Commons License 2022.01.28 0 0 18487

Renault Fluencet 1.6 benzinnel sosem vennék. Nagyon gyenge :( Főleg autópályán. Még mi dig az 1.5 dci 106LE a legjobb ebből a kocsiból. Illetve ha már benzines, akkor 2.0,de az meg zabál 10-12  litert átlagban. 

Panda1969 Creative Commons License 2022.01.28 0 0 18486

...hogy mi a megoldás.

 

Köcsög indexfórummotor.. 

Előzmény: Panda1969 (18485)
Panda1969 Creative Commons License 2022.01.28 0 0 18485

Igen, köszönettel fogadtam! :)

Válaszoltam is, sajna én a fővárosban élek, nekem jó messze van.

De nem adom fel, legalább tudom, 

Előzmény: Black11 (18480)
fReak_Robi Creative Commons License 2022.01.28 0 0 18484

1.6 benzinnel a 130 már nem annyira komfortos az 5 sebesség miatt. Tempomat 120 már sokkal elviselhetőbb és még így sem tartok fel senkit. :)

Előzmény: abnm (18483)
abnm Creative Commons License 2022.01.27 0 0 18483

Ma volt egy 100 km-es utam majd vissza autópályán, visszafelé jutott eszembe, még nem kapcsoltam be a tempomatot, akkor igen.

Belső sávban mentem 130-as tempóban, időnként letolt pár sietős. Jól ment a gép, várom a tavaszt nagyon. (110 le dízel.)

Előzmény: Black11 (18478)
Black11 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 18482

Igen tudom, de ez más és kikapcsolt klímával is csinálta ( pl: télen ).

Érdekes nálam, minimálisan lehet érezni a klímakapcsolgatást nyáron.

Nem mondom, hogy nem, de nem találom zavarónak, ha nem figyelem külön ezt nem, is veszem szinte észre.

Előzmény: vino-et-veritas (18481)
vino-et-veritas Creative Commons License 2022.01.26 0 0 18481

Ja, mert a klíma ki-bekapcsolgatása miatt is csinál hasonlót, de nem ilyen gyors frekvemciával...

Nagyon idegesít az állandó "megtorpanás".

Azonkívül, hogy eleve sem szeretem a klímát, emiatt sem használom...

Előzmény: Black11 (18478)
Black11 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 18480

Levél ment, remélem nincs nagyon messze neked a szerviz...

Előzmény: Panda1969 (18479)
Panda1969 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 18479

Szia. Milyen szervizben oldották meg a bajt?

Privátban elküldenéd, mert nekem is ilyen gondom van és rohadtul idegesít..

Előzmény: Black11 (18478)
Black11 Creative Commons License 2022.01.26 0 0 18478

Autópályán tempomattal nem tartotta egyenletesen a gázt, hanem ráadott - elvett kb. 2 mp-es frekvenciával.

ODB-vel is néztem, azon is látszott, a fojtószelep szinte teljesen szabályos frekvenciagörbét rajzolt.

Előzmény: vino-et-veritas (18477)
vino-et-veritas Creative Commons License 2022.01.25 0 0 18477

Bocs, most erre nem emlékszem pontosan.

Ez a "hullámzás" milyen hiba is valójában?

 

 

Előzmény: Black11 (18467)
CsA Creative Commons License 2022.01.25 0 0 18476

Igen, termosztát csere. Mivel kb. 90-100 fok mérési tartományt fed le az első két rublika, néhány fok eltérés miatt már csak az első rublika jelenik meg. Én a 95 LE változatnál mértem OBD csatlakozón (szerintem a Te autód is vagy 95 LE, vagy nem 2015-ös), már párszor írtam az eredményeket:

- az 1. rublika akkor jelenik meg, ha a hűtővíz elérte az 50 fokot.

- a második rublika akkor jelenik meg, ha a hűtővíz eléri a 80 fokot.

- visszamegy 1 rublikára, ha a vízhőfok visszaesik 75 fokra, és ott is marad, ha nem éri el újra a 80 fokot (mert már nem teljesen jó a termosztát).

Nekem új korában üzemi hőfokon (100 km/h) 81-83 fokos volt a hűtővíz, amikor elkezdett rendetlenkedni kb. 5 éves korában, télen már csak 77 fokos volt. Ugyan tudtam, hogy csak 4-5 fokkal jár hidegebben, de ezt is soknak tartottam, és zavarta a szemem a műszerfalon az 1 rublika... :-)

A termosztát csere után visszaállt a hőfok 82-83 fokra, télen is.

Előzmény: flufi (18470)
bodoly Creative Commons License 2022.01.25 0 0 18475

Szia!

Debrecenbe a Bosch szervízbe.

Előzmény: nemertekafocihoz (18474)
bodoly Creative Commons License 2022.01.25 0 0 18473

Szia!

 

Nekem volt ugyan ilyen hibám nem olyan régen. Én egy autóvillamosságishoz vittem az autót, ott a lámpa panelra rá forrasztott egy másik test kábelt amit a kocsi kábel kötegéhez kötött. Nyilván teljesen szakszeren és biztonságosan. Azóta nincs semmi gondom vele. Az egész művelet kb. 20 perc volt és ha jól emlékszem kb. 3000 FT-ba került.

Sajnos más tartós megoldás nincs, vagy a teljes lámpa csere mert külön lámpa panel nincs, vagy valami ilyesmi megoldás. Próbáltam én is a tisztítással de az nem volt tartós, pár hónap és ugyan úgy gond volt vele.

Egyébként nekem is az egyik tüske volt leoxidálódva.

flufi Creative Commons License 2022.01.25 0 0 18472

Szia, igen szétszedtük a lámpatartót és nálam is valamelyik tüskével volt talán gond. Azt javasolta ismerősöm, hogy cseréljem ezt a lámpatartót csak neten ahol néztem ott lámpatestet adtak lámpatartó nélkül.

Előzmény: jakuza80 (18471)
jakuza80 Creative Commons License 2022.01.25 0 0 18471

Szia!

Ezt testhibára emlekeztet, bár inkább Clio2-nél szokott előjönni. Sőt, az enyémben a lámpa csatijában a tetkábel tüskéje volt oxidálódva. Okozhatja még hibás izzó is. 

Előzmény: flufi (18470)
flufi Creative Commons License 2022.01.24 0 0 18470

Sziasztok, nekem 1.5ös 90LE dízel flufim van már 4 éve, 2015ös évjárat. Imádom:)

 

Az lenne a kérdésem, hogy úgy fest megadta magát a bal hátsó index, konkrétan a csatlakozóval vagy áramkörrel van gond a lámpatartónál. Ha indexelek a hátsó helyzetjelző villog és a műszerfalon is sűrűbben kezd el villogni a visszajelző.

 

Kérdésem, hogy lehet ilyen lámpatartót utángyártottan valahol venni? Tapasztaltatok ilyen hibát?

 

Illetve, lassan átlépjük a 200ezer kilómétert. ilyenkor milyen komolyabb szervíz ajánlott?

 

Előre is köszi a kérdést és sorry a nem teljesen profi megfogalmazásért.

 

u.i, egy pár hónapja nekem is csak 1 szintet megy fel a hőfok jelző és nyáron is csak akkor megy a közepéig, ha komolyabb használatban van. Akkor nálam is esedékes a termosztát csere?

jakuza80 Creative Commons License 2022.01.24 0 0 18469

Szia! 

Mazdák aktiv Bose ládáját teszik sokan Megane3-ba a pótkerék helyére. A felül fehér matricásban benne van az erősítő is. 10-30 ezer között lehet kapni néha. 

Előzmény: fReak_Robi (18447)
jakuza80 Creative Commons License 2022.01.24 0 0 18468

Az egy Nissan motor. Nem halllani róla rosszat. Láncos ha jól tudom.

Előzmény: M41 6212 (18463)
Black11 Creative Commons License 2022.01.24 0 0 18467

Na megvolt a "hullámzós" tempomat hibajavítás, egy pest környéki szakszervizben csinálták, a számlán befecskendező újraprogramozás szerepel, másfél óra alatt megvolt, nem volt 9000 Ft a díja.

Teszteltem is egy 1000 km-es ausztriai úttal, jelentem a "hullámzás" megszűnt. :-)

Akinek ilyen baja van ne szenvedjen vele, vigye el, de csak oda, ahol telefonban rögtön vágják mi a probléma.

Nekem pesti márkaszervizben elkezdtek hadoválni, hogy tankoljak másik kúton.

Ott is hagytam őket, szánalmas...

Black11 Creative Commons License 2022.01.24 0 0 18466

Talán korábban írta be ide egy tulaj, hogy kevésbé hajlamos az okoskerék problémákra mint a K4-es motor.

Nem hinném, hogy alkatrészellátási probléma lenne, bár azt el tudom képzelni, hogy motorhoz esetleg csak szakszervizben találsz alkatrészt, bár ahhoz meg ritkán kellhet...

Előzmény: M41 6212 (18463)
vino-et-veritas Creative Commons License 2022.01.23 0 0 18465

Valószínűleg kevés a tapasztalat a ritkasága miatt.

 

Itt "csak" a motor (Renault?, Nissan?. esetleg Mercedes?) más.

 

A F-szal általában elégedettek az "itteniek"....

 

OFF

 

Az M41 miatt "kérdezem": "nagy vas" mellé egy kisebbet?

Előzmény: M41 6212 (18463)
.AxlZoli Creative Commons License 2022.01.23 0 0 18464

Mivel alig van valakinek 2000ccm-es benzines Fluence, így szerintem nehéz ebben segíteni. Nekem 1.6-os benzines volt, az hibátlan volt.

Előzmény: M41 6212 (18463)
M41 6212 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 18463

Én is csak 1 db-ot látok HaHun, ezért félek is tőle...Alkatrészt hogy lehet kanpni hozzá? Mennyire megbízható a motor 250 000 km-rel? Van valami nyűgje konkrétan ennek a motornak? Mire kell odafigyelni??

Előzmény: vino-et-veritas (18462)
vino-et-veritas Creative Commons License 2022.01.22 0 0 18462

R-szervizes szerelőnk szerint (korábban is írtam) ők csak 1 db-ot adtak el a kereskedésben, amíg futott a model. Alapból nem mondott rosszat róla.

Hozzátéve, hogy itt a fórumon általában mindenki elégedett a F-szal - persze elfogadva néhány dolgot (pl. "pattogó" karosszéria, stb.).

Ezt kb. a szervizesünk is megerősítette, viszonylag kevés gondjuk van/volt velük....

Előzmény: M41 6212 (18460)
abnm Creative Commons License 2022.01.22 0 0 18461

Úgy tudom, erős, kiforrott a szívós motor benne, 7-9 l fogyasztás, olcsó de jó az autó.

8-10 éves autótól mit vársz?

 

 

 

 

Előzmény: M41 6212 (18460)
M41 6212 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 18460

Sziasztok. Fluence vásárlás előtt állok. Remek áron jutnék egy szép peldanyhoz, de sajnos 2.0 benzines. Igaz hogy ezek elég sokat zabalnak? Főleg mivel 1.5dci ben gondolkodom, 106 le változat. Mit tud ez a 2000es Renault benzines motor? 

Ohgee Creative Commons License 2022.01.11 0 0 18459

Helló!

 

Nekem 2015-s gyártású 1.6 Limited van és nálam is volt/van a B oszlop pattogás. Leginkább, amikor a karosszéria csavarodna, akkor hallható egy-egy erős fémes pattanás, néha cicergés.

Ezzel a hibával gariban visszavittem a márkaszervizbe, ahol azt mondták, ismert a hiba, és pont ők találták ki a technológiát itthon a javításra. (Vagy igen, vagy nem, mondhattak akármit).

Egy darabig valóban nem volt hallható, de aztán szépen újra előjött, igaz sokkal ritkábban, mint korábban.

Úgy értettem hogy több rétegben vannak a lemezek és ezek hegesztése a problémás.

Egyébként cicergés hallható még a műszerfal felől is, nekem gyakran rákezd a középső óra/rádió kijelzőnél a felső rész belső fele.

Új korában nagyon bosszantott, így 6 évesen már nem annyira zavar. 😁

 

Hogy a futómű környékéről mit hallasz, azt így nehéz azonosítani. Elég sok minden lehet. Lengéscsillapító, stab pálca problémák is voltak.

Előzmény: PTZe (18458)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!