Üdv Mindenkinek! 2004-es 125-ös kedvenc útitársaim, tegnap óta olyat csinált, hogy a bal villogó világít, ha irányjelzőt kapcsolok, a jobb meg rendesen dolgozik. Izzó jó, mi lehet a gond? Ha relé, miért csak az egyik oldal problémás? Köszi.
A Michelin City Extra az egyik amit nézegettem, de mivel még nem most aktuális, majd megnézem akkor épp mi lesz elérhető. Megérdemli, hamarosan nekem is null kilométeres lesz az Innova. :-)
Enyém ADV edition, azon Heidenau K58 van elöl-hátul, és mindkettő 2.75. Jó trakesz hangja van hatvantól,
de esőt, havat túrja szépen. Valami egészen borzasztó élmény volt felrakni őket, rohadt erős az oldalfaluk, a felnin meg extrém mélyágy van :D Múlt héten egy nem motorozó kolléga meglátta, milyen aranyos kis
nyuszimotorral közlekedek, elkérte egy körre. Akkor nézem, hogy lapul alatta a hátulja. Rácsekkoltam, tiszta égés, 1 Bar hátul, 1.1 elöl. Én észre nem vettem semmit, boldogan döntögettem vele :DDD Nagymotoron 5 méter alatt észreveszem, ha lapos a gumi, na itt nem jött össze
Én is ezt a méretet használom azóta is. Continental ContiGo-t szoktam venni, bár ha legutóbb lett volna választék, akkor vettem volna már jobbat. Vizesen ez is elég bakelit, de nem is versenymotor az Innova. :-) A mostani szett idén lesz 5 éves, jövő szezonra valószínűleg cserélem, akármilyen a minta.
Tegnap esőben csináltam egy próba fékezést az első kerékkel olyan 30-as tempónál - azonnal blokkolt és kifordult oldalra a kerék - szóval éles szituban ebből perec lett volna. Most eldöntöttem, hogy csere - mégha jó pár km benne is van a meglévő gumiban. Collban kifejezve milyen méretű gumit kell venni - 2,25-17, vagy 2,5-17, kölön előre hátra? Kösz a segítséget!
Szia! Ugyanazokkal a tünetekkel mint neked, az én Innován gererátora is tönkerment, igz valami 100.000 km környékén. Ezt követően az Aliexpressen vettem egy vadi új kínait, az 15 km után megadta megát, ezért úgy döntöttem hogy inkább a régit újra tekercseltetem. Dóka úr csinálta meg Ózdon tavalyelőtt. Postán bonyolítottuk az egészet, és emlékeim szerint 1 hét alatt megvolt az egész. Azóta mentem vele 30 ezret, és tökéletesen működik.
Helló! Érdeklődni szeretnék, hátha valaki ért hozzá. Honda innova 2003 körüli. 89000 km rel. Egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs elől világítás. Megnéztem a töltést, az sincs rajt. Szethuztam a csatlakozót, ami lejön a "generatorrol" megnézzem hogy termeli e az áramot. Az egyik vezeték fehér, a másik zöld. Ha jol emlékszem a zöld a test. Pici probalampat, amibe led van, azt meghajtja, világít, a feszültség mérő is valtoaramon 12 v ot jelez. De, ha már mondjuk egy nagyobb izzott kotok ra, azt már nem hajtja meg. Még az 5w osat sem. Nagy valószínűséggel leégett a generátor nem? Valami tekercselő megtudná javítani? Járt már valaki így? Az oem parts nal 84000 ft. Az nagyon sok. Meg kitudja mikor ér ide? Szóval aki esetleg tud segíteni, az jó lenne.
Én 80-81 kiló vagyok ádámkosztümben, de a régebbi karbis Innovám szélcsendben bármikor simán megy alattam óra szerint 100-at, gyenge hátszéllel a szentendrei gyorsforgalmin mentem már óra szerint 115-el is, bár az már igazán fájt. Pedig már biztosan gyengül picit így közel a 100.000 km-hez, legalábbis a 2500 km-es karbisom érezhetően fickósabbnak érződik.
Az új hátsó rugóstagokkal, meg az első telóben az új rugókkal és olajjal tök jó lett, nagyon megérte a ráköltött pénzt. Következő télen meg akarom csináltatni a felniket, mert van bennük némi tojás, de mivel mindkettő kerékben van centrírgyöngy, gyönyörű simán fut így is. Nagyon jó dolog a centrírgyöngy amúgy azért is, mert a szitálási hajlamot is szinte teljesen megszüntette. Előtte egy métert nem lehetett az enyémmel elengedett kormánnyal menni. A belsőbe betölteni elég macerás dolog, de megéri germózni vele.
Viszont felvértezve ezzel a 2 tanknyi budapesti tapasztalattal, a legnagyobb tiszteletem azoknak, akik mindezt egy ötvenessel adják elő. A télen majdnem megvettem egy Giorcubot, most már nem bánom, hogy nem.
Népek, vettem egy karbis innovát. 100 kiló körüli emberrel mennyi egy ilyennek a végsebessége? Így a városban tök jó, Váci út kompatibilis, gyorsull is normálisan, de valamiért úgy emlékeztem, ezek tudnak 100 körül menni, de ezen még 90 feletti számot nem láttam.
Eladó Honda Super Cub C50 négyütemű , karburátoros , léghűtéses, manuális kézi szívatós, körváltós 50 ccm-es Cult moped. Igazán megkímélt , szép és karbantartott állapotban, 20.500 km. Az ár fix!!! Pest megye, Farmos . 0️⃣6️⃣3️⃣0️⃣1️⃣6️⃣3️⃣8️⃣0️⃣1️⃣4️⃣